Bekijk resultaten enquête: Op welke film zit je het hardst te wachten?

Aantal stemmers
59. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Star Wars: Rogue One

8 13,56%
  • Batman v Superman: Dawn of Justice

8 13,56%
  • Captain America: Civil War

3 5,08%
  • X-Men: Apocalypse

0 0%
  • Warcraft

1 1,69%
  • Suicide Squad

2 3,39%
  • Ghostbusters

0 0%
  • Deadpool

4 6,78%
  • Fantastic Beasts and Where to Find Them

2 3,39%
  • Doctor Strange

0 0%
  • Star Trek Beyond

1 1,69%
  • Independence Day: Resurgence

5 8,47%
  • The Hateful Eight

13 22,03%
  • The Revenant

12 20,34%
  • Assassin's Creed

0 0%
Pagina 1 van 2 12 Laatste

Discussie: Film in 2016

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0

Question Film in 2016

Jep, het is weer zover... Lijstjestijd! Van welke films denk je dat ze in 2016 je hart sneller zullen doen slaan?
    Gelieve je top 10 van 2016 films waar je het hardst naar uitkijkt hier neer te pennen!

1. Voyage of Time
    2. The Revenant
    3. Star Wars: Rogue One
    4. Story of Your Life
    5. Star Trek Beyond
    6. Doctor Strange
    7. The Hateful Eight
    8. Captain America: Civil War
    9. Midnight Special
    10. Anomalisa
    11. The Circle
    12. Silence
    13. Hail, Caesar!
    14. Room
    15. The Witch
    16. Independence Day Resurgence
    17. The Discovery
    18. Passengers
    19. Évolution
    20. Colossal
    21. Batman v Superman: Dawn of Justice
    22. Carol
    23. The Big Short
    24. Fantastic Beasts & Where To Find Them
    25. The Founder

Andere noemenswaardige releases;

The BFG, Warcraft, Suicide Squad, X-Men Apocalypse, Deepwater Horizon's Final Hour, Last Days in the Desert, Gambit, Macbeth, Deadpool, Green Room, Cell, Godzilla Resurgence, Brimstone, 31, The Death and Life of John F. Donovan, The Lost City of Z, The Bad Batch, Captain Fantastic, The Neon Demon, Hacksaw Ridge, A Hologram for the King, The Taliban Shuffle, Money Monster, The Space Between Us, The Labyrinth, Ice Age: Collision Course, Jane Got a Gun, The Finest Hours, Joy, Miss Peregrine's Home for Peculiar Children, The Forest, The 5th Wave, 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi, 400 Days, The Nice Guys, Before I Wake, What Happened to Monday?, The Benefactor, Synchronicity, Pete's Dragon, Ben Hur, The Girl on the Train, A Monster Calls, Triple 9, Point Break, Race, Spotlight, Eye in the Sky, The Accountant, Life, A Cure for Wellness, Finding Dory, The Legend of Tarzan, Sully, Swiss Army Man, Yoga Hosers, USS Indianapolis Men of Courage, True Crimes, Assassin's Creed, Ghostbusters, Everybody Wants Some, The Purge 3, Pride and Prejudice and Zombies, Demolition, Legend, Inferno, A Bigger Splash, John Wick 2, Gold, Jumanji, Valencia, Eddie the Eagle, Sleepless Night, Moana, Alice Through the Looking Glass, Snowden, Amityville: The Awakening, Submergence, The Conjuring 2: The Endfield Experiment, The Free State of Jones, Central Intelligence, The Jungle Book, Underworld 5, Jack Reacher: Never Go Back, The Huntsman: Winter's War, Ratchet & Clank, Super Troopers 2, Teenage Mutant Ninja Turtles 2, Divergent: Allegiant, The Lake, Knights of the Roundtable: King Arthur, The Brothers Grimsby, Uncharted, Criminal, The Little Prince, Trolls, Sleepless Night, Billy Lynn's Long Halftime Walk, The Great Wall, Pee-Wee's Big Holiday, Secret in their Eyes, Patient Zero, The Magnificent Seven, Now You See Me 2, London Has Fallen, Bourne 5, My Big Fat Greek Wedding 2, Dad's Army, The Boss, Collide, Miles Ahead, Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny, Creed, Concussion, Victor Frankenstein, The Danish Girl, Everything Will Be Fine, The Letters, Anesthesia, Nina Forever, Gods of Egypt, Shut In, Moonwalkers, Kung Fu Panda 3, Where to Invade Next, Eisenstein In Guanajuato, Remember, The Boy, Ip Man 3, Lights Out

Ongetwijfeld ben ik er nog een hele hoop anderen vergeten, dus excuses als jouw topper er niet tussen zit. Net zoals vorig jaar heb ik er ook nu weer een poll bijgestoken zodat we kunnen nagaan welke film het populairst is onder de 9Livers. Het zal niemand verbazen dat vorig jaar Star Wars: The Force Awakens met enorme voorsprong won. De tweede plaats ging naar Jurassic World en Avengers: Age of Ultron kaapte de derde plek. Zal de geschiendenis zich in 2016 herhalen met wedermaal een klinkende overwinning voor Star Wars in de vorm van Rogue One? En zoja welke film verovert dan de de 2de plek? We zullen zien!

ElevationBoy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zoveel sci-fi films zeg, thanks voor de tips.

1. The Neon Demon
    2. Bokeh
    3. The Revenant
    4. Voyage of Time
    5. El Boton de Nacar
    6. Hot Summer Nights
    7. Þrestir
    8. Room
    9. Evolution
    10. Assassin's Creed
    11. Story of your Life
    12. The Forest
    13. The Witch
    14. Inferno
    15. Submergence
    16. The Scent of Rain & Lightning
    17. The Tribes of Palos Verdes
    18. Zvizdan
    19. The Lost city of Z
    20. The Light between Oceans
    21. The Hateful Eight (mocht mss wat hoger, maar was het wat vergeten, ook geen top 10.. Django Unchained vond ik niet zo overdreven goed, daarmee.. )
    22. Min Lylla Syster
    23. El Abrazo de la Serpiente
    24. The Great Wall
    25. The Lake

Valt er net buiten
    Zootopia

Dat is het dus een beetje. Qua blockbusters moet ik nog wat inhalen. Ben nog benieuwd naar remake Ben-Hur maar 9 op de 10 wordt die slecht. Qua blockbusters moet ik Star Wars franchise nog zien, maar dat ben ik dus van plan. Ook qua Marvel en DC loop ik nog wat achter, dus minder gehypet maar zal hun films wel kijken vermoedelijk. Qua animatie ziet de Disneyfilm Zootopia er wel leuk uit. Misschien Moana ook nog, en voor de rest Japanese films. Pixar gaat de verkeerde weg op. Scifi en horror zijn meestal slecht, maar elk jaar zitten er wel parels tussen. Ben benieuwd welke dat jaar zullen zijn. Verder zie ik graag indiefilms, maar is dat moeilijk om te voorspellen welke dit jaar must-sees worden. Dat zie ik dus volgend jaar wel. Veel films in de poll gaan wel cava zijn, maar ook niet meer dan dat uiteraard. Zal de meesten wel proberen zien, mits goede reviews uiteraard. Wat bij blockbusters wel een must is.

Verder lijkt Gods of Egypt nu al iets om te vermijden helaas. Die trailer was fucking slecht.
    Laatst gewijzigd door ElevationBoy; 11 december 2015 om 22:43
    Alleen al het feit dat het woord 'moraalridder' bestaat geeft aan in wat voor een wereld wij leven.
    Maika Monroe

MvP's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    1. The Revenant
    2. The Hateful Eight
    3. Captain America: Civil War / Batman V Superman / Suicide Squad / X-men Apocalyps / Deadpool

Wel wat leuke superhero blockbusters precies.
    Laatst gewijzigd door MvP; 23 december 2015 om 20:31

iTrader
    0
    Iemand die weet of the h8ful 8 in 70 millimeter te zien zal zijn in de Belgische zalen

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    shit voyage of time vergeten, heb op hateful eight gestemd
    van de films uit de poll:

Voyage of Time
    Hateful Eight
    Warcraft
    The Revenant
    X-Men Apocalypse

weinig interesse in de rest

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Sowieso Star Wars. Je bent fanboy of je bent het niet...
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog niet veel kennis over de films die er in 2016 aankomen, maar deze wil ik zeker wel eens bekijken:

- The Revenant
    - The Hateful Eight
    - Hail, Caesar!
    - Star Wars: Rogue One
    - Captain America: Civil War
    - Deadpool
    - Independence Day Resurgence

De eerste twee zullen wel niet ontgoochelen. De laatste verwacht ik niet veel van.

Ga ik zeker vermijden als de pest:

- Batman v Superman: Dawn of Justice
    - Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zeer benieuwd naar The Revenant en The Hateful Eight. Die laatste doet me er eens aan denken de Dollartrilogie van Leone te herbekijken. Independence Day Resurgence wordt een guilty pleasure, maar ik verwacht buiten eye candy niet veel. De trailer van de nieuwe Star Trek spreekt me helemaal niet aan.

iTrader
    0
    Moet zeggen dat ik de trailer beter dan verwacht vond, maar ik verwachtte er ook niets van. Zal hem wellicht ook wel eens kijken volgend jaar, vooral al omdat Maika erin meedoet.
    Alleen al het feit dat het woord 'moraalridder' bestaat geeft aan in wat voor een wereld wij leven.
    Maika Monroe

HelpYouFall's schermafbeelding
    Running from both the living and the dead.
    iTrader
    4 (100%)
    Hoewel ik zeker ben dat er betere films gaan zijn in 2016, kan ik als gigantische Batman-pijper niet anders doen dan stemmen op Dawn of Justice
    "Have you noticed that most of the women who are against abortion are women you wouldn’t want to fuck in the first place? There’s such balance in nature."

Chizm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    voyage of time is die al niet heel lang in productie en nog maar weinig van geweten tot nu toe?

zal ofwel magisch goed worden of gewoon slecht

iTrader
    0
    klopt. Weet ook niet wat ik er van moet denken, we zien wel.
    Maika Monroe

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Hoewel ik zeker ben dat er betere films gaan zijn in 2016, kan ik als gigantische Batman-pijper niet anders doen dan stemmen op Dawn of Justice
    Veel plezier... 't is Ben Affleck deze keer...

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chizm Bekijk bericht
    voyage of time is die al niet heel lang in productie en nog maar weinig van geweten tot nu toe?

zal ofwel magisch goed worden of gewoon slecht
    Post van 22 december 2011

Ik volg de productie al een hele tijd maar nu ziet het er naar uit dat het echt voor dit jaar zal zijn! De deal met IMAX is rond en lumiere zal de benelux distributie op zich nemen. Bring it!

Chizm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    nice, voor zeer binnenkort of eind volgend jaar..?

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten