Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 115

Discussie: Jurassic Park 4

Member Rbn13's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    De 2e was gewoon zo cool door Goldblum :')
    We should've stayed in the damn car.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Alleszins ben ik met niets minder tevreden dan de quasi originele cast van de 1, met Spielberg terug achter het roer én dezelfde charme als in JP1. Geen CGI van begin tot einde.
    Is niet onmogelijk, maar:
    Sam Neill heeft geen zin (*) Laura Dern en Jeff Goldblum staan echter niet afkerig. Voor Richard Attenborough begint de tijd jammer genoeg te dringen en Richards & Mazzello moeten we wrs niet verwachten.

(*)
    Sam Neill Develops Time-Traveling 'Jurassic Park 4' Idea With 'Lost' And 'Alcatraz' Star Jorge Garcia
    Posted 7 hrs ago by Jocelyn Vena in Interviews, News, Video

For a generation of cinephiles Sam Neill may always be "Jurassic Park's" biggest skeptic: paleontologist Dr. Alan Grant, the dino-expert who is not sure that the idea of a theme park featuring dinosaurs made from DNA extracted from prehistoric mosquitoes is such a good idea.

Neill famously played the character in both the first (and the best) and the last (and not as best) "Jurassic Park" movies, leaving nearly a decade since he got into dino-hunting mode... and if we're being honest, there's still a part of us hoping that someday we might hit up our local Cineplex to catch another film in the franchise with Neill in the lead role.

Well, we might feel that way, but it turns out Neill doesn't. MTV News spoke with the actor on Monday at the Fox Upfront presentation, where he and "Lost" alum Jorge Garcia were promoting their new J.J. Abrams show, "Alcatraz" -- and the occasional paleontologist was pretty quick to kill all our childhood hopes and dreams with all the ruthless efficiency of a velociraptor (which he does an excellent impression of in the video above at the 55 second mark).

"I think we've told the story. I think it's done," he said, laughing that we here at MTV are the only ones interested in seeing him back in "Jurassic Park" mode. (We seriously doubt that's true.) But there's a deeper reason for why Neill wouldn't want to go back into that world: "[Legendary effects expert] Stan Winston who made those beautiful dinosaurs died. So, no Stan, no 'Jurassic Park' really … [and author Michael] Crichton died too."

However, Neill's "Alcatraz" co-star helped him come up with a very Hurley-esque idea for how "Jurassic Park 4" might come to life. Neill explained: "I'll tell you what. If Michael Crichton time travels, writes the book [and] Stan time travels, [and] reanimates dinosaurs, then absolutely."

Bron: http://moviesblog.mtv.com/2011/05/17...e-garcia-lost/

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik denk dat JP1 zowat DE film moet zijn waarin in ELK personage compleet onuitstaanbaar vind
    Dat maakt de film helaas onbekijkbaar voor mij.

Member Skoran's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Ik denk dat JP1 zowat DE film moet zijn waarin in ELK personage compleet onuitstaanbaar vind
    Dat maakt de film helaas onbekijkbaar voor mij.
    Zelfs de dino's ?

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Als ze nog een nieuwe JP maken hoop ik een ding: dat er gebruik wordt gemaakt van animatronics en niet enkel CGI. Die levensechte 'poppen' waren net zo cool aan JP; zelfs vandaag de dag ziet JP er niet gedateerd uit imo.

Ach ja, ik vrees dat het weer bij een 'gerucht' zal blijven.

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik had een aantal jaar geleden gehoord dat ze aan JP4 aan het werken waren met oa Samuel L Jackson en David Boreanaz. Ik keek er toen alleszins wel naar uit

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurdt Bekijk bericht
    Ik had een aantal jaar geleden gehoord dat ze aan JP4 aan het werken waren met oa Samuel L Jackson en David Boreanaz. Ik keek er toen alleszins wel naar uit
    Den Jackson wordt toch opgegeten in de eerste film?

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Prequel dan? Da's toch de mode tegenwoordig!

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Als ze nog een nieuwe JP maken hoop ik een ding: dat er gebruik wordt gemaakt van animatronics en niet enkel CGI. Die levensechte 'poppen' waren net zo cool aan JP; zelfs vandaag de dag ziet JP er niet gedateerd uit imo.

Ach ja, ik vrees dat het weer bij een 'gerucht' zal blijven.
    Idd, JP1 is al bijna 20 jaar oud, en nog steeds is het genieten. Eén van de weinige "oude" films die ik nog steeds bekijk.

@VishunmernrercontypbarenaamDix: Maar in JP1 ontstonden de dinosaurussen net opnieuw, hoe moet een prequel er dan uit zien? Hoe de mens vecht tegen baby dinosaurusjes?

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Den Jackson wordt toch opgegeten in de eerste film?
    Yup

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    Prequel dan? Da's toch de mode tegenwoordig!
    Laat het uit aub. Er is in feite ook weinig tot geen materiaal om een prequel te maken, tenzij ze volledig de andere richting uit gaan. In het eerste boek wordt er nog een uitgebreid verhaal verteld, voor de gebeurtenissen op Isla Sorna, maar dat is niet voldoende voor een film.

Als ze dan al een volledig nieuw verhaal moeten verzinnen, zonder Crichton, dan vrees ik ervoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiskGhost Bekijk bericht
    Idd, JP1 is al bijna 20 jaar oud, en nog steeds is het genieten. Eén van de weinige "oude" films die ik nog steeds bekijk.

@VishunmernrercontypbarenaamDix: Maar in JP1 ontstonden de dinosaurussen net opnieuw, hoe moet een prequel er dan uit zien? Hoe de mens vecht tegen baby dinosaurusjes?
    Idem. JP1 was vorige week zelfs op TV en ik heb er, voor de 100e keer, met plezier naar gekeken. All-time classic.

Stiekem hoop ik dat ze ergens een 'verloren' verhaal van Crichton kunnen vinden en dat Spielberg daar iets geweldig van maakt. Maarja, dan kan ik evengoed ook hopen dat Jim Morrison hier om de hoek staat.

Of wat ook geweldig zou zijn, is een exacte verfilming van het boek. Want toen ik het boek aan het lezen was, heb ik toch gemerkt dat er een paar geweldige onderdelen in de film ontbraken, die echt wel een immense meerwaarde konden zijn.

Member
    iTrader
    0
    Dat hebben ze ons al "tig" keer wijsgemaakt. Ik geloof er geen snars meer van...

Approved 9-lifer Prior's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Als er ooit een JP4 film komt, dan zou ik wensen dat ze toch iets doen met de groep "Biosyn" dat onder meer verantwoordelijk is voor het embryo vat dat aan Dennis Nedry werd gegeven door Lewis Dodgson.

In de boeken en games is er bijna altijd een verwijzing naar die groep maar in de films nooit, behalve de eerste dan, maar het verhaal stopt daar toen Nedry dood was. Dat vond ik toch een enorm minpunt.

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Wayne Knight (Nedry).. die man staat voor eeuwig in mijn geheugen gegrift als "dien dikken van Jurassic Park"

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dragjeh Bekijk bericht
    Wayne Knight (Nedry).. die man staat voor eeuwig in mijn geheugen gegrift als "dien dikken van Jurassic Park"
    Sam Neill is voor mij ook altijd Dr. Grant gebleven.

WTF, wat lees ik hier. Diejen 'Tim' uit JP heet Joseph Mazzello en speelt de hoofdrol in 'The Pacific' (Eugene 'Sledgehammer' Sledge). Had ik totaal niet door toen ik naar die serie keek.

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prior Bekijk bericht
    Als er ooit een JP4 film komt, dan zou ik wensen dat ze toch iets doen met de groep "Biosyn" dat onder meer verantwoordelijk is voor het embryo vat dat aan Dennis Nedry werd gegeven door Lewis Dodgson.

In de boeken en games is er bijna altijd een verwijzing naar die groep maar in de films nooit, behalve de eerste dan, maar het verhaal stopt daar toen Nedry dood was. Dat vond ik toch een enorm minpunt.
    Yup, een van de zovele elementen uit het boek dat ook in de film had mogen zitten. Hetzelfde met het voorplanten van de dino's. In de film wordt daar wel over gepraat, maar uiteindelijk komt dat amper aan bod. Ik denk dat de scene met Grant en de opengebroken eieren zowat het enige is.

Maar in het boek wordt daar wel nog een geniaal verhaal rond vertelt. Ik herinner me nog goed dat ik dat stuk aan het doorlezen was en oprecht verbaasd was dat ze zoiets niet hadden geïntegreerd in het verhaal.

WTF, wat lees ik hier. Diejen 'Tim' uit JP heet Joseph Mazzello en speelt de hoofdrol in 'The Pacific' (Eugene 'Sledgehammer' Sledge). Had ik totaal niet door toen ik naar die serie keek.
    Allé man, dat was het eerste wat mij opviel toen ik naar The Pacific keek!

Banned
    iTrader
    0

speelt heel slecht in de pacific vind ik, gewoon een dikke bleter. Eigenlijk was the pacific een schijt serie op zich in vergelijking met band of brothers.

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Och, ik had dat echt totaal niet door dat dat 'Tim' uit JP was. Zelfs nu ik het weet herken ik hem daar niet meteen in...

Als de examens gedaan zijn ga ik de boeken van JP nog is lezen denk ik. Die zijn echt zo zalig... Maar het is wel zoals jullie zeggen: Veel materiaal uit de boeken wordt in de film(s) niet gebruik (of op een totaal andere manier).

Nu ik er over nadenk... Eigenlijk zouden die boeken zich toch perfect lenen tot een serie hé? Als je kijkt hoe die series vandaag de dag een 'volwaardig medium' zijn geworden (lees: hoeven niet meer onder te doen voor film) en let op de budgetten die daarmee gepaard gaan... Zou toch heerlijk zijn zeker, een JP-serie.

Bon, daar is het nu wel te laat voor eigenlijk. Je kan niet gaan doen alsof die films nooit bestaan hebben en gewoon weer bij nul beginnen. Maar het zou wel vet zijn.

iTrader
    8 (100%)
    Ik heb het eerste boek gelezen van JP, maar ik was daar niet zo gek van om dat ik toen vooral gek was op de films. Er is wel een grote overlap ma het is toch anders...

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik heb het eerste boek gelezen van JP, maar ik was daar niet zo gek van om dat ik toen vooral gek was op de films. Er is wel een grote overlap ma het is toch anders...
    Ik heb ook pas de boeken nadien gelezen hoor. Maar ik vond die toch een (serieuze) meerwaarde hebben t.o.v. de film. Allé, niet dat ze 'beter' waren ofzo. Maar 't was leuk om al die extra informatie te vergaren. Beetje alsof je 'deleted scenes' aan het lezen was.

Het toffe is ook: de boeken eindigen anders dan de films. Dus je bent nog niet 'spoiled', ook al heb je de films al gezien.

iTrader
    8 (100%)
    Hoe was het weer, zoiets ongeveer?

Spoiler:

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Hoe was het weer, zoiets ongeveer?

Spoiler:
    Amai Gurdt, nu vraagt ge wat... Dat is al zo lang geleden. Ik ben er wel vrij zeker van dat er in het boek mensen worden opgegeten die in de film niet worden opgegeten en vice versa.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten