Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 597
    Member
    iTrader
    0
    Met wat rond te kijken op site's van de banken kwam ik ook uit op Flexinvest van Fortis

Wat houd dit precies in ? Zoals ik het zie is het dat je maandelijks geld stort en zij het voor jou beleggen ?

Zoiets dus voor de luie, goedgelove belegger ?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Met wat rond te kijken op site's van de banken kwam ik ook uit op Flexinvest van Fortis

Wat houd dit precies in ? Zoals ik het zie is het dat je maandelijks geld stort en zij het voor jou beleggen ?

Zoiets dus voor de luie, goedgelove belegger ?
    Soort spaarprogramma: bv elke maand wordt een som van 30 euro belegt in een korf van fondsen.

Gewoon ter info: te mijden omwille van de instapkosten. Bij Keytrade heb je dat ook, heb je véél meer keuze én geen instapkosten als je het X aantal jaar laat staat.

Tja. Keuze is snel gemaakt hé.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smiles_ Bekijk bericht
    Soort spaarprogramma: bv elke maand wordt een som van 30 euro belegt in een korf van fondsen.

Gewoon ter info: te mijden omwille van de instapkosten. Bij Keytrade heb je dat ook, heb je véél meer keuze én geen instapkosten als je het X aantal jaar laat staat.

Tja. Keuze is snel gemaakt hé.
    Ja had er nog niet verder naar gekeken eigenlijk
    Dan kan je ook kiezen welke fondsen enzo wss, gaande van geen risico tot veel risico ? want op internet staat er eig niets van te vinden, bij fortis allesinds

Edit: gevonden, is het Fund Investment Plan van Keystrade zeker ? keuze uit 20 fondsen ?

En welke zijn het 'beste'?
    Laatst gewijzigd door Silence; 7 september 2011 om 20:17

Member
    iTrader
    0
    Iemand ervaringen met centea?
    "The more people smoke herb, the more Babylon fall." ~ Bob Marley

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Centea was tot nu toe heel dicht gerelateerd aan KBC (was een dochter ervan, nu verkocht). Centea online is ook bijvoorbeeld gewoon KBC Online met een andere skin op.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uranium Bekijk bericht
    Domme vraag misschien, ken er zelf weinig van. Als je een spaarrekening opent bij bijvoorbeeld Rabobank en je zet al jouw spaargeld bij hen, verlies je dan iets van intresten bij je huidige bank? Getrouwheidspremie ofzo? Of krijg je dat uitbetaald bij het afsluiten van je huidige rekeningen?
    Nee, je verliest die interesten niet. Interesten worden per dag bepaald.
    Stel dat je op 30/12/2011 je spaargeld van je huidige bank verplaatst naar Rabobank, dan krijg je 364/365 van de interest op jaarbasis. Ik denk dat je dat vroeg.
    Voor getrouwheidspremie's moet je zien welk bedrag op jaarbasis er minimaal op de rekening heeft gestaan, dus daarvoor is het wel interessant goed te bepalen wanneer je je spaargeld verplaatst (maar getrouwheidspremies bij standaard banken is toch gene vette!)

Rabobank ftw trouwens!
    -=||Vegito, the ultimate fightingmachine||=-

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Weetje: bij Deutsche bank kan je niet terecht voor je eerste rekening, je moet iemmers 1000 euro naar hen overschrijven van een rekening op jouw naam om klant te kunnen worden.
    Bij mijn weten kun je die 1000 euro ook gewoon storten.
    Je suis blonde, et alors?
    http://www.katzoektthuis.be

Member MisterX334's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Weet iemand hoe en wanneer de getrouwheidspremies worden toegekend? We hebben momenteel een spaarrekening bij Dexia , maar we zouden graag overschakelen naar een andere bank met betere voorwaarden. Maar ik wil het zo timen dat we de getrouwheidspremie van dit jaar voor de spaarrekening niet missen, als je begrijpt.

Approved 9-lifer w00tw00t's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterX334 Bekijk bericht
    Weet iemand hoe en wanneer de getrouwheidspremies worden toegekend? We hebben momenteel een spaarrekening bij Dexia , maar we zouden graag overschakelen naar een andere bank met betere voorwaarden. Maar ik wil het zo timen dat we de getrouwheidspremie van dit jaar voor de spaarrekening niet missen, als je begrijpt.
    Op de dag van de storting jaar +1. Als je vandaag stort verwerf je de premie pas vandaag binnen een jaar en zal het op het einde van dat jaar op jouw rekening komen.
    Some painters transform the sun into a yellow spot, others transform a yellow spot into the sun.

Member MisterX334's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Maar als ik het goed heb gelezen hierboven, krijg je als je bijvoorbeeld je spaarrekening weghaalt in het midden van dat jaar nog wel de helft van de spaarrente?

iTrader
    4 (100%)
    Maar als ik het goed heb gelezen hierboven, krijg je als je bijvoorbeeld je spaarrekening weghaalt in het midden van dat jaar nog wel de helft van de spaarrente?
    Ja, maar niet van de getrouwheidspremie
    basisrente =/= getrouwheidspremie
    Some painters transform the sun into a yellow spot, others transform a yellow spot into the sun.

Approved 9-lifer
    iTrader
    14 (100%)
    Late reactie maar toch:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Ja had er nog niet verder naar gekeken eigenlijk
    Dan kan je ook kiezen welke fondsen enzo wss, gaande van geen risico tot veel risico ? want op internet staat er eig niets van te vinden, bij fortis allesinds

Edit: gevonden, is het Fund Investment Plan van Keystrade zeker ? keuze uit 20 fondsen ?

En welke zijn het 'beste'?

Deze 20 fondsen werden door Keytrade Bank geselecteerd op basis van objectieve criteria zoals het rendement, het risico, de spreiding en de kwaliteit van de beheerder. Deze fondsen zijn:

Carmignac
    BlackRock Merrill Lynch
    Fidelity
    Threadneedle
    AXA Rosenberg
    Schroder
    Franklin Templeton
    Amundi
    Invesco
    JP Morgan
    Robeco
    SGAM
    De grap is dat ze de 20 fondsen helemaal niet kenbaar maken. Wat ze wel doen is een lijst geven van verschillende grote beleggingsmaatschappijen waaruit deze fondsen zullen komen.
    Afhankelijk van welke fondsen men aanbiedt kan dit interessant zijn. Bieden ze bv TEMIX aan van Franklin Templeton zit je al vrij goed. Het merendeel van die fondsen zal wellicht bedroevend zijn.
    “The central principle of investment is to go contrary to the general opinion, on the grounds that if everyone agreed about its merit, the investment is inevitably too dear and therefore unattractive.” - J. M. Keynes

Approved 9-lifer
    iTrader
    51 (100%)
    Rente en getrouwheidspremie wordt berekend vanaf de eerst volgende dag dat het geld op je rekening stond. De getrouwheidspremie krijg je van zodra je geld een jaar heeft vast gestaan. Dus ja, op het einde van het jaar krijg je nog steeds waar je recht op hebt, ook al is dat geld dan al weg.
    “In terms of how we evaluate schooling, everything is about working by yourself. If you work with someone else, it’s called cheating. Once you get out in the real world, everything you do involves working with other people.”
    PSN: Cycloon - Final Fantasy XIV: A realm reborn character

Approved 9-lifer MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Als ik een online premium open bij Fortis en ik schrijf mn geld over van mijn gewone spaarrekening, geniet ik dan nog van de getrouwheidspremie?
    iMac 27" Quad i7 - HP probook i5 - iPhone 4 16 GB Black 
    Sony A35 + Tamron 17-50mm 2.8

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MetalG Bekijk bericht
    Als ik een online premium open bij Fortis en ik schrijf mn geld over van mijn gewone spaarrekening, geniet ik dan nog van de getrouwheidspremie?
    Getrouwheidspremie is per rekening (normaal toch). Als je geld van jouw rekening weghaalt, is de getrouwheidspremie ook verloren.

Approved 9-lifer stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door w00tw00t Bekijk bericht
    Getrouwheidspremie is per rekening (normaal toch). Als je geld van jouw rekening weghaalt, is de getrouwheidspremie ook verloren.

Maar wat je reeds hebt opgebouwd krijg je uiteraard nog
    I'd agree with you but then we'd both be wrong

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvw Bekijk bericht
    Maar wat je reeds hebt opgebouwd krijg je uiteraard nog
    Ik denk dat dit wel duidelijk was na de ellenlange pagina's uitleg...

Niet van de getrouwheidspremie indien minder dan een jaar. Van de basisrente wel.
    Laatst gewijzigd door w00tw00t; 22 oktober 2011 om 18:12

Member mATHIEU`'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Heeft iemand ervaring met Bank Delen?
    47
    Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois

Member
    iTrader
    12 (100%)
    je bent vermogend?
    denial is not only a river in egypt

Member
    iTrader
    0
    even een vraagje tussendoor, als ik 10.000 EUR Cash wil afhalen, moet ik dan de bank van te voor inlichten ? aka tijdens de kantooruren gaan ? of kan ik dit gwn via de bankautomaat afhalen ? (wat voor mij makkelijker zou zijn)
    The real trick to life is not to be in the know, but be in the mystery...

Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten