Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Feedback

Member theelement's schermafbeelding
    iTrader
    0

Feedback

Yo gasten

Ik ben momenteel bezig aan een YouTube kanaal/website voor filmliefhebbers. Momenteel zijn het nog maar een paar top 10 lijsten maar ik zou toch graag al wat feedback willen. Aangezien de meeste hier toch veel van films weten lijkt me dit nuttig.

Let op het gaat enkel over films van de laatste 20 jaar, en rangschikking is ook vrij subjectief.

top10 zombie
    top10 actie
    top10 komedie
    top10 heetste actrices
    top10 psychologische thrillers
    top10 martial arts
    top10 oorlog films (maar geen modern combat)

Ps3: HooK_BE Xbox:Hookbe89
    www.movieera.com
    Movies worth watching (1990-2012)

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Olga Kurylenko op 1.... You kidding me? Mag imo nog niet in een top50 voorkomen

Geen Sharon Stone?

Member
    iTrader
    0
    Top 10 zombiefilms VAN DE LAATSTE 20 JAAR ??????

Dus niets van voor 1992 = géén George Romero klassiekers, niets van Fulci, ...
    Misschien toch nog eens nadenken over die regel.
    Waarom wil je dat eigenlijk op die manier doen? Kom me niet vertellen dat je denkt dat ze pas goede films zijn beginnen maken vanaf je geboortejaar of iets dergelijks ...

Shame on you: die dawn of the dead remake van, Zack Snyder zuigt zwaar. Bovendien: 28 weeks/days, Rec, ... zijn geen zombiefilms. Fail: je lijstje bevat geen The Dead, een film van nog geen twee jaar oud die de rest van je lijstje de buik openrijt en vervolgens met de ingewanden aan de haal gaat.

Enfin, for what it's worth: top 10 zombiefilms aller tijden,

1. Day of the Dead
    2. Night of the living dead
    3. Dawn of the dead ('78)
    4. Dellamorte Dellamore
    5. The Dead (Ford Bros)
    6. Zombi 2
    7. The living dead at manchester morgue
    8. Land of the dead
    9. Shaun of the dead
    10. Le notti del terrore (burial ground)

Bovenstaande zijn 'pure' zombiefilms = All shamblers, no runners nor infected.
    Laatst gewijzigd door Calcifer; 12 juli 2012 om 20:13

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calcifer Bekijk bericht
    Top 10 zombiefilms VAN DE LAATSTE 20 JAAR ??????

Dus niets van voor 1992 = géén George Romero klassiekers, niets van Fulci, ...
    Misschien toch nog eens nadenken over die regel.
    Waarom wil je dat eigenlijk op die manier doen? Kom me niet vertellen dat je denkt dat ze pas goede films zijn beginnen maken vanaf je geboortejaar of iets dergelijks ...

Shame on you: die dawn of the dead remake van, Zack Snyder zuigt zwaar. Bovendien: 28 weeks/days, Rec, ... zijn geen zombiefilms. Fail: je lijstje bevat geen The Dead, een film van nog geen twee jaar oud die de rest van je lijstje de buik openrijt en vervolgens met de ingewanden aan de haal gaat.

Enfin, for what it's worth: top 10 zombiefilms aller tijden,

1. Day of the Dead
    2. Night of the living dead
    3. Dawn of the dead ('78)
    4. Dellamorte Dellamore
    5. The Dead (Ford Bros)
    6. Zombi 2
    7. The living dead at manchester morgue
    8. Land of the dead
    9. Shaun of the dead
    10. Le notti del terrore (burial ground)

Bovenstaande zijn 'pure' zombiefilms = All shamblers, no runners nor infected.
    Er zijn al genoeg lijstjes van beste... aller tijden(ik ben niet geschikt voor zulke lijsten te maken), + het is niet altijd even makkelijk om films van 50 jaar terug te vinden en die zijn ook niet altijd even toegankelijk voor het grote publiek. Net daarom maak ik lijsten voor soortgelijken, leuke films om naar te kijken. Ben geen filmcriticus of dergelijke

Als je niet kan vinden in die redenering heb ik liever dat er niet gepost word, ik heb het nog uitdrukkelijk vermeld omdat ik hier op bepaalde zelfverklaarde filmkenners hun tenen zou trappen.

ok khad mss betere titel voor die lijst genomen, maar onderscheid maken tussen zombie en infected is muggenziften.

kzal the dead eens bekijken merci
    www.movieera.com

Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calcifer Bekijk bericht
    8. Land of the dead
    Land?
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

Member
    iTrader
    0
    Ik begrijp niet waarom je feedback vraagt. Zoals je zelf zegt, lijstjes zoals deze zijn gewoon persoonlijke voorkeur.
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Ik begrijp niet waarom je feedback vraagt. Zoals je zelf zegt, lijstjes zoals deze zijn gewoon persoonlijke voorkeur.
    Omdat het goed kan zijn dat ik bepaalde films nog niet gezien heb zoals the dead hierboven aangehaald.

Kan ook zijn dat ik 1 vergeten ben etc
    anyway ik accepteer alle negatieve commenteer, zou het gewoon appreciëren dat degene die antwoorden respect hebben voor het feit dat het van de laatste 20jaar is. Ok meeste oude films zijn beter dan de nieuwe maar niet iedereen heeft zin om bij wijze van spreken naar films van 1930 te kijken, dat is maar voor beperkt groep mensen.
    www.movieera.com

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theelement Bekijk bericht
    Omdat het goed kan zijn dat ik bepaalde films nog niet gezien heb zoals the dead hierboven aangehaald.

Kan ook zijn dat ik 1 vergeten ben etc
    anyway ik accepteer alle negatieve commenteer, zou het gewoon appreciëren dat degene die antwoorden respect hebben voor het feit dat het van de laatste 20jaar is. Ok meeste oude films zijn beter dan de nieuwe maar niet iedereen heeft zin om bij wijze van spreken naar films van 1930 te kijken, dat is maar voor beperkt groep mensen.
    Mah nee jong. Kijk ik ben helemaal geen kenner, gewoon een liefhebber van film in het algemeen. Als het over horror gaat en in het bijzonder zombiefilms heb ik wel al één en ander gezien.

Zonder prekerig te willen doen en écht gemeend: ga eens het originele dawn of the dead (en doe er Day meteen bij) van Romero opzoeken (een film van 34 jaar oud dus helemaal geen thirties klassieker die BTW véél makkelijker op de kop te tikken zal zijn dan pakweg The Dead) en ga er eens goed voor zitten. Die film is zo veel beter en onderhoudender en gewoon dolle pret dan de remake dat het zonde is van die regel van 20 jaar.
    Serieus: stel dat je een lijstje wil maken met als titel 'beste crime movies' en daar dan geen The Godfather insteken omdat die uit de donkere seventies stamt? Dat is toch gewoon spijtig?

Bovendien: zo een lijstjes zijn pas echt tof als je er wat minder bekende dingen in gaat steken die je doelpubliek nog kan ontdekken. Als het gewoon een feestje van herkennng is onderscheid het zich niet echt van de rest en wordt het al snel banaal.

Nog een tip: snor het recente Franse 'La Horde' eens op. Aangezien je toch geen probleem met infected films hebt (ik ook niet, maar dat zijn geen zombies hé, zombies zijn uit de doden opgestaan, je zou de epic discussies op homepage of the dead hierover eens moeten zien ga je daar ook zwaar van genieten. While we are it: Rammbock, Berlin Undead uit 2010 is ook de moeite.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten