Hey,
Ik ben al enkele maanden 'lid' van Wizzair. Met het lidmaatschap van kun je voordeliger vliegtuigtickets bestellen. Het lidmaatschap is één jaar geldig, maar nu vroeg ik me af of ze dit automatisch verlengen of dat je dat zelf moet doen. In hun voorwaarden vind ik daar eerlijk gezegd geen eensluitend antwoord op, maar misschien zijn er hier mensen die het wel wel weten..
Zo staat in hun voorwaarden 1.4 Het Lidmaatschap is 1 kalenderjaar geldig en gaat in op de inschrijvingsdatum. Een Lid kan het lidmaatschap op elk moment voor een nieuwe periode verlengen op de pagina Mijn profiel. Als een Lid het lidmaatschap verlengt, begint de nieuwe periode op de dag die volgt op de vorige vervaldatum.
waardoor het lijkt of je zelf je lidmaatschap moet verlengen.
Maar dan staat even later het volgende te lezen.
Na de inschrijving wordt een jaarlijkse bijdrage van €39,99 aan het Lid in rekening gebracht. Er worden geen extra boekingskosten toegepast. Betaling voor jaarlijkse lidmaatschapkosten is niet mogelijk met een bankoverschijving.
Waardoor je lidmaatschap automatisch wordt verlengt of toch niet? en wat heeft het dan zin dat je je lidmaatschap kan verlengen als ze dat toch automatisch doen (tenzij je je lidmaatschap zelf annuleert natuurlijk)
alvast bedankt!

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

.