Pagina 6 van 40 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 595
    Approved 9-lifer Cycloon's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rebensmans Bekijk bericht
    Hoezo? Als het tegen steekt ga je toch gewoon weg bij die bank. Ik zit als 18 jarige bij BNP en heb ook niks van kosten, maar wanneer dat opeens wel het geval zou zijn (normala pas bij 25 jaar) ben ik daar ook gewoon weg
    Totdat je echt je bankrekening begint te gebruiken voor je loon, afbetaling wagen, domiciliëring voor god weet wat. Dan heb je echt geen zin meer om te veranderen. Verander nu het kan
    “In terms of how we evaluate schooling, everything is about working by yourself. If you work with someone else, it’s called cheating. Once you get out in the real world, everything you do involves working with other people.”
    PSN: Cycloon - Final Fantasy XIV: A realm reborn character

Banned
    iTrader
    0
    Vier weken geleden mijn aanvraag opgestuurd naar DB, maar tot op heden nog altijd geen antwoord. Gvd, efficiëntie alom.

Member
    iTrader
    6 (100%)
    KBC is toch een goede keuze als je niets moet betalen: goede online banking, veel kantoren/automaten om geld af te halen, mogelijkheid om via Bancontact te betalen op bepaalde websites.
    Daarna kan je het nog altijd stopzetten.

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeff_tw Bekijk bericht
    KBC is toch een goede keuze als je niets moet betalen: goede online banking, veel kantoren/automaten om geld af te halen, mogelijkheid om via Bancontact te betalen op bepaalde websites.
    Daarna kan je het nog altijd stopzetten.
    Ik ben bij KBC maar haal meestal geld af bij Fortis of Dexia.
    Dus argument?

Banned
    iTrader
    0
    Lol ik kreeg vandaag een telefoontje van deutsche bank, ze waren mijn aanvraag aan het behandelen en vroegen in eerste instantie dat ik een loonfiche moest opsturen, maar ik ben nog student, dat had ik ook wel op dat formulier gezet.

Daarna ging het dus dat ze mijn dossier er dan niet gingen accepteren, tenzij dat mijn ouders een rekening bij db hebben want dan kon er daar wel eens over gesproken worden.
    Vervolgens zei ik dat ze vroeger wel sneller studenten toelieten en niet zo strenge voorwaarden hadden, maar dat was nooit zo geweest, hehe.
    Ze vroeg ook bij welke bank ik klant ben (spaarrekening bij fortis) en nadat ze gehoord had hoeveel ik op mijn rekening had staan, gingen de poorten terug open.

Maar dan moet ik eerst terug een nieuwe aanvraag doen en bij die kaarten niks aanduiden, dan zouden ze zonder problemen een rekening openen en als er dan geld opstaat dan kan ik die kaarten wel aanvragen.

Member
    iTrader
    0
    Zoveel om u daarbij aan te sluiten ... Ik zou het ondertussen bij een andere bank gaan doen, gratis kaarten zijn toch geen probleem.

Banned
    iTrader
    0
    Ja idd, ik ga waarschijnlijk gewoon naar argenta gaan of hebben ze daar ook dergelijke voorwaarden en krijg je daar ook als studenten een master of visa kaart?

Member
    iTrader
    0
    Ik heb dat daar toch gekregen als student op mijn 21e. Nu 5 jaar later gebruik ik die kaart nog altijd maandelijks en heb er nog nooit voor moeten betalen bij Argenta.

Member Darks's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Wat is dat toch, dat iedereen altijd praat over een visakaart verkrijgen.

Toen ik 18 en 1 maand was ben ik als student mijn KBC kantoor binnengestapt, "ik zou graag een Visa kaart willen". De week erna had ik ze. Simple as.

Er zit dan wel een limiet op die ik nooit bereik maar verder betaal ik er ook 0 euro kosten voor.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Ja idd, ik ga waarschijnlijk gewoon naar argenta gaan of hebben ze daar ook dergelijke voorwaarden en krijg je daar ook als studenten een master of visa kaart?
    Ik lees net op spaargids dat Argenta nu (nieuwe politiek blijkbaar) loondomiciliëring vraagt omdat ze 't beu zijn dat mensen alleen voor een gratis mastercard komen.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Dat kan ik beamen, een aantal weken terug was dit al het geval.

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk bericht

Toen ik 18 en 1 maand was ben ik als student mijn KBC kantoor binnengestapt, "ik zou graag een Visa kaart willen". De week erna had ik ze. Simple as.

Er zit dan wel een limiet op die ik nooit bereik maar verder betaal ik er ook 0 euro kosten voor.
    Zit ook bij KBC en ik moest voor een VISA kaart veranderen van type zichtrekening.
    Dat nieuwe type was 15 euro kosten per jaar of zoiets, die andere was gratis.

Dus denk niet dat je verhaal klopt, tenzij je al dat eerste type had.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk bericht

De 25 al gepasseerd? Want vanaf dan komen ze met kosten af.

Approved 9-lifer Cycloon's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Lol ik kreeg vandaag een telefoontje van deutsche bank, ze waren mijn aanvraag aan het behandelen en vroegen in eerste instantie dat ik een loonfiche moest opsturen, maar ik ben nog student, dat had ik ook wel op dat formulier gezet.

Daarna ging het dus dat ze mijn dossier er dan niet gingen accepteren, tenzij dat mijn ouders een rekening bij db hebben want dan kon er daar wel eens over gesproken worden.
    Vervolgens zei ik dat ze vroeger wel sneller studenten toelieten en niet zo strenge voorwaarden hadden, maar dat was nooit zo geweest, hehe.
    Ze vroeg ook bij welke bank ik klant ben (spaarrekening bij fortis) en nadat ze gehoord had hoeveel ik op mijn rekening had staan, gingen de poorten terug open.

Maar dan moet ik eerst terug een nieuwe aanvraag doen en bij die kaarten niks aanduiden, dan zouden ze zonder problemen een rekening openen en als er dan geld opstaat dan kan ik die kaarten wel aanvragen.
    Ze zullen ondertussen mss ook beseffen dat er geen geld te verdienen valt aan studenten. Toen ik een paar jaar geleden klant werd had ik na 2-3 weken mijn account + kaarten zonder probs
    “In terms of how we evaluate schooling, everything is about working by yourself. If you work with someone else, it’s called cheating. Once you get out in the real world, everything you do involves working with other people.”
    PSN: Cycloon - Final Fantasy XIV: A realm reborn character

Member Jack's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bontus Bekijk bericht
    Zit ook bij KBC en ik moest voor een VISA kaart veranderen van type zichtrekening.
    Dat nieuwe type was 15 euro kosten per jaar of zoiets, die andere was gratis.

Dus denk niet dat je verhaal klopt, tenzij je al dat eerste type had.
    Veranderen naar Comfort rekening, had ik ook moeten doen als ik mijn Visa aanvroeg. Verschil is dat de kost van die Visa dan in de rekening zit. Zie die 15e gewoon als de kost van een Visa hebben (Mastercard is nog duurder! 30-50€ per jaar)

KBC is wel idd een van de enige waar je makkelijk als minderjarige aan een Visa raakt, zij het met een limiet die 1/2 van de normale limiet is, tot je een inkomen hebt.

Pagina 6 van 40 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten