JA
Bij ons zijn ze soms ook maar open tot 16u.
En 1 dag in de week zijn ze open van 14u tot 19u
Had het eens gevraagd en blijkt dat die op verschillende plaatsen werken. Op locatie A werken ze bv van 8 tot 12
op locatie B werken ze dan van 13 tot 17 (ik zeg maar wat)
Ik krijg €1400 terug![]()
Moet 1050 betalen. Wat ik zeer vreemd vindt, aangezien ik maar 12k euro als gewone bezoldigingen heb, en meer als 15k ziekenkas? Ik heb 1 kind ten laste, en betaal voor 1 andere 1500 euro per jaar alimentatie. Die 1050 is toch weinig? Ik heb altijd gedacht dat van "ziekenkas" maar iets van 10% wordt afgehouden, maar dat je het bij de belastingberekeningde rekening gepresenteerd krijgt???
Vriendin heeft 36k verdiend, niets in te brengen, buiten pensioensparen( max.plafond) en dus enkel haar inhoudingen en bijdragen aan de staat( moet wel zeggen, bijna 12k) en die krijgt 500 euro terug? Is wel bediende.
Laatst gewijzigd door soulreaper; 23 mei 2012 om 15:35
Dat zijn dus bedragen waar je toch niet veel mee kan berekenen, hoeveel werd er ingehouden op loon, is het netto/bruto ... Er bestaan ook nog belastingsverminderingen als je vervangingsinkomsten hebt.
juij, 6k terug ;
Wettelijk samenwonend, eigen woning en zonnepanelen ...
Zou € 2600 moeten terugtrekken. Voorlopig al elk jaar het geval geweest, maar nu is het wel vrij veel.
Nja, liever zo dan omgekeerd uiteindelijk![]()
Zo'n 4700 terug. Gezamenlijke aangifte, 1 kind ten laste, pensioensparen, hypothecair krediet, dienstencheques en crèche...
Ik heb 3 jaar aan een stuk +2000 euro moeten betalen ( 2300 , 2500 en 3400 moeten betalen)
Nu krijg ik eindelijk eens geld terug 882 euro krijg ik terug van de belastingen![]()
volgens tax on web : 2600 te betalen. Dus ik betaal Battou. Komt waarschijnlijk omdat ik IBO contract had verleden. Ze hadden me gewaarschuwd dat het tot 5000 kon oplopen. Gelukkig is het niet zo erg.
Terug te krijgen: 6990 Euro (woot woot)
Mag ook wel als je ziet wat ik maandelijks afdraag, gelukkig heb ik een huis, dochter, pensioensparen en nog wat aftrekposten. (dienstencheques, creche, etc...)
Geef me nu maar snel men geld !
1500 Euro betalen, enkel en alleen omdat ik in 2011 3 maanden een IBO opleiding gevolgd heb.
eigenlijk heeft bert wel een punt; hoe kan iemand met 1400 netto nog 1500 bij betalen
anderzijds is dat het teken dat zijn nettoloon eigenlijk 1200 is
Indien je afgelopen jaar + komende 2 jaar een werkloosheidsuitkering ontvangt, wat heeft dit als gevolg voor de belastingen?
Eind juni online belastingsaangifte binnengedaan maar nog geen brief ontvangen van belastingskantoor met hoeveel we gaan terugkrijgen... Dacht dat ze nog duizenden brieven gingen versturen afgelopen maand augustus?? Ik ben bij belastingskantoor van Sint-Genesius-Rode.
4300 terugtrekken.Gezamenlijke aangifte, 1 kind ten laste, pensioensparen, hypothecair krediet, onthaalmoeder ...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)