Pagina 1 van 284 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 5671
    Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan ? (19)

Suckerpunch voor de 2de keer thuis en de 4de keer in totaal. Jammer voor diegenen die er niks aan vinden, maar ik vind hem in elk geval fantastisch. Babes, bullets en... euh... plezante bollocks?

De oude thread:
    http://www.9lives.be/forum/films-dvd...rvan-18-a.html
    Laatst gewijzigd door Anal_Amoebe; 2 september 2011 om 19:19
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

Approved 9-lifer
    iTrader
    23 (100%)
    Zou het mogelijk zijn om, als je topics splitst, een link naar het vorige topic in de eerste post te zetten. Da's handig om reviews terug op te zoeken.

('t is maar een idee)
    ~ Two by two, hands of blue ... ~

Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Check above
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

Approved 9-lifer
    iTrader
    5 (100%)
    Thor

Voor mij toch 1 van de betere Marvel films. Chris Hemsworth is die rol echt op het lijf geschreven. Boeiend verhaal en visueel prachtig.
    8/10

Member Powerray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ironclad

Goede historische schets met gekende acteurs, lekkere gevechten

Member
    iTrader
    13 (100%)
    Kick-Ass

Over the top, grappig, emotioneel en heel, heel donker qua toon. Voor mij dus gewoon geweldig. Wat als een leutige film begint, verandert al snel de sfeer in een wat depressieve, meer serieuze sfeer. Dit komt de film enkel ten goede, door de meer beladen en serieuze scènes ga je je nog meer inleven in de personages. En die Aaron Johnson is, net als de al zo geprezen Chloe Moretz, hopelijk een blijver in filmland. En niet zo'n karakteracteurs als Michael Cera en Jesse Eisenberg die je al beu bent na twee films van hen te zien. Topper!

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    The town

Nog van genoten

Member
    iTrader
    0
    Eisenberg wil ik nochtans wel bezig blijven zien.

The Birth of a Nation

Episch, maar zo racistisch. Het maakt niet uit dat Griffith zelfs in het begin er expliciet bijzet dat het niet als kritiek bedoeld is, het komt toch zo over. Nu op alle andere vlakken is dit natuurlijk een goede film, gedateerd nu natuurlijk, maar toch sommige scenes blijven indrukwekkend.

Legion

Amusant, maar niet echt veel soeps natuurlijk. Ook wat gerushed op momenten imo.
    Is eximus vir est quocum meliores videamur.

Member
    iTrader
    29 (100%)
    Summer Wars
    Normaal gezien ben ik geen fan van anime films, maar deze is echt héél erg goed. Niet voor niets dat het zoveel awards in de wacht sleepte!

Member
    iTrader
    0
    ^The Girl Who Leapt Through Time was een pak beter imo.

Approved 9-lifer EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    IMDb - Thor (2011)

Bah. Daar had ik veel meer van verwacht. Jammer dat Marvel niet echt de Noorse mythologie gevolgd heeft. Veel actie en cgi, dun verhaaltje. 5/10.
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Gisteren bij vrienden Hot Rod gezien. Op zich een redelijk doorsnee comedy filmke, maar Ian McShane en Danny McBride maakten het op zich al amusant, en er zaten ook echt wel een paar enorm lollige stukskes in.

Ideale film om samen met vrienden te zien

Member
    iTrader
    36 (100%)
    Net 2 filmpkes gezien; never back down 2; goeie film, beetje zoals de vorige.
    Hobo with a shotgun: haha, rare maar zo zalige film :-).

Member Akai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Valley of Flowers

Heel mooie film over liefde, leven, reïncarnatie, karma, het universum. Acteerwerk zat meestal wel goed, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de cinematografie, het verhaal en Mylène Jampanoï.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    The Experiment

De Amerikaanse versie van Das Experiment, een film die ik enkele jaren geleden al eens bekeken had. Das Experiment kon me wel bekoren, enigste wat me tegenstak was de reactie van de gevangenen toen ze eenmaal ontsnapt waren. Ze bleven bang van de bewakers (zelfs als er maar eentje was), imo als de gevangenen massaal ontsnappen, zouden de rollen juist moeten omkeren en de bewakers zouden bang moeten zijn van de gevangenen.

In The Experiment was dit inderdaad het geval, de bewakers vluchten weg eenmaal de gevangenen vrij waren en wraak wilden. Maar dan moet de film toch wel tekort schieten om meerdere punten. Ten eerste, toen ze 77 in die koker stopten, gingen ze de andere gevangenen schrik enzo aanjagen, en dat leken ze zonder problemen te doen. Maar dan achteraf klaagt de helf van de bewakers dat ze dit niet wilden... Van een supersnelle gemoedswisseling gesproken. Ten tweede, toen 77 losbeukte op de hoofdbewaker, staat deze laatste nogal snel weer op z'n benen eenmaal ze naar buiten gaan. En ten derde, toen ze naar buiten gaan leken ze allemaal weer makke schaapjes geworden te zijn, alsof er opeens niks gebeurd is... Idem in de bus, 77 en hoofdbewaker konden zelfs elkaar in de ogen kijken. Vind ik maar nergens op slaan.

Uiteindelijk blijft Das Experiment dan toch STUKKEN beter dan The Experiment, omdat de duitse versie minder fouten maakt, nog uitleg geeft tussendoor (Duitse versie: tussendoor moet de leider van het project weg, waardoor er tijdelijk geen/slecht toezicht was, in de amerikaanse versie leek hij gewoon toegekeken hebben) en eigenlijk beter klopt.

Platinum Member GaMe®'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (99%)
    Gisteren op Canvas:

Klass (2007) - IMDb

Geschifte, maar toch, goeie film.

Member
    iTrader
    12 (100%)
    The human centipede:

wtf was dat zeg toch wel een paar momenten gehad van "wtf, wat een zieke klootzak"...dus genoten van de film, maar o zo raar. En het aankomende vervolg lijkt deze doen te verbleken naar het niveau van my little pony heb ik ergens gelezen
    Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it
    Laat weten als ik uw Itrader vergat
    \\\\\\ LINK: Help me to carry the fire, we will keep it alight together, help me, to carry the fire, this road won't go on forever. Mijn strijd en still going //////

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Rumble in the Bronx

ontzettend slechte voice overs, flinterdun verhaaltje maar Jackie Chan zijn stunts maken deze film heel erg leuk om naar te kijken.

7/10
    "Atheism is a non-prophet organization."
    George Carlin

Member
    iTrader
    11 (100%)
    The Killer Inside Me (2010) - IMDb
    the killer inside me

Viel nogal tegen; wel enkele leuke scenes
    6/10

Member
    iTrader
    0
    My Man Godfrey

Leuke screwball komedie, vooral door een prima William Powell en degelijke Lombard.
    Is eximus vir est quocum meliores videamur.

Pagina 1 van 284 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten