Pagina 192 van 284 EersteEerste ... 92142182188189190191192193194195196202242 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.821 t/m 3.840 van 5671
    Member Denmilitair's schermafbeelding
    iTrader
    39 (95%)
    Ook Haywire gezien, en vond deze niet goed. Op zich niets mis mee maar de stijl staat me echt niet aan. Net als Contagion, een rauwe, realistische film en het smaakt mij totaal niet. Deze komen voor mij als flets over. Paar coole scenes maar het geheel voelt aan als een fletse opeenvolging van scenes. Geen wooooows of aaaaaaaaaahs, geen zalig plottwist op het einde, geen super acteerprestaties. Te realistisch voor mij...

Member
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denmilitair Bekijk bericht
    Net als Contagion, een rauwe, realistische film en het smaakt mij totaal niet.
    Ik vond dat juist een hele goede film door het rauw en realistisch te houden (moest ook wel, gezien het onderwerp), iets wat bij Haywire dan weer niet echt nodig was. En die vechtscenes, lol. Geef mij maar die uit de Bourne trilogy (Bourne vs. Desh)
    You stupid fucking cunt. You, Williamson, I'm talking to you, shithead. You just cost me $6,000. Six thousand dollars, and one Cadillac. That's right. What are you going to do about it? What are you going to do about it, asshole? You're fucking shit. Where did you learn your trade, you stupid fucking cunt, you idiot? Who ever told you that you could work with men? Oh, I'm gonna have your job, shithead.

Member Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Code37 (de film)

Pfff, zo een rommelig scenario. Ik heb moeite moeten doen om hem uit te kijken.

5/10

Member
    iTrader
    0
    Terug een beetje anime beginnen kijken.

Samâ wôzu (Summer Wars, Mamoru Hosoda, 2009) - Zeer aangenaam en vermakelijk.

Kumo no mukô, yakusoku no basho (The Place Promised in Our Early Days, Makoto Shinkai, 2004) - Goed concept, maar de uitwerking was te verwarrend. Het was voor mij niet echt duidelijk hoe de tijd/ruimte nu precies in elkaar zat, terwijl dat wel de kern van de film is.

Verder nog:

Frequently Asked Questions About Time Travel (Gareth Carrivick, 2009) - Op aanraden van iemand hier. Goed mee geamuseerd.

You Instead (David Mackenzie, 2011)
    Hier wil ik wel wat meer over schrijven. 't Is een Britse film die zich volledig afspeelt op een festival. Het concept is eigenlijk heel simpel: twee rocksterren worden aan elkaar geboeid en zijn dus verplicht om, ondanks hun meningsverschillen, een hele tijd samen door te brengen. De uitwerking ervan is echter subliem. De festivalsetting geeft tonnen sfeer aan de film. Ik kreeg meteen zelf al zin in festivals. Geen onverwachte plotwendingen en dergelijke, wel een mooie romantische komedie die perfect in het rijtje past tussen Blue Valentine, All Good Things, Never Let Me Go...

Event Horizon (Paul W.S. Anderson, 1997) - Niet echt wat ik zocht. Wel meermaals ferm geschrokken en goede spanningsopbouw.

Ook nog enkele andere, maar die zijn te lang geleden om er nog deftig over te schrijven (geen hoogvliegers dus).

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Roma Bekijk bericht
    Ik vond dat juist een hele goede film door het rauw en realistisch te houden (moest ook wel, gezien het onderwerp), iets wat bij Haywire dan weer niet echt nodig was. En die vechtscenes, lol. Geef mij maar die uit de Bourne trilogy (Bourne vs. Desh)
    Brb seizure

Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hayrus Bekijk bericht
    Frequently Asked Questions About Time Travel (Gareth Carrivick, 2009) - Op aanraden van iemand hier. Goed mee geamuseerd.
    Weet niet of ik hem had aangeraden, maar ik vind dat alvast ook een heel plezant filmpje. Het zijn genre-filmjes zoals dit en bvb Tormented die ik binnenkort niet meer zal kunnen ontdekken op de BBC's omdat Telenet ze van de analoge kabel smijt... Had ik daarover al FUCK YOU TELENET gezegd? Indien niet: FUCK YOU TELENET!
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Daaaag en de wind vanachter! Jeezes, zelfs je afsluitpost doet niet anders dan aandacht zoeken.

'You like cranberry juice?' Weet je ook van welke film dat is?
    Waw mij zelfs de dood onrechtstreeks toewensen. Class act. Ignorelist it is...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anal_Amoebe Bekijk bericht
    Weet niet of ik hem had aangeraden, maar ik vind dat alvast ook een heel plezant filmpje. Het zijn genre-filmjes zoals dit en bvb Tormented die ik binnenkort niet meer zal kunnen ontdekken op de BBC's omdat Telenet ze van de analoge kabel smijt... Had ik daarover al FUCK YOU TELENET gezegd? Indien niet: FUCK YOU TELENET!
    'To watch list' > add Merci.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    'You like cranberry juice?' Weet je ook van welke film dat is?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Brb seizure
    Ja echt dan he, fuck die Bourne fight scenes.

Member Mpower's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren American Pie: the reunion gaan zien
    zoals elke American pie erover en ik vind het toch altijd nog lachen .. zeker met de originele acteurs van de eerste filmen .. zeker een aanrader als je gwn lol wilt hebbe in de ciné of thuis 8.5/10 voor humor 3/10 voor verhaal :-)
    (\__/)this is bunny, copy bunny into your sig and help
    (O.o )him to dominate the world.
    (> < )
    http://specs.tweak.to/17394

Approved 9-lifer
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mpower Bekijk bericht
    zoals elke American pie erover en ik vind het toch altijd nog lachen .. zeker met de originele acteurs van de eerste filmen .. zeker een aanrader als je gwn lol wilt hebbe in de ciné of thuis 8.5/10 voor humor 3/10 voor verhaal :-)
    Ik vond deze de slechtste van de hele American Pie-reeks tot nu toe.
    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

- Buddha

Member Helze's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mpower Bekijk bericht
    Ben ook naar gaan kijken van de week. Zoals je zegt, je moet er niet naartoe voor een geweldig diepgaande verhaallijn. Verstand op nul en lachen dat mag ook al eens.

Daarstraks Iron Man 2 gezien. Spectaculaire film. Stiekem ben 'k wel een klein beetje fan van de Iron Man films en de uitstraling van Tony Stark. Opzich niet zo'n heel sterke film, maar de drang om hem in één keer uit te kijken was groot. Dat vind ik al een groot pluspunt.

Member
    iTrader
    0
    The Dreamers (Bernardo Bertolucci, 2003) **
    Farewell My Concubine (Chen Kaige, 1993) ***
    Invisible Waves (Pen-Ek Ratanaruang, 2006) **
    The Blue Kite (Tian ZhuangZhuang, 1993) ***
    Bullets Over Broadway (Woody Allen, 1994) **
    The Darjeeling Limited (Wes Anderson, 2007) **
    Husbands and Wives (Woody Allen, 1992) **
    Scenes From A Marriage (Ingmar Bergman, 1973) ***
    Idiots and Angels (Bill Plympton, 2008) **
    Die Ehe Der Maria Braun (Rainer Werner Fassbinder, 1979) ***
    Winter Light (Ingmar Bergman, 1963) ***
    Banshun (Yasujiro Ozu, 1949) ***
    Dayereh (Jafar Panahi, 2000) ***
    Good Bye Lenin! (Wolgang Becker, 2003) **
    Last Life In The Universe (Pen-Ek Ratanaruang, 2003) ****
    The Color of Money (Martin Scorsese, 1986) **
    Le Cercle Rouge (Jean-Pierre Melville, 1970) ***
    Ashes and Diamonds (Andrzej Wajda, 1958) ***
    Tears Of The Black Tiger (Wisit Sasanatieng, 2000) **

Nog steeds op zoek naar een beter systeem, making these up as I go along..
    - Crap
    * Méh
    ** Goed
    *** Must See
    **** Meesterwerk
    Spoiler:

Langere reviews nog steeds op aanvraag..

Member
    iTrader
    5 (100%)
    ^ Idiots And Angels was fucking geniaal. Nie luisteren naar den deze.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blanco Bekijk bericht
    Code37 (de film)

Pfff, zo een rommelig scenario. Ik heb moeite moeten doen om hem uit te kijken.

5/10
    Yep, die politiezaak wordt zo een beetje op de achtergrond verdreven, misschien goed ook, want de dader zag je al van ver aankomen.

En het kan hun blijkbaar niet schelen van wie (Veerle Baetens) nu die informatie gekregen heeft?? Plothole...

Member
    iTrader
    31 (92%)
    @ Insomnia: The Darjeeling Limited is zo'n onderschat filmpje, verdient echt meer dan twee sterren .

Member elcortino's schermafbeelding
    iTrader
    0
    New Kids Nitro

Erg flauwe humor maar dat maakt het ook wel weer een beetje plesant

Member
    iTrader
    5 (100%)
    En wow, drie sterren al voor Le Cercle Rouge? Damn dat vond ik een beetje een tegenvaller eigenlijk. Boy, ga jij hard worden van de rest van zijn films!

Member
    iTrader
    31 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    En wow, drie sterren al voor Le Cercle Rouge? Damn dat vond ik een beetje een tegenvaller eigenlijk. Boy, ga jij hard worden van de rest van zijn films!
    Iemand die Le Samourai durft af te kraken krijgt het met mij aan de stok

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Drive (2011)
    De combinatie van de bloederige action packed scènes, de kalme manier van story-telling en de fantastische shots maken deze film ongelooflijk uniek en entertainend.
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Pagina 192 van 284 EersteEerste ... 92142182188189190191192193194195196202242 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten