Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Onderwerp

Member
    iTrader
    0

Onderwerp

Beste 9-livers,

Voor school moet ik 3 Franse artikels vinden die gaan over een zelfde onderwerp. Ik heb gekozen voor Economie aangezien dit past in mijn richting. Nu moeten de artikels komen vanaf 30 september 2011. Nu had ik graag eens enkele ideeën gehad van jullie over wat ik zou kunnen praten. Griekse crisis en dergelijke lijkt mij nogal voor de handliggend en ik heb een vermoeden dat dit door veel studenten dan ook gekozen gaat worden, daarom dat ik iets anders zoek.

Het onderwerp Economie mag héél ruim opgevat worden dus alles wat er mee te maken heeft mag ook aan bod komen. Tips voor goede Franse sites zoals Le Monde, Le soir enzo ken ik al.

Alvast bedankt en hou er rekening mee dat de onderwerpen van NA 30 september 2011 moeten dateren

Member SysRq's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In Frankrijk willen ze toch verplichten dat iedereen minstens één alcoholtester aan boord heeft in de auto? Ze gaven zelfs het advies er twee mee te nemen in de auto.

Doen ze het voor de "veiligheid", of is het om de producenten en verdelers van die testers economisch te bevoordelen? Ook buitenlanders mogen nu mooi meebetalen aan die nieuwe belasting.

Member
    iTrader
    0
    *Iets rond het beleid van Sarkozy, Iets over Le pen
    *Delokalisatie van luchtvaartbedrijven (Ryanair in Ierland, Air-France-klm naar Amsterdam?, Air Méditerranée naar Griekenland, problematiek van SN Brussels Airlines)

Member Kingfisher's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ga naar De Tijd, zoek een artikel dat je interesseert en zoek dan het corresponderende artikel op l'Echo?

Member
    iTrader
    0
    Al leuke ideeën gehoord.

@King: dat heb ik ook al gedaan, maar het enige wat ik vind is iets over stijgende olieprijzen, Belfius (naamverandering en problemen, maar dat is ook voor de handliggend), Fortis, Spanje (dalende huizenprijzen, stijgende WHL,...), Griekenland,... dus niet echt iets origineel.

Nog leuke onderwerpen ?

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Huiswerk, deze gaat dicht.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten