Pagina 20 van 47 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 t/m 400 van 924
    Member
    iTrader
    3 (100%)
    Ik heb vakje 1440 niet aangevinkt op tax-on-web, kan ook mijn aangifte niet meer aanpassen, moet ik contact opnemen met belastingen of gewoon zo laten...

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    gewoon zo laten
    Sent From My Brain Using Common Sense

Approved 9-lifer
    iTrader
    209 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    gewoon zo laten
    Ligt het aan mij of is er geen vak 2440?

Belg riskeert foute belastingaangifte - Het Nieuwsblad

1440 heb ik kunnen aanpassen op mn vriendin haar aangifte,kon t aanpassen,ookal was deze al verzonden.
    Mijn aangifte moet ik nog indienen,ik wacht nog op een formulier.
    Rpg Fan
    PSN/Steam : Depresjon
    3DS FC : 2595 - 1442 - 0012 Np : PoE,Diablo 3,Rift

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Depresjon Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of is er geen vak 2440?

Belg riskeert foute belastingaangifte - Het Nieuwsblad

1440 heb ik kunnen aanpassen op mn vriendin haar aangifte,kon t aanpassen,ookal was deze al verzonden.
    Mijn aangifte moet ik nog indienen,ik wacht nog op een formulier.
    Ik heb idd ook zitten zoeken achter dit vakje en niet terug gevonden...

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Is het mogelijk om 'fouten' in de aangifte van de voorgaande jaren te wijzigen?

Ik kom zojuist tot de vaststelling dat ik als student ( vakantiejob ) te weinig verdien en zo de roerende voorheffing die ik gedurende de afgelopen 3 jaren heb betaald op dividenden kan terugvorderen.

Indien mogelijk, hoe pak ik dit het best aan?

Member
    iTrader
    0
    *Vinkt 1440 aan.*

Maar een 2440 vind ik toch ook niet terug.
    These scores indicate that you are a tough-minded moderate progressive; this is the political profile one might associate with a liberated atheist. It appears that you are cynical towards religion, and have a suspicious and unsympathetic attitude towards humanity in general.

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    2440 is voor uw partner indien jullie samen aangifte doen (+1j wettelijk samenwonend / getrouwd)
    Education costs money, but then so does ignorance.

Member
    iTrader
    0
    /*Indien u (aangegeven of niet aangegeven) inkomsten als bedoeld in de rubrieken gemerkt met (±) hebt verkregen, moet u ook onderstaande verklaring afleggen (door het passende vakje aan te kruisen).

Ik verklaar dat ik geen andere dan de in mijn aangifte vermelde inkomsten heb verkregen die nog aanleiding kunnen geven tot de bijkomende heffing van 4 pct.:
    */

Is ook dubbelzinning.
    Je kan het ook interpreteren dat je dat pas moet aanvinken wanneer je minstens zo één inkomen hebt gehad, ook al heb je het niet aangegeven, anders niet.
    Dus wanneer je helemaal zo geen inkomen hebt, moet je ook niet verklaren dat je er geen andere hebt.

Dus als je een rubriek met (±) hebt ingevuld '(of niet aangegeven, maar je hebt het wel?): moet u ook onderstaande verklaring afleggen

Maar ik heb zo geen (±) ingevuld....

Moet ik dat nu aanvinken of niet?
    Blijkbaar moet dat gewoon (ik ben niet superrijk)??

Mweh, is verstuurd, en aangevinkt.
    Weg ermee.

U zou moeten betalen: 18,71 EUR
    Laatst gewijzigd door Oldskooler; 29 mei 2013 om 18:49
    These scores indicate that you are a tough-minded moderate progressive; this is the political profile one might associate with a liberated atheist. It appears that you are cynical towards religion, and have a suspicious and unsympathetic attitude towards humanity in general.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apo` Bekijk bericht
    Is het mogelijk om 'fouten' in de aangifte van de voorgaande jaren te wijzigen?

Ik kom zojuist tot de vaststelling dat ik als student ( vakantiejob ) te weinig verdien en zo de roerende voorheffing die ik gedurende de afgelopen 3 jaren heb betaald op dividenden kan terugvorderen.

Indien mogelijk, hoe pak ik dit het best aan?

Je kan een ambtshalve ontheffing vragen voor de jaren waarvan je je aanslagbiljet al langer dan 6 maand geleden gekregen hebt. Bij een ambtshalve ontheffing kan je materiële vergissingen rechtzetten. Wat jij voorhebt is niet echt een materiële vergissing maar misschien kan je toch eens proberen. Je weet nooit dat ze het aanvaarden.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    die 4,34 is géén belastingen en zullen niet onder de code 1286 gestaan hebben, tenzij je nog een andere tewerkstelling had. Men zal dit nog rechtzetten later, je zal dat dus moeten terugbetalen (zal op je officieel adres toekomen natuurlijk)

Als die fiscale fiche nog niet ingevuld staat op Tax On Web, moet je dat natuurlijk (ook met de codes 1250) invullen.

Forfait voor beroepskosten kan je invullen, maar zal je niks opleveren gezien je alle betaalde bedrijfsvoorheffing reeds terugkrijgt.

Ik zal die 4.34 moeten terugbetalen?
    Hoe werkt dat dan? :-s

Maar heu nog een ander vraagje:

die reiskosten die ik niet kreeg terugbetaald van mijn abonnement, omdat je enkel de werkdagen krijgt terugbetaald en niet de dagen dat je niet werkt (in het weekend, waarvoor je abo wel geldig is), kan ik die ergens indienen?

Bedankt!

Member
    iTrader
    0
    nee dat gaat niet.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ewiler Bekijk bericht
    nee dat gaat niet.
    Oké, ook doorgestuurd.

Jammer dat er geen post is waarbij je rechten waarvan je geen gebruik mocht maken kan terugvorderen. Ik zou nogal een mooie som terugkrijgen dan.

Member ChfZ | Hanky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChfZ | Hanky Bekijk bericht
    net ff via tax-calc berekend:

Indien m'n vriendin en ik elk apart aangifte doen:
    Ik trek terug: 4154.37 (excl dienstencheques & kinderopvang)
    Vriendin trekt terug: 4834.74 (excl dienstencheques & kinderopvang)

Nu hebben wij voor't eerst een gezamelijke brief en krijgen wij maar: 4510,18 EUR terug (incl dienstencheques & kinderopvang)

Kan dit?
    wij trekken dus bijna 50% minder terug gezamelijk, ook al hebben we gezamelijk meer aftrekposten?
    Iemand enig idee?

Member
    iTrader
    0
    Zonder cijfers is het wat moeilijk te zeggen maar da's inderdaad wel een groot verschil. kan het zijn dat je de kinderen 2 keer invult als je de aangiften apart doet? Of dat je bepaalde aftrekken niet verdeelt maar 2 keer invult bij de aparte aangiften? Een andere voor de hand liggende reden zie ik niet meteen.

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ewiler Bekijk bericht
    Zonder cijfers is het wat moeilijk te zeggen maar da's inderdaad wel een groot verschil. kan het zijn dat je de kinderen 2 keer invult als je de aangiften apart doet? Of dat je bepaalde aftrekken niet verdeelt maar 2 keer invult bij de aparte aangiften? Een andere voor de hand liggende reden zie ik niet meteen.
    Idd cijfers zijn nodig om iets te kunnen zeggen. Als jullie beide een inkomen hebben is de kans groot dat jij ergens een fout hebt gemaakt

Approved 9-lifer DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Volgens mij heeft hij wanneer hij de "aparte aangiftes" wou invullen, nog altijd aangeduid "wettelijk samenwonend" of "gehuwd" waardoor hij eigenlijk heeft berekend hoeveel belastingen hij of zij gaat terugkrijgen in het geval wanneer de partner geen inkomsten heeft.

Het bedrag terug te krijgen bij de aparte aangiftes is toevallig ongeveer de helft van het huwelijksquotiënt.
    o/

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Eindbalans: €6.059 terug te krijgen (gehuwd, hypothecair krediet, 2 kinderen waarvan 1 aftrek voor opvang, dienstencheques, pensioensparen en een gift)... Hopelijk krijgen we het even snel terug als vorig jaar, toen stond het september of oktober al op de rekening.

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Ik trek ook leuk 250 euro terug. :-) En dat zonder enige aftrekposten.
    Le temps..

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    geen aftrekposten? dus ook geen code 286? Da's m'n favoriete aftrekpost, bij ons goed voor zo'n 17000 euro, ruwgeschat.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    1286 is geen aftrekpost en dat moet jij weten

Pagina 20 van 47 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten