Terug te krijgen: €313.78
Woon alleen, enkel pensioensparen en een gift ingebracht.
Terug te krijgen: €313.78
Woon alleen, enkel pensioensparen en een gift ingebracht.
Nog fiscale attesten van de bank en 2 werkgevers te kort. Heb enkel nog maar het attest van m'n voltijdse job binnen. :[
Vraagje: bij woon-werkverkeer (1254) staat 465,92 euro en andere beroepskosten (1258) is leeg. Moet dan bij 1255 gewoon €350 ingevuld worden? Ik vind daar niets op terug op mijn fiscale fiche.
En aangezien dit het eerste jaar is dat ik belastingen moet betalen is dat volledig nieuw voor mij.
(ik ga het wel laten controleren door iemand hoor, maar wil al eens een simulatie doen)
Ik krijg steeds volgende melding als ik mij wil aanmelden via mijn identiteitskaart;
Your certificate could not be verified at this time. Please try again later.
If you keep on receiving this message, please contact the appropriate help center.
Error description: Required client certificate not present.
Wat doe ik fout?
code 1250: €26338,94
Ik ga met mijn eigen auto (alleen) naar het werk en dat is 15,7km enkel.
ToW heeft blijkbaar ook zo een hulpwizard en volgens hen mag ik gewoon €350 invullen. Als ik dit doe krijg ik €567,40 terug. Nooit gedacht dat ik zou terugkrijgen!
edit: verkeerd aantal km
Laatst gewijzigd door AWD; 17 april 2012 om 20:00
je bent uit de echt gescheiden (1014), je kan nooit meer alleenstaand worden (enkel nog terug getrouwd of wettelijk samenwonend). Ik dacht wel dat er geen verschil is tussen een echgescheidene en een gewone persoon. heb je al eens getest met enkel die 2 codes anders?
http://www.advocaatonline.be/files/g...0AJ%202013.pdf
voor AJ 2013, inkomsten 2012 is het dus 370 euro. Nu "slechts" 350 euro.
@soulreaper: zou je eens een detail van je aangifte kunnen doormailen?
Mm, vreemd, als ik nu 1001 ingeef als code, dan kom ik maar een verschil uit van 60 euro?? Strange... Zo zie je maar dat je niet altijd op simulaties kan afgaan
EDIT: Blijkt dat de staat mijn betaling ondehoudsgeld niet kent, zou dus ipv rond de 1700 nog 1100 euro moeten betalen?
Laatst gewijzigd door soulreaper; 17 april 2012 om 20:53
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)