Hello,
Ik heb een ENORM probleem lijkt me,
mijn wagen (net aangekocht) had ik bij een garage binnengedaan om deze te laten keuren voor verkoop en een onderhoud etc..
Uiteraard lagen alle papieren in de wagen (alsook het aankoopbewijs).
Nu is deze garage failliet gegaan en is er woensdag a.s. het faillissement, mijn wagen is dus ook aangeslagen?
Alle papieren en sleutels waren uiteraard bij de garagehouder, de garagehouder is nergens meer te vinden en bij de wagen zijn geen sleutels/papieren meer staat er op de site van de deurwaarder.
Doordat ik de wagen net gekocht had (en deze zonder keuring gekocht heb, en dus ook nog niet in kon schrijven op mijn naam) heb ik eigenlijk niets van een bewijs van eigendom.
Nu wil ik dus de deurwaarder bellen en mijn verhaal uitleggen, maar is er hier iets van een regeling over? vermits ik geen echt eigendomsbewijs heb lijkt dit me een zeer moeilijk punt? ik kan de wagen wel perfect omschrijven, incl de km stand etc?
Ik weet mezelf echt geen raad meer, en ben enorm angstig dat ik mijn wagen nooit meer terug ga zien?
Bij voorbaat dank!

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

. Ofwel kan je hem (natuurlijk opnieuw met je zwart geld) aankopen op de openbare verkoop.
, ook al is het met zwart geld. Ik weet nog perfect aan wie ik mijn moto en auto van mijn pa heb verkocht 2 jaar geleden. Toch wel bizar.