Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 156
    Approved 9-lifer SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Een reserve gsm is denk ik echt wel onontbeerlijk als zelfstandige. Ik denk toch dat je dit zelf ook inziet?

Maar inderdaad, sucky service.

Member stormtrooper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SithCloud Bekijk bericht
    Een reserve gsm is denk ik echt wel onontbeerlijk als zelfstandige. Ik denk toch dat je dit zelf ook inziet?

Maar inderdaad, sucky service.
    Sucky service? Dat den TS eerst eens die akte leest, dat is nu eenmaal de werkwijze.

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Koop uw shit dan ook ni bij zo'n rommelwinkels

winkels die adverteren de goedkoopste te zijn etc: wegblijven

Banned
    iTrader
    4 (100%)
    Ik denk niet dat er 1 winkel is waar niemand over klaagt, hier breekt iedereen alles af.
    Mediamarkt, VDB, DPH,.. allemaal brol volgens mensen

en dan is er nog krefel, die hebben imo wel goede service maar te duur.

Eindredacteur StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    84 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxkes Bekijk bericht
    Ik denk niet dat er 1 winkel is waar niemand over klaagt, hier breekt iedereen alles af.
    Mediamarkt, VDB, DPH,.. allemaal brol volgens mensen

en dan is er nog krefel, die hebben imo wel goede service maar te duur.
    Krefel heeft nochtans ook laagste prijsgarantie.

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    geef mij maar ne kleine zelfstandige in mijn buurt

altijd te betrouwen, goeie deals te sluiten.
    Sure, enkele euro's duurder

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TeOtWaWkI Bekijk bericht
    Vandenborre doet dat gewoon niet. Ook al tegengekomen en ze hebben hem ook in herstelling gedaan. Wachten op u herstelling is de enige boodschap.
    Niet bij Apple producten in elk geval. Apple wil gewoon het toestel eerst zelf zien, waarna ze hoogstwaarschijnlijk een gloednieuw toestel zullen toekennen.
    Normaal is er wel gewoon een DOA van 14 dagen, want ik heb redelijk wat DOA's gedaan toen ik daar werkte, 99% van het gamma krijgt wel een DOA toegekend.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eS_ViCi Bekijk bericht
    Gewoon op een druk moment in de winkel van uw botten gaan maken en luid (maar altijd beleefd) heel uw verhaal vertellen. Tis mss dwaas, maar vaak kunnen ze dan opeens wel wat extra moeite doen.
    Bij ons in de winkel vlogen zo'n mensen buiten en konden ze bellen naar de klantendienst. Vooral als ze het personeel letterlijk gingen bedreigen (meegemaakt uiteraard). Het zou ook niet helpen, want VDB kan niet breken met de policy die Apple hen oplegt om de toestellen al te mogen verkopen.

Zoals je wel zelf aangeeft, steeds beleefd blijven en dan zullen de meeste verkopers wel moeite doen om toch een betere oplossing te vinden voor je, maar nogmaals, dit is wat Apple oplegt van VDB. Ze kunnen je hoogstens een vervangtoestel aanbieden maar ze hebben helaas geen smartphones liggen (imo spijtig maarja ... het personeel heeft daar ook niet veel aan te veranderen).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cephalus Bekijk bericht

En zo'n leugens dat er op die site staan:

"Ik werk op de consumentendienst [van VDB] en lees elke dag de tevredenheidskaartjes die klanten ons toesturen."
    Dit klopt wel. De kaartjes worden zelfs gescanned en gemailed naar de verantwoordelijke winkel en de negatieve worden regelmatig in de winkel besproken. De tofste, positieve worden opgehangen in de keuken En er komen echt veel meer positieve dan negatieve.
    Laatst gewijzigd door playforfun91; 25 juni 2012 om 14:54

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht
    geef mij maar ne kleine zelfstandige in mijn buurt

altijd te betrouwen, goeie deals te sluiten.
    Sure, enkele euro's duurder
    daar zijn anders ook genoeg verhalen over te vertellen, hoor.

Member Golla's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik heb ooit een blender gekocht bij VDB, werkte niet naar behoren en heb hem meteen kunnen omruilen voor een nieuw en perfect werkend exemplaar

Member Massis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormtrooper Bekijk bericht
    Sucky service? Dat den TS eerst eens die akte leest, dat is nu eenmaal de werkwijze.

Rechtstreeks van hun site onder "Garantie 8: uitstekende dienst na verkoop":

"4.
    U krijgt een vervangtoestel voor de duur van uw herstelling (mits een kleine waarborg) indien uw koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, TV, stofzuiger of gsm defect is."

Approved 9-lifer Moloch's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Massis Bekijk bericht
    Rechtstreeks van hun site onder "Garantie 8: uitstekende dienst na verkoop":

"4.
    U krijgt een vervangtoestel voor de duur van uw herstelling (mits een kleine waarborg) indien uw koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, TV, stofzuiger of gsm defect is."
    het gaat erom dat de TS een nieuw toestel wou terwijl er duidelijk staat dat hij een vervangtoestel zou krijgen, trooper heeft imo dus gelijk, weinig mensen lezen die voorwaarden, maar ze staan er wel om zulke misverstanden te vermijden, VDB treft dus geen schuld (en nee ik werk niet bij die firma maar er wordt idd te rap geroepen van brolwinkel enz.. bij mediamarkt versta ik het nog, al een paar keer in het nieuws geweest dat ze herstelde electronica verkopen als nieuw )

Member jayzero's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb bij vandenborre eens een vaatwasser aangekocht, voor 30 euro kwamen ze die leveren en instaleren.

na 2 weken komen ze dan binnen bji mij, "jamaar meneer u heeft de kast nog niet uitgebouwd. dan kunnen we dat niet voor 30 euro. voila hier is uw vaatwasser."
    daar stond die in het midden van de keuken.
    en weg waren ze.

uiteindelijk heeft men nonkel die voor niets geplaatst.
    werkt de vaatwasser niet eens.
    technische dienst opgebeld, die gaven dat door aan de fabriekant. die kwamen die 2 weken later herstellen onder garantie. 4 weken nadien weer stuk, maar toch nog wel komen herstellen.

heb er mjin gemengde gevoelens bij bij vdb.

vooral als ze u een "goed" apparaat aanbevelen, een kwartier later willen ze u een extra verzekering aansmeren op het apparaat van 200 euro extra,(5 jaar garantie) omdat een onderdeel (voeding of dergelijke) 7/10 kans heeft om het te begeven na 2-3 jaar.

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jayzero Bekijk bericht
    heb bij vandenborre eens een vaatwasser aangekocht, voor 30 euro kwamen ze die leveren en instaleren.

na 2 weken komen ze dan binnen bji mij, "jamaar meneer u heeft de kast nog niet uitgebouwd. dan kunnen we dat niet voor 30 euro. voila hier is uw vaatwasser."
    daar stond die in het midden van de keuken.
    en weg waren ze.

uiteindelijk heeft men nonkel die voor niets geplaatst.
    werkt de vaatwasser niet eens.
    technische dienst opgebeld, die gaven dat door aan de fabriekant. die kwamen die 2 weken later herstellen onder garantie. 4 weken nadien weer stuk, maar toch nog wel komen herstellen.

heb er mjin gemengde gevoelens bij bij vdb.

vooral als ze u een "goed" apparaat aanbevelen, een kwartier later willen ze u een extra verzekering aansmeren op het apparaat van 200 euro extra,(5 jaar garantie) omdat een onderdeel (voeding of dergelijke) 7/10 kans heeft om het te begeven na 2-3 jaar.
    Het is geen verzekering, het is een uitgebreide service. Een verzekering is bvb uwe kleinen die ne knop van uwe vaatwasser trekt. Service is dat ze sneller gaan werken en langer garantie (uitgebreider dan de fabrieksgarantie) geven op u toestel. (eig de meerprijs die de kleine zelfstandige al rekent in zen prijs voor dit alles). Je moet zelf wat aanvoelen of het zijn geld waard is. Op sommige producten zou ik het nooit pakken, op een LG/Philips TV altijd.

Er is bijvoorbeeld een grote keten die bij ons 200 van de goedkoopste DVD spelers kocht, en nog eens zowat hetzelfde bedrag gaf voor de SPP (service plus polis) en wekelijks komt die er stuk of 2 omruilen ... slim gezien van diene mens want em kon er niet goedkoper vanaf komen

En ja, zelfs topmerken kunnen defecten oplopen he. Ons Miele kookvuur is geen jaar oud geraakt. Die extra garantie/service is gewoon zoals met de lotto spelen, pak je het niet heb je misschien geen geluk en gaat het na 3 jaar stuk, pak je het wel heb je het misschien nooit nodig en als het stuk gaat en je hebt het haal je je geld er meer dan uit.
    Laatst gewijzigd door playforfun91; 25 juni 2012 om 16:14

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door playforfun91 Bekijk bericht

Dit klopt wel. De kaartjes worden zelfs gescanned en gemailed naar de verantwoordelijke winkel en de negatieve worden regelmatig in de winkel besproken. De tofste, positieve worden opgehangen in de keuken En er komen echt veel meer positieve dan negatieve.
    Geloof me, ik heb eens een negatieve review geschreven over een van hun producten, en dat product werkte langs geen kanten. EN de verkoper maar aandringen dat het de beste op de markt was. Ik had een andere voorkeur, maar die verkopen ze niet bij Vandenborre, en mijn vriendin wilde niet dat ik zoveel geld uitgaf, dus zij wilde een goedkoper product. Man man, over een kat in een zak kopen gesproken. Review die ik schreef heeft NOOIT de website gehaald

@Jayzero: Er staat bij zowat iedere winkel in hun voorwaarden vermeld dat bij het installeren van huishoudtoestellen de aansluiting er moet zijn EN dat er plaats voor voorzien moet zijn. Als jij je kast niet uitbouwt dan ben jij in fout, niet de techniekers van VDB.

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik heb toch ook alleen maar een slechte ervaring met Vandenborre. Daar bovenop zijn die verkopers vaak echt amper op de hoogte over ontwikkelingen en producten in hun "vakgebied". Ik ken geen botten van wasmachines, maar ik ben zeker dat ik ze zou mogen verkopen bij Vandenborre.

Koper: Ik ben op zoek naar een wasmachine
    Ik: *zoek ff een relatief dure op, of een promo waar ze vanaf moeten raken*: Hier, da's nog topmodel!
    Koper: Dank u!
    Ik: Wenst u daar onze extra service en garantie bij? Voor slechts xx€ per maand bent u helemaal veilig!

/ikzoudaarnooitwillenwerken

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    Geloof me, ik heb eens een negatieve review geschreven over een van hun producten, en dat product werkte langs geen kanten. EN de verkoper maar aandringen dat het de beste op de markt was. Ik had een andere voorkeur, maar die verkopen ze niet bij Vandenborre, en mijn vriendin wilde niet dat ik zoveel geld uitgaf, dus zij wilde een goedkoper product. Man man, over een kat in een zak kopen gesproken. Review die ik schreef heeft NOOIT de website gehaald
    Ik spreek over die kaartjes in de akte Niet over de website reviews, ik dacht al dat ze daar mee foefelden want inderdaad tis vaak allemaal positief, zeker bij de duurdere toestellen. Je zou dat eigenlijk ergens moeten aankaarten hoe ze werken met die reviews want das erg vals (voor alle duidelijkheid, ik werk er niet meer). Het aandringen dat het het beste is is gewoon omdat ze het beste product niet hebben Ze zeggen daar dat Monster HDMI kabels de beste zijn en ze zeggen dat Bose de beste PC boxen zijn. Dikke leugens maarja, het blijven wel verkopers he
    Laatst gewijzigd door playforfun91; 25 juni 2012 om 17:38

Banned
    iTrader
    0
    Die van de mediamarkt zeggen ook "met de extra garantie mag je hem zelfs laten vallen".

Volledig onjuist, want dat dekt die extra verzekering dus niet.

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door curlbro Bekijk bericht
    Die van de mediamarkt zeggen ook "met de extra garantie mag je hem zelfs laten vallen".

Volledig onjuist, want dat dekt die extra verzekering dus niet.
    Bepaalde zaken worden door de fabrikant zelf niet onder garantie gezet. Bijvoorbeeld bij bepaalde TV merken is het zo dat Burn In NIET onder garantie valt, omdat zij van oordeel zijn dat het door verkeerd gebruik komt.

Member
    iTrader
    0
    Paar maand geleden na systeemupdate HTC smartphone kapot, ging 10 werkdagen duren, duurde ook effectief 10 werkdagen. Jaar geleden Sony fototoestel binnengebracht, duurde 4 weken. Alles hangt af van fabrikant...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door playforfun91 Bekijk bericht
    Ik spreek over die kaartjes in de akte Niet over de website reviews, ik dacht al dat ze daar mee foefelden want inderdaad tis vaak allemaal positief, zeker bij de duurdere toestellen. Je zou dat eigenlijk ergens moeten aankaarten hoe ze werken met die reviews want das erg vals (voor alle duidelijkheid, ik werk er niet meer). Het aandringen dat het het beste is is gewoon omdat ze het beste product niet hebben Ze zeggen daar dat Monster HDMI kabels de beste zijn en ze zeggen dat Bose de beste PC boxen zijn. Dikke leugens maarja, het blijven wel verkopers he
    Het internet is groter dan de site van VDB alleen, als je iets (groot) koopt zoek je toch eerste heel het internet af naar alle mogelijk informatie. Het zou maar dom zijn van een bepaald merk/winkel om zijn eigen producten in een slecht daglicht te zetten.

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten