Jammer van The Riddler. Hopelijk komt hij er toch nog in, zij het dan in een kleinere rol.
Jammer van The Riddler. Hopelijk komt hij er toch nog in, zij het dan in een kleinere rol.
Geen 3d?Nolan stijgt weer eens in mijn achting. Nu nog zien of ze prestaties zoals die van Ledger kunnen overklassen
![]()
Ik gok ook op Catwoman. En als het de Riddler niet is, kan het alleen nog maar Pinguin zijn. Ik hoop alleszins niet op Croc, ik weet niet hoe ze daar een 'realistisch' personage van kunnen maken.
Catwoman zou vrij belachelijk zijn in Nolan's universum. Ik gok op Talia al Ghul.
Ik gok ook op Talia Al Ghul, khoop toch een kleine rol van betekenis voor Mister Reese
Sowieso denk ik dat de Nolan broertjes best met wat stress zullen zitten. De lat ligt na The Dark Knight zo hoog dat iedereen de nieuwe extra kritisch zal gaan bekijken na de hype die ongetwijfeld zal komen.
Ik gok op Arnold Schwarzenegger als Mr. Freeze
Spoiler:
'The Dark Knight rises'... Klinkt toch een beetje als een werktitel, niet? Of is dat al officieel? In ieder geval, kans is niet onbestaande dat die naam nog verandert hé. En de naam kan me gestolen worden uiteindelijk, 't is de film dat telt!
Die twee films heb ik allebei in de cinéma gezien en toen had ik ze nooit meer gegeven dan een 7/10. Maar hoe meer ik ze zie, hoe meer ik ze begin te waarderen. Die sfeer die in die stad hangt is zo zalig, en dat kun je imo pas echt waarderen na een paar kijkbeurten.
Wel blij dat het gewoon bij 2D blijft. Bij Avatar ofzo vond ik dat 3D wel een leuke (optionele) toevoeging maar bij Batman hoeft dat echt niet voor mij.
En welke bad guys heb je zo nog? Ik ken niks van comics. The Penguin ken ik nog van die film met Danny DeVito, zou wel cool zijn ja.
wie zei hier 3D eh? WIE ZEI HIER 3D?!?!?!?
http://www.youtube.com/watch?v=qj_Qx...eature=related
Ah, vandaar! Wist ik inderdaad niet.
De broers Nolan werken toch bij quasi elke film samen? Christopher de regie en Jonathan als writer.
Boogje toch, jij domoor!
Daar gaat Boogje toch wel even uit de bocht![]()
Nu ben ik toch wel te beschaamd om me hier nog te vertonen.![]()
![]()
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)