Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Banned
    iTrader
    0

Interpretatie voowaarden.

Hey,

Ik ben al enkele maanden 'lid' van Wizzair. Met het lidmaatschap van kun je voordeliger vliegtuigtickets bestellen. Het lidmaatschap is één jaar geldig, maar nu vroeg ik me af of ze dit automatisch verlengen of dat je dat zelf moet doen. In hun voorwaarden vind ik daar eerlijk gezegd geen eensluitend antwoord op, maar misschien zijn er hier mensen die het wel wel weten..

Zo staat in hun voorwaarden 1.4 Het Lidmaatschap is 1 kalenderjaar geldig en gaat in op de inschrijvingsdatum. Een Lid kan het lidmaatschap op elk moment voor een nieuwe periode verlengen op de pagina Mijn profiel. Als een Lid het lidmaatschap verlengt, begint de nieuwe periode op de dag die volgt op de vorige vervaldatum.

waardoor het lijkt of je zelf je lidmaatschap moet verlengen.
    Maar dan staat even later het volgende te lezen.

Na de inschrijving wordt een jaarlijkse bijdrage van €39,99 aan het Lid in rekening gebracht. Er worden geen extra boekingskosten toegepast. Betaling voor jaarlijkse lidmaatschapkosten is niet mogelijk met een bankoverschijving.

Waardoor je lidmaatschap automatisch wordt verlengt of toch niet? en wat heeft het dan zin dat je je lidmaatschap kan verlengen als ze dat toch automatisch doen (tenzij je je lidmaatschap zelf annuleert natuurlijk)

alvast bedankt!

JPV
    JPV is offline
    Approved 9-lifer JPV's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wizzair valt onder welk recht? (is Europees, maar ook EU en zoja/nee, welk land?)? Antwoord (best door anderen gegeven, ken er te weinig van) is daar afhankelijk van.

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    je moet het zelf verlengen en het is 2de stuk is om aan te tonen dat het geen maandelijkse, half jaarlijkse, ... bijdrage is, maar jaarlijks.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Wizzair valt onder welk recht? (is Europees, maar ook EU en zoja/nee, welk land?)? Antwoord (best door anderen gegeven, ken er te weinig van) is daar afhankelijk van.
    Wizzair is een Hongaarse luchtvaarmaatschappij, dus zal wel onder EU recht vallen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sdc Bekijk bericht
    je moet het zelf verlengen en het is 2de stuk is om aan te tonen dat het geen maandelijkse, half jaarlijkse, ... bijdrage is, maar jaarlijks.
    Waarschijnlijk alleen vind ik dan raar dat ze het woord "jaarlijkse bijdrage" gebruiken, laat het jaarlijkse weg en het is dan al veel duidelijker.

JPV
    JPV is offline
    Approved 9-lifer JPV's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ik zou ook de interpretatie geven die Sdc geeft, maar had geen zekerheid. Als hij het zegt zal het wel zo zijn .

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Wizzair is een Hongaarse luchtvaarmaatschappij, dus zal wel onder EU recht vallen.

Waarschijnlijk alleen vind ik dan raar dat ze het woord "jaarlijkse bijdrage" gebruiken, laat het jaarlijkse weg en het is dan al veel duidelijker.
    neen, want dan zou het ook maandelijks of 3 maandelijks, etc kunnen zijn. Als ze dan ineens elke maand of zelfs elke dag die bijdrage van uw rekening zouden halen dan heb je geen poot om op te staan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    ik zou ook de interpretatie geven die Sdc geeft, maar had geen zekerheid. Als hij het zegt zal het wel zo zijn .
    lol, nee hoor. Ik interpreteer het gewoon zo. Het lijkt me de eenvoudigste uitleg.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten