Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member SavaB's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

conrad.be: betaald, maar bestelling niet aangekomen

2 weken voor kerstmis heeft mijn moeder een radio besteld bij conrad.be. De winkel belooft 2-4 dagen levertijd, maar toen dat het pakketje eind december nog steeds niet aangekomen was hebben we terug contact opgenomen met de winkel.
    Op 3 januari krijgen we een mailtje terug, waarin staat dat ze een onderzoek gestart zijn bij de vervoerder, en dat ze ons iets zullen laten weten zodra er meer bekend is.
    Sindsdien niets meer gehoord.

Nu is die radio betaald via online banking gedoe, dus vroeg ik me af wat wij kunnen vragen (eisen?) van de winkel, ofwel om onze radio alsnog opnieuw op te sturen, ofwel om ons geld terug te storten. Uitendelijk zijn ze ondertussen al 4 weken over tijd met hun levering, en nog steeds geen bericht van hun kant.

Als het Belgisch recht van toepassing zou zijn, zou ik hier wat andere topics op na kunnen slaan, maar aangezien in hun algemene voorwaarden:

13.2Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing en de Nederlandse rechter, territoriaal bevoegd op grond van de vestiging van de maatschappelijke zetel van Conrad.
    staat geschreven, veronderstel ik dat ik moet zoeken die iets kent van het nederlands recht.

Approved 9-lifer
    iTrader
    21 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SavaB Bekijk bericht
    2 weken voor kerstmis heeft mijn moeder een radio besteld bij conrad.be. De winkel belooft 2-4 dagen levertijd, maar toen dat het pakketje eind december nog steeds niet aangekomen was hebben we terug contact opgenomen met de winkel.
    Op 3 januari krijgen we een mailtje terug, waarin staat dat ze een onderzoek gestart zijn bij de vervoerder, en dat ze ons iets zullen laten weten zodra er meer bekend is.
    Sindsdien niets meer gehoord.

Nu is die radio betaald via online banking gedoe, dus vroeg ik me af wat wij kunnen vragen (eisen?) van de winkel, ofwel om onze radio alsnog opnieuw op te sturen, ofwel om ons geld terug te storten. Uitendelijk zijn ze ondertussen al 4 weken over tijd met hun levering, en nog steeds geen bericht van hun kant.

Heb ik ook al voor gehad. Uiteindelijk bleek de vervoerder pakketjes te hebben gestolen, en is hij buitengesmeten. No worries, deze bedrijven zijn hiervoor verzekerd, en gij krijgt u geld of u radio terug. Even geduld, en eventueel nog een mailtje om de svz te vragen.
    need.. rrr
    sys1: i7 2600K@4.9/P8Z68-PRO/4x4GB sys2: Q6600@3.8/EP45T-DS3/2x2GB
    Rip Kris

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Naar internationaal recht is Belgisch dwingend recht geldig wanneer jij als consument handelde.

Verkoper staat in voor levering van het goed op het juiste adres in hoedanigheid van handelaar.

Member
    iTrader
    0
    http://www.9lives.be/forum/economie-...-geleverd.html

Ik krijg bevestiging dat het is aangekomen, maar ik heb het niet -_- Ik heb dus nog een ander probleem..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten