A Very Close Look At The Trailer For Prometheus – Some Things You May Have Missed | Bleeding Cool Comic Book, Movies and TV News and Rumors
Hoe dicht staat Prometheus tegen Aliens? Bleeding Cool ging het eens bekijken
http://www.avpgalaxy.net/wordpress/w...prometheus.jpg
Fan made artwork *nieuwe desktop*![]()
Guy Pearce speelt Weyland, wist ik niet.
2 dingen zijn mij wel niet duidelijk.
Hoe gaan ze het geloofwaardig maken dat in het midden van deze eeuw de mensheid interstellair kan reizen? Ze vinden iets in Afrika, goed ja, is dat geloofwaardig?
Hoe gaat de crew van de Prometheus het daar ginder verknallen zodat de Space Jockey's praktisch worden uitgeroeid? Een Alien infestatie lijkt mij weinig waarschijnlijk, Space Jockey's zullen wel weten hoe daarmee om te gaan?
2 grote grote vragen! Ik wil die film zien verdomme.
Tijdens de tweede wereldoorlog is men voor het eerst beginnen experimenteren met rocket propulsion. Een kwart eeuw later hadden we al mensen op de maan rondlopen. De willing suspension of disbelief moet dus niet zodanig ver gerekt worden imo.
En dat ding in Afrika zal denk ik niet noodzakelijk een soort technologische vondst zijn zoals in "Contact", al kan dat wel, maar op zijn minst gewoon de clue zijn naar de oorsprong van de mensheid. Afrika, je weet wel, de geboorteplaats van de homo sapiens. ^^
Of die space jocky's uitgeroeid werden weet ik wel niet. Dat heb ik alleszins niet kunnen afleiden uit Alien. Ik weet enkel dat er ene met een opengereten borstkas bij zat.![]()
Deze week blijkbaar een nieuwe trailer
Link naar de teaser van de trailer Prometheus - Yahoo! UK Movies
Must resist watching aaaargh
YouTube comments; trailer of a trailer... trailerception.![]()
Rocket propulsion heeft helemaal niets te maken met interstellair reizen
FF naar de maan vliegen is iets gans anders dan zoveel lichtjaar overbruggen en dat nog in deze eeuw...
Maar ja, daarom is het ook SF.
Space Jockey uitroeiing stond ergens op een leaked plot outline op 1 of andere fansite, maar kan goed bogus zijn.
Uiteraard is er een verschil, ik wou enkel maar aantonen dat wat in een bepaald tijdperk compleet onrealistisch lijkt (zoals het idee van naar de maan te reizen), niet noodzakelijk compleet onrealistisch is. En in het film medium kan je de suspension of disbelief al wat meer rekken, dus voor mij althans zou het idee van interstellair reizen in deze eeuw niet zo'n issue zijn.
Prometheus - Official Full HD Trailer - Ridley Scott, Michael Fassbender, Noomi Rapace - YouTube
Kijk zeker goed op 1.37![]()
Veel shots van de space jockey hier, beginshot is em denk ik ook. Die trailer geeft wel veel weg, heel wat voer voor discussie. Dus wat ze ook ontdekken verandert mensen in biomechanoids zoals space jockey? Want dat concludeer ik wel uit t openingsshot.
wat zie ik op 1.37?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)