Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Tarificatiebureau

Member Wonkelrijm's schermafbeelding
    iTrader
    0

Tarificatiebureau

Ik heb de afgelopen jaren twee schadegevallen gehad met de wagen waaronder één onder invloed van alcohol.

Nu heb ik me totaal herpakt, heb enkele doelen gesteld in mijn leven, en ik heb een zelfstandige zaak opgestart. Voor mijn zaak moet ik me nu een bestelwagen aanschaffen, dus die gaat ook verzekerd moeten worden. Mijn vraag is nu of ik gedoemd ben tot het tarificatiebureau voor een verzekering en of ik mijn splinternieuwe bestelwagen ooit nog omnium ga kunnen verzekeren, zo ja tegen welke prijzen zal dit zijn.

Member Kingfisher's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Daar kunnen wij niet op antwoorden: ga gewoon eens vragen bij een verzekeraar of ze jouw risico willen dragen.
    Reven is voor mietjes
    If I wanted to drive a mercedes, I would have taken a taxi.
    Think of how stupid the average person is, and then think about how half the population is even more stupid than that.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Ik betwijfel of je na 2 schadegevallen direct een tarificatiebureau zal moeten raadplegen, hoewel na het dronken accident de kans wel relatief groot is.

Maar inderdaad, best eens contact opnemen met meerdere verzekeraars. De prijzen zullen logischer wijs een pak hoger liggen dan een normale verzekering.

Approved 9-lifer
    iTrader
    12 (100%)
    Het hangt van een aantal factoren af:
    - 2 ongevallen: beiden in fout ? Wat waren de omstandigheden / uitgaven?
    - Waarvoor zal de bestelwagen gebruikt worden
    - alcohol: hoeveel?
    - die nieuwe zaak: zal je ook andere verzekeringen nodig hebben (B.A. uitbating?, brandverzekering? arbeidsongevallen? ... )

Tariferingsbureau = lang wacht op een premie.

Omniumverzekering: is dit echt nodig? Moet je een volledig nieuwe bestelwagen kopen?
    .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten