Voor wie? - Ik ben horeca-uitbater - Geregistreerde kassa's - Portaalsite van de Federale Overheidsdienst FINANCIEN
Ik heb dus thuis een meeneemchinees, is dit dan van toepassing?
Voor wie? - Ik ben horeca-uitbater - Geregistreerde kassa's - Portaalsite van de Federale Overheidsdienst FINANCIEN
Ik heb dus thuis een meeneemchinees, is dit dan van toepassing?
Als het enkel meeneemchinees is veronderstel ik van niet als je de 10% regel leest. Misschien kunnen mensen die hiervan op de hoogte zijn dat bevestigen? Maar als ik me daarop baseer hoe je geen zo geen kassa te hebben...
Om zeker te zijn zou je het best contact opnemen met de afdeling financiën via: Contact - Ik ben horeca-uitbater - Geregistreerde kassa's - Ondernemingen - Portaalsite van de Federale Overheidsdienst FINANCIEN
Zo speel je op zeker, want last met de overheid en fiscus wil je absoluut niet lijkt mij... ;-)
ok bedankt, ik zal is een mailtje sturen
kun je me het ook late wete als je het weet
Ook zelfde geval
Geachte heer,
Indien u ENKEL meeneemmaaltijden aanbiedt dan moet uGEEN geregistreerd kassasysteem te hebben (u kunt natuurlijk altijd vrijwillig overstappen op dergelijk systeem).
Indien u ook maaltijden om ter plaatse te verbruiken aanbiedt, en het aandeel van deze maaltijden in haar totale omzet bedraagt 10 % of meer, dan moet u een geregistreerd kassasysteem hebben.
Vanaf eind mei gaat de website volledig online, na publicatie van de Circulaire. De link die u als info meegaf is deze van de testserver, dus even opletten daarmee.
Mvg,
Jan De Loddere
----------------------------------------------------------------------------
FOD FINANCIËN
Projectgroep GEREGISTREERD KASSASYSTEEM (horeca)
E: info.gks@minfin.fed.be
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)