Blijkbaar had ik de bedrijfsvoorheffing fout ingegeven. Ik krijg er nu 527 terug![]()
Het is toch zo dat als je bv 2x de zelfde code hebt 1250 (bedrijfsvoorheffing) op uw loonberekening en uw RJV dat je die gewoon moet optellen en zo invullen hé?
Ge kunt proberen om enkel uw vakantiegeld aan te geven en zien of je daarmee wegkomt, maar ik vrees ervoor.
1250 is uw belastbaar loon, en het is idd de bedoeling dat je dezelfde code's optelt en invult.
Dit jaar 3075 euro mogen terug geven, ze hebben me in't jaar 2010/11 goed liggen gehad bij nen interim dak een half jaar gedaan had, veel te weinig afgehouden.
Pijnlijke brief was het.
Sorry dat ik hierover blijf doorzagen, maar het moet juist zijn heso bare with me
Vorige pagina leek je te zeggen dat ze enkel de kosten van het abonnement mag ingeven (aangezien ze ALLEEN met de bus gaat, dus niet met de auto alsook de werkgever betaalt NIETS van het abonnement terug) en nu lijk je te zeggen dat ze die 350 euro wel mag inbrengen? Ben je daar zeker van (want ze rijdt niet met de auto naar het werk he, zelfs niet 1 keer op het jaar, gewoon altijd met de bus)
Dus even op een rijtje:
- Ze neemt alleen de bus / openbaar vervoer
- Werkgever betaalt ENKEL km vergoeding
- Ze heeft dus ZELF haar bus abo betaald
ah, wacht... ik dacht dat ze, zoals je ergens zei, zowel km's met de auto als met het openbaar vervoer doet...
Geef dan maar 350 euro, de werkgever doet toch alsof er met de auto gegaan wordt![]()
Motorfiets afgeschreven voor het eerste jaar en krijg normaal 1200 euro terug. Hip hoi![]()
Nee, enkel het openbaar vervoer. Toen ik vroeg ivm de auto en openbaar vervoer was gewoon om het verschil te weten.
Dus in principe mag ze die 350 dan wel ingeven, controleren ze dat op de belastingen? Alleja, wil niet op mijn geweten hebben dat ze fraude pleegt fzo![]()
ze mag geen 350 euro ingeven, maar daarop is geen controle
Tax on web site krijg heel de tijd Redirection als ik me wil inloggen.
Nog iemand?
standaard idd 11%, maximaal zal men meestal zelf rond de 30% nemen, dan zit je meestal wel goed.
@crytex: tax on web werkte deze ochetnd bij mij![]()
Dat is te zien. Mss als je er expliciet om vraagt.
Ik heb vorig jaar ook een half jaar interim gewerkt via Ago. Duidelijk gezegd dat ze genoeg moesten afhouden.
resultaat dit jaar: 2750 € terugtrekken. Mooi bedrag voor op de spaarboek en een nieuwe wasmachine kan er nu ook af![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)