Stel: je koopt een duur toestel, je komt thuis, zet het toestel aan, je merkt spijtig genoeg dat er een defect is, je gaat onmiddellijk terug naar de verkoper en die erkent het probleem als fabrieksfout.
Wat zou een klantvriendelijke winkel dan doen? Ik denk de klant onmiddellijk verder helpen en het omruilen voor een nieuw toestel. Bij Vanden Borre dus niet. Want de verpakking is geopend mijnheer... Ja, hallo, anders had ik de fout niet ontdekt hé... Zal toch wel een 4-tal weken duren mijnheer! Wablieft???
Heb er dus net een Apple iPhone4S gekocht, want m'n vorige phone had het begeven & had dus snel een nieuwe nodig. Bleek dat de speaker niet werkte. Dikke pech, maar een fabrieksfout is steeds mogelijk natuurlijk... Ik dacht dat Vanden Borre met hun 10 geboden voor een goede service wel snel kon helpen. Integendeel dus. Ook mijn betaling wilden ze niet terug geven. Nu ben ik dus dik in 't zak gezet: enkele weken geen smartphone die ik echt wel nodig heb (ben zelfstandige). Bij Krefel of andere Apple premium resellers zou je wel direct een nieuw toestel krijgen.
Wat kan ik doen?

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

. Wachten dan maar