Vanaf heden al dit soort vragen in deze thread aub, want het worden er iets te veel. Alle nieuwe threads met deze vraag, gestart na deze thread, zullen naar hier verplaatst worden...
Carry on...
Printable View
Vanaf heden al dit soort vragen in deze thread aub, want het worden er iets te veel. Alle nieuwe threads met deze vraag, gestart na deze thread, zullen naar hier verplaatst worden...
Carry on...
Hoe heet die een film waar er zo slangen op een vliegtuig zitten...
Ah nee, laat ma :p
edit: Gewoon is zien of het hier wel werkt :d
snakes on a plane? mee samuel l jackson
Maak een apart subforum aan he, net zoals op music.
Nah zoveel wordt het ni gevraagd.
Maar ik was wel aant wachte op deze thread, das echt nodig :)
kzoek ook een filmke , is toch al zeker 12-14jaar geleden da ik hem heb gezien
hetgeen in nog kan herinneren is dat het een groep kinderen met 1 lerares in een bos zitten en worden achtervolgd door een paar mannen met (clown?) maskers. Op een gegeven moment zitten de kinderen in een grot en moeten ze allemaal onder water zwemmen...
Euhm bij een zoektocht naar Trip Hop muziek ben ik op dees clipke gestoten.
Kan iemand me vertellen welke film dit is?
Voor de mensen dit het niet willen/kunnen bekijken: Een of andere paarse ninja heeft de kingdom van de silver ninja's vernietigd en nu gaat meester silver ninja die purple ninja zijn aars schoppen. Allemaal extreme low budget.
Ik heb met wat zoek opdrachten Ninja Masters of Death gevonden as mogelijkheid, deze is in Europa als Ninja Project Daredevils uitgekomen.
:D
Ik dacht eerst aan "Enter the Ninja" maar na het clipje te bekijken:
lol! Talk about low-budget. Ik heb er dus geen gedacht van maar ben wel zeer benieuwd!
Ik zoek dus de titel van een film dat ik zeker 10 jaar ofzow geleden heb gezien, dus 'k zal zo goed mogelijk proberen te vertellen waarover het gaat.
Een student is verliefd op zijn leerkracht. Ik weet nu niet meer juist of hij er een relatie mee begint of niet. Hij gaat op zijn kamer , samen met zijn golden retriever, en dan hoor je een knal. Hij pleegt zelfmoord..
Iemand enig idee welke film dat is?
Air Bud? :unsure:
Was dat niet die hond die basketbalt? :wtf:
*begint te lachen met zijn eigen post*
Ik zoek geen film maar een serie? mag dit ook of moet ik thread maken in tv forum?
Kzal het ma zegge e
Awel ze hebbe dees serie een paar jaar gelede op vt4 of kanaal2 uitgezonden, weet het nie meer goed. Waren wel maar paar afleveringen.
Het ging over een groep huursoldaten ofzo die superkrachten hadden.
Denk ik :)
weet nie of iemand mij ga kunne helpe :(
the A-Team
neeje tis nie zo oud, goh ik weet er echt nie veel meer van e, ma kweet wel nog dak da goe vond.
Het werd laat uitgzonden zo half twaalf of zoiets en ik denk op vrijdag
twas ook maar om te lachen eh :p
kzou echt nie weten welke serie je bedoelt :/
Superforce??? Was maar 1 manneke met een soort robotpak???
oh ik denk da het freedom was!!! Merci amai goe gedaan kga is beter bekijke
merci :)
Ik zoek ook de naam van een film. Ik heb hem gezien toen ik jong was dus denk ik dat de film dateert van de jaren '80. Het ging over een nette buurt waar een nieuw gezin komt wonen. Het is een luguber gezin en heel die wijk denkt dat die iemand vermoord hebben ofzo (?). Het is zeer vaag ik weet het maar meer kan ik er ook niet echt over vertellen.
Ahja, het is een donkere film, zeer vaak nacht enzo.
http://imdb.com/title/tt0137363/ Arlington road? Hoewel die niet zo oud is (nuja, 8 jaar..toen was je wel 14 dus misschien wel)