Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 661 t/m 680 van 693
    Member DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat filmliefhebbers van die klassiekers op de hoogte zijn daar twijfel ik niet aan maar het grote publiek hebben ze oftewel niet bereikt of ze zijn er door vergeten. Als je afgaat op het aantal IMDB ratings en vergelijkt met die van bekende films zijn die best obscuur. THX 1138 is met bijvoorbeeld bijna 10x zoveel votes als Colossus zeker niet de onbekendste op de lijst. Dat hoeft misschien ook niet echt te verbazen aangezien Lucas met Star Wars zo'n grote naam geworden is.

Member MeganStar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Limitless, Spaceballs, Der schoe des manitou, traumschiff suprise, Das experiment, Die welle, Dead Snow.
    In Time, Django Unchaind, Unleashed, the Butterfly effect.
    Schindler's list, mein Kampf, Book of Eli, District 9, I am Legend.

Films die ik wel leuk vond, mooi afwisseling!

Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeganStar Bekijk bericht
    traumschiff suprise
    /Vader

Noooooooooooo!!!!!!!

Serieus, die hebben wij ooit op't Bifff gezien en zelfs dat uitgelaten publiek kon niet lachen met die Duitse jeanetten. Non-comedy...

Member MeganStar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anal_Amoebe Bekijk bericht
    /Vader

Noooooooooooo!!!!!!!

Serieus, die hebben wij ooit op't Bifff gezien en zelfs dat uitgelaten publiek kon niet lachen met die Duitse jeanetten. Non-comedy...
    Na 7 jaar alleen Duitse zenders kunnen ontvangen omdat vader te lui was kabel aan te schaffen... vind ik die jeanetten humor wel hilarisch

Approved 9-lifer |steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (90%)
    Ik zoek al een tijdje een film die zich afspeelt in 1 kamer/ruimte: een discussie/gesprek tussen 2 mannen, later komt er een vrouw binnen en dan barst de discussie/ruzie verder uit. Film moet van jaren 90-00 zijn.

Member Mutlee's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |steven| Bekijk bericht
    Ik zoek al een tijdje een film die zich afspeelt in 1 kamer/ruimte: een discussie/gesprek tussen 2 mannen, later komt er een vrouw binnen en dan barst de discussie/ruzie verder uit. Film moet van jaren 90-00 zijn.
    Toch ni man from earth ofzo iets?

Approved 9-lifer |steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mutlee Bekijk bericht
    Toch ni man from earth ofzo iets?
    Neen, als ik het mij nog goed herinner zijn er ook maar 3 acteurs in gans de film betrokken.
    Ik dacht aan Uma Thurman, maar ik vrees dat ik mij vergis ...

ola: net gevonden: Tape (2001) - IMDb

Member CoolPaul's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zoek een film die zich afspeelt in het na-oorlogse Duitsland ( denk Berlijn ) en waar een Amerikaanse soldaat een relatie krijgt met een Duitse vrouw. De film eindigt als hij een Russische soldaat dood omdat hij te horen had gekregen over de verkrachtingen bij de inval door de Russen, waar zijn geliefde ook het slachtoffer van werd.
    Is al een oudere film denk ik, heb al uren zitten zoeken maar vind hem maar niet.
    Eeuwige dank voor wie me de titel kan bezorgen.
    Alvast bedankt voor de moeite !

Member
    iTrader
    0
    K zoek films in tarantino stijl

Member Calcifer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zotterob Bekijk bericht
    Begin bij alles van Sergio Leone en schakel dan over naar Godard.

Member Rizla+'s schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Ik zoek een film die (als ik me niet vergis) ergens gemaakt is eind jaren 80, maar waarvan enkele jaren geleden ook een HD versie van uitgegeven is.

Het is niet echt een film, maar eerder een reeks beelden waar je zelf dan maar je verhaal in stopt. Word dus ook geen woord in gesproken.

Het zijn allemaal beelden van rond heel de wereld, en begint in de ochtend. Je ziet beelden van stammen in africa, en dan plots van onze westerse gezinnen. Op het einde zie je vooral industrie en ontbossing etc.

Echt geen flauw idee hoe ik het moet omschrijven, enkel herinner ik me wel een scene waarin je eerst een grote tempel zag in een grote vlakte, en dan in de tempel zitten er honderden monniken te bidden d.m.v. een of ander raar geluid te maken en al zitten te buigen naar een beeld.

Mss dat dit iemand helpt

Member Ricky Roma's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Geen van beiden gezien, maar waarschijnlijk Koyaanisqatsi of Baraka.

Approved 9-lifer bram4815162342's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizla+ Bekijk bericht
    Ik zoek een film die (als ik me niet vergis) ergens gemaakt is eind jaren 80, maar waarvan enkele jaren geleden ook een HD versie van uitgegeven is.

Het is niet echt een film, maar eerder een reeks beelden waar je zelf dan maar je verhaal in stopt. Word dus ook geen woord in gesproken.

Het zijn allemaal beelden van rond heel de wereld, en begint in de ochtend. Je ziet beelden van stammen in africa, en dan plots van onze westerse gezinnen. Op het einde zie je vooral industrie en ontbossing etc.

Echt geen flauw idee hoe ik het moet omschrijven, enkel herinner ik me wel een scene waarin je eerst een grote tempel zag in een grote vlakte, en dan in de tempel zitten er honderden monniken te bidden d.m.v. een of ander raar geluid te maken en al zitten te buigen naar een beeld.

Mss dat dit iemand helpt
    Baraka

Member Rizla+'s schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Dat was 'm, merci

Member hatchet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben op zoek naar documentaires over corruptie in de farmaceutische industrie en over SSRI's, maar waar vind je documentaires met zo weinig mogelijk bias?

iTrader
    0
    Gaat niet alleen over SSRIs maar komen wel aan bod; Pill Poppers, seizoen 46 van BBC Horizon, aflevering 10.

Op canvas een paar jaar terug ook een goeie docu gezien over het outsourcen van clinical trials naar landen zoals India en hoe de regering daar en Westerse bedrijven bij ons voor bepaalde ethisch zeer bedenkelijke praktijken een oogje toeknijpen. Geen flauw idee hoe die juist noemde maar misschien dat je met wat rond te googlen hem nog kunt opgraven? Was met een franse onderzoeks journalist die oa de PR manager van GlaxoSmithKline het vuur aan de schenen legde.

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zotterob Bekijk bericht
    The Killer en Hard Boiled

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Gaat niet alleen over SSRIs maar komen wel aan bod; Pill Poppers, seizoen 46 van BBC Horizon, aflevering 10.

Op canvas een paar jaar terug ook een goeie docu gezien over het outsourcen van clinical trials naar landen zoals India en hoe de regering daar en Westerse bedrijven bij ons voor bepaalde ethisch zeer bedenkelijke praktijken een oogje toeknijpen. Geen flauw idee hoe die juist noemde maar misschien dat je met wat rond te googlen hem nog kunt opgraven? Was met een franse onderzoeks journalist die oa de PR manager van GlaxoSmithKline het vuur aan de schenen legde.
    Bedankt! Eigenlijk ben ik ook op zoek naar goede bronnen van documentaires, dus documentaire makers of websites waar men de beste docu's bespreken of zo. Wie kan mij hier mee helpen? (Michael Moore en Louis Theroux ken ik)
    Laatst gewijzigd door hatchet; 9 juli 2014 om 00:36

iTrader
    0
    Beste documentaires aller tijden | 9lives.be

Dat zijn naar mijn mening de beste docus aller tijden en ik kan je verzekeren dat ze allen hun onderwerpen correct en gedetailleerd behandelen. Je zal er met andere woorden dus geen conspiracy bs in terug vinden. Als je op zoek bent naar human interest docus en dan vooral films is dit imo een goeie bron; PBS / POV blog - The 100 Greatest Documentaries en voor docu-nieuws; documentaries | indiewire.com

Op docuwiki.net vind je alle informatie terug van praktisch elke documentaire ooit gemaakt en kan je ook zoeken op bijvoorbeeld genre of onderwerp. Als je daar goed rondkijkt vind je links naar allerlei soorten geweldige sites.

iTrader
    0
    Joepieeeee! Merci

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten