Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Member GianniK's schermafbeelding
    iTrader
    0

Dvd's kopen in online winkel

Weet er iemand een goeie online winkel waar je dvd's kunt kopen en kan betalen met een overschrijving?

Member math's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    eci

Member gieltjegitaar's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Bij FRS.nl kan je betalen met Paypal en tegenwoordig kan je via overschrijving geld op je Paypal zetten.

Member MrBrightside's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door math Bekijk bericht
    Enorm overpriced!

Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Die proxisazur waarschijnlijk, maar als ik u was zou ik daar niks bestellen, al zeker niet meer na die lezersbrief in Humo die mijn vermoedens bevestigde dat het sinds de versmelting van Proxis en Azur alleen nog maar erger is geworden daar...

Member GianniK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Thanks iedereen, heb uiteindelijk gekozen voor cosmox.be, heb gisteren een dvd bestelt, en vandaag al in huis, plus er zat een overschrijvingsformulier bij, moet nu binnen de 14 dagen betalen.

Member inkei's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside Bekijk bericht
    Enorm overpriced!
    Inderdaad en dat lidmaatschaap waar je maar niet van af geraakt

Member Master S's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    http://www.titaniumteddybear.net/wp-...if-serious.jpg

iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VargasFan Bekijk bericht
    Thanks iedereen, heb uiteindelijk gekozen voor cosmox.be, heb gisteren een dvd bestelt, en vandaag al in huis, plus er zat een overschrijvingsformulier bij, moet nu binnen de 14 dagen betalen.
    Bol.com is ook heel goed, daar kun je met Maestro betalen.

Member math's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    De prijzen bij eci zijn hetzelfde als bij cosmox.

Member Reapo's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    De prijzen bij eci zijn hetzelfde als bij cosmox.
    Yup, maar er is een groot verschil tussen die twee: ECI is een maffioze maatschappij met crappy service terwijl Cosmox een betrouwbare webshop mét degelijke service is.

Member MrBrightside's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reapo Bekijk bericht
    Yup, maar er is een groot verschil tussen die twee: ECI is een maffioze maatschappij met crappy service terwijl Cosmox een betrouwbare webshop mét degelijke service is.
    2

Member Spimk's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anal_Amoebe Bekijk bericht
    Die proxisazur waarschijnlijk, maar als ik u was zou ik daar niks bestellen, al zeker niet meer na die lezersbrief in Humo die mijn vermoedens bevestigde dat het sinds de versmelting van Proxis en Azur alleen nog maar erger is geworden daar...
    Wat stond erin?

Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Kerel bestelde 5 boeken en betaalde €78 via paypal, geld dat uiteraard direct van zijn rekening ging (want zo werken alle Belgische webshops blijkbaar. Play enzo haalt geld pas af wanneer product wordt verzonden).

Paar dagen later kreeg hij 1 boek en mail dat 2 boeken totaal niet meer leverbaar waren en 2 moesten herdrukt worden, zonder datum wanneer dat dan zou gebeuren én de uitleg dat pas na het leveren van die 2 boeken, hij EEN TEGOEDBON zou kunnen krijgen voor de prijs van de 2 boeken die zeker niet zouden worden geleverd.

Kerel probeerde dan die 4 resterende boeken te annuleren (wat kan binnen de 7 dagen) waar de reactie op kwam dat dat pas kon gebeuren "na volledige aflevering van de bestelling" en dan zou hij pas die 'tegoedbon' krijgen ook.

Laten we stellen dat het boek dat hij heeft gekregen €18 kost, dan hebben ze daar gewoonweg €60 van zijn geld gehouden dat hij nu zal moeten gebruiken om alsnog in die winkel op te kopen en wie zou dat nog willen na zo'n ervaring?

Waarom staat die site vol artikelen die niet kunnen worden geleverd? Dat was vroeger trouwens ook al zo, toen ik daar nog bestelde, maar dat maakte minder uit want ik betaalde toch pas bij ontvangst. Op een manier was het zelfs handig want wanneer ik niet aan het minimumbedrag kwam om geen verzendkosten te hebben, bestelde ik er zoiets bij dat toch nooit zou geleverd worden. Zo heb ik dezelfde CD zeker 4 keer meebesteld en nooit gekregen, maar ook nooit geen verzendkosten moeten betalen, lol.

Nu met alleen nog maar op voorhand te kunnen betalen kunnen ze je zo hard kloten en aan het lijntje houden als ze willen en blijkbaar doen ze dat ook...

Beware!

FRS is iets betrouwbaarder maar ik bestel er toch ook nog maar zelden. Overlaatst nog een CD met geschatte levertijd van 2-4 weken die ik na 11 weken ben kunnen gaan halen.

UK webshops 4 life!
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anal_Amoebe Bekijk bericht
    Kerel bestelde 5 boeken en betaalde €78 via paypal, geld dat uiteraard direct van zijn rekening ging (want zo werken alle Belgische webshops blijkbaar. Play enzo haalt geld pas af wanneer product wordt verzonden).

Paar dagen later kreeg hij 1 boek en mail dat 2 boeken totaal niet meer leverbaar waren en 2 moesten herdrukt worden, zonder datum wanneer dat dan zou gebeuren én de uitleg dat pas na het leveren van die 2 boeken, hij EEN TEGOEDBON zou kunnen krijgen voor de prijs van de 2 boeken die zeker niet zouden worden geleverd.

Kerel probeerde dan die 4 resterende boeken te annuleren (wat kan binnen de 7 dagen) waar de reactie op kwam dat dat pas kon gebeuren "na volledige aflevering van de bestelling" en dan zou hij pas die 'tegoedbon' krijgen ook.

Laten we stellen dat het boek dat hij heeft gekregen €18 kost, dan hebben ze daar gewoonweg €60 van zijn geld gehouden dat hij nu zal moeten gebruiken om alsnog in die winkel op te kopen en wie zou dat nog willen na zo'n ervaring?

Waarom staat die site vol artikelen die niet kunnen worden geleverd? Dat was vroeger trouwens ook al zo, toen ik daar nog bestelde, maar dat maakte minder uit want ik betaalde toch pas bij ontvangst. Op een manier was het zelfs handig want wanneer ik niet aan het minimumbedrag kwam om geen verzendkosten te hebben, bestelde ik er zoiets bij dat toch nooit zou geleverd worden. Zo heb ik dezelfde CD zeker 4 keer meebesteld en nooit gekregen, maar ook nooit geen verzendkosten moeten betalen, lol.

Nu met alleen nog maar op voorhand te kunnen betalen kunnen ze je zo hard kloten en aan het lijntje houden als ze willen en blijkbaar doen ze dat ook...

Beware!

FRS is iets betrouwbaarder maar ik bestel er toch ook nog maar zelden. Overlaatst nog een CD met geschatte levertijd van 2-4 weken die ik na 11 weken ben kunnen gaan halen.

UK webshops 4 life!
    Proxisazur is inderdaad een grote crapwinkel, maar FRS is heel goed voor Blu-rays/DVD's. Ze hebben er tegenwoordig regelmatig goeie acties zoals 2 voor 20€ of 3 voor 30€ voor Blu-rays en nu ook nog eens gratis verzending. Alles komt altijd netjes onbeschadigd aan en alles is altijd sealed itt als je dingen gaat kopen in de FRS winkels zelf (de webshop is dus apart van de FRS winkels).

Maar inderdaad, UK shops FTW

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten