Goedemiddag ,
Even de situatie kort uitleggen.
Sinds kort hebben wij problemen met onze bovenbuur. Zoals bvb gisteren , Hij stuurt mij een bericht dat het wat stiller moet. Hij klaagde dat we teveel lawaai maakte in de kamer onder zijn slaapkamer. Wat onmogelijk is , aangezien we in de living zaten.
Vorige week stuurde hij ook al zoiets van geen lawaai tussen 22u en 8u 'smorgens in dit kot.
Ik heb sterk de indruk dat onze bovenbuur ons hier weg wil.
Aangezien er naast de deur een café is waar er serieus ambiance word gehouden tijdens de week en tijdens het weekend , en hier heeft hij dan geen last van zegt hij zelf ? Maar van ons wel dan ..
Gisteren heb ik hem dan terug gestuurd. Heb gestuurd dat als hij ons hier weg wilt dat hij het ineens moet zeggen..
We wonen hier nu sinds Maart 2012 , dus nog niet zolang.
Er werd ons van de immo dat het café bijna Failliet was en amper volk kwam , dat alles goed geisoleerd is. Wat dus NIET het geval is. In het weekend en tijdens de week kunnen we amper slapen omdat het muziek in de café zo hard staat dat we de muziek in de slaapkamers duidelijk horen. Hebben hiervoor de politie al eens gebeld , maar dat haalt niet veel uit..
Ook sinds kort is de vader van mijn vriendin slecht te been , Mijn vriendin zou dan ook graag terug dichterbij gaan wonen zodat als er iets is , dat we er direct bij zijn. Nu moeten we ongeveer 1u 15 minuten rijden voor we er zijn. Haar vader woont in oost vlaanderen.
Nu heb ik dus ook de vraag , Kunnen we verhuizen ? Gaan we onze Borg kwijt zijn ?
Kunne we hier weg door volgende punten : Het café dat ze ons beloofd hadden dat we er nooit last van gingen hebben , en het voorval met onze bovenbuur.
Mvg

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
Evt zet je hier de bewuste artikels online zodat we kunnen helpen.