Kan mij iemand zeggen of het strafbaar is om volgende beelden op youtube te plaatsen?
Dit werd uit een live tv-uitzending gehaald.
TV Limburg - Cynthia Reekmans blundert in quiz - YouTube
Alvast bedankt
Kan mij iemand zeggen of het strafbaar is om volgende beelden op youtube te plaatsen?
Dit werd uit een live tv-uitzending gehaald.
TV Limburg - Cynthia Reekmans blundert in quiz - YouTube
Alvast bedankt
Het staat toch al op YouTube. Neen niet strafbaar
Ja heb zelf de beelden op youtube gezet maar wil natuurlijk ook geen problemen hiermee.
Tuurlijk wel indien men het copyright niet bezit over die uitzending
Wat zijn mogelijke consequenties?
Ik stel voor dat TVL een klacht indient anders kijkt niemand daar nog naar.
Vind het wel lachen![]()
om aan te tonen dat er wel degelijk een fout is gemaakt kan het wel degelijk geplaatst worden op YT
tv zenders reageren meestal maar als zoiets openbaar staat, dus als drukkingsmiddel kan het wel tellen.
je mag niet zomaar beelden van eenders wie of wat op het internet zetten.
Doe dus niet als die kereltjes die episodes (of stukjes van) op tjoetoeb zetten met als melding "dit is niet van mij, dit is gepost onder het recht van DMCA wetsartikel nummer zoveel en wet blablabla zoveel" of "copyright behoort tot evil corporation Y, plox don't sue, kay?"
Dat telt niet. Die bedrijven hebben daar GEEN toestemming tot gegeven en schermen met een of andere obscure wet haalt al even minder veel uit.
Is het strafbaar? Ja.
Maar die bedrijven zullen waarschijnlijk eerst een takedown request vragen bij youtube.
QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
Dàt is ook de reden waarom het er in eerste instantie op staat, de jonge in het filmpje is kameraad van mij.
Tijdens de onderbreking is hij bij Cynthia verhaal gaan halen maar die deed het af als een fout van de regie. Het antwoord zou dus fout op haar kaartje gestaan hebben..
Ondertussen was de onterechte winnaar al lopen.
tja, die kaartjes toch altijd he
zoals bij de belspelletjes Si ineens toch iS geworden nadat het op YT stond
wat niet wegneemt dat uwe kameraad gewonnen heeft en recht heeft op zijn prijs
als hij de zender voor het vredegerecht dient te dagen, staat zijn overwinning al vast.
TVL is nu ook maar TVL he. In het slechtste geval zullen ze vragen/eisen dat ge het offline haalt (of het door YT zelf al automatisch offline laten halen)
TVL zal echter heus geen rechtzaak gaan aanspannen omwille van dat filmpje hoor![]()
Ok bedankt voor de info
Ondertussen heeft TVL al contact opgenomen en vriendelijk gevraagd het filmpje te verwijderen, kameraad mag vandaag de bonnen waar hij recht op heeft afhalen.
Laatst gewijzigd door Gladz0r; 1 mei 2012 om 11:01
Bij het nieuwsblad zijn ze blijkbaar ook op de hoogteVIDEO. Ex-Miss Belgian Beauty blundert op televisie - Het Nieuwsblad
In dat artikel.. "Bijzonder verveeld maar ze konden er niet aan doen"? Man up en geef die kerel zijne prijs..
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)