Pagina 4 van 30 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 597
    Approved 9-lifer w00tw00t's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Handsome Hermit Bekijk bericht
    Neen, ze zijn verplicht u die te bezorgen. Maar ze zijn niet verplicht dat gratis te doen. Argenta rekent daar ook ne postzegel voor aan, als ze die u na drie maanden moeten opsturen. Ik kan u vertellen dat dat zo is, want ik heb daar ooit een principiële discussie over gehad nadat ze mij die postzegel aangerekend hadden .
    Zij hebben inderdaad een verplichting om dat te doen. Tenzij je deze via je online banking kunt raadplegen. Dan kan je vragen dat ze jou deze niet meer per post toesturen
    Some painters transform the sun into a yellow spot, others transform a yellow spot into the sun.

Member
    iTrader
    0
    Ik vroeg me af hoe het kwam dat we tijdens de voorbije jaren niks (negatief noch positief) gehoord hebben van AxA bank?

Fortis, KBC, Dexia,... allemaal problemen gehad en zwaar moeten 'redden' met belastinggeld. Maar van Axa heb ik nooit iets gehoord de voorbije jaren. Zijn zij beter bezig?

Hiapoe
    "At every crossroads on the path that leads to the future, tradition has placed 10,000 men to guard the past.”
    “That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence.”

“The governor of Texas, who, when asked if the Bible should also be taught in Spanish, replied that 'if English was good enough for Jesus, then it's good enough for me.”

Member i am evel homer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    OBK, swing junior deposito krijg je één van de hoogste rentes in de markt, geen kosten.
    OBK-bank Swing Junior Deposito
    http://www.obk.be/assets/pdf/SparenB...sito_flyer.pdf

Swing junior zicht is ook gratis, maestro en bancontact 6,50 euro. De kosten kunnen terug verdiend worden. OBK-bank Zichtrekeningen

Approved 9-lifer
    iTrader
    12 (100%)
    Waar ben je tewerkgesteld?
    .

Approved 9-lifer Handsome Hermit's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door w00tw00t Bekijk bericht
    Zij hebben inderdaad een verplichting om dat te doen. Tenzij je deze via je online banking kunt raadplegen. Dan kan je vragen dat ze jou deze niet meer per post toesturen
    Ja, maar dan moet ge ze zelf wel elke 3 maanden afdrukken online, of ze sturen ze toch nog op. Dat was toen de discussie. Ik had het intrestafschrift niet afgedrukt gedurende drie maanden -dat was immers een slapende rekening- en kreeg het daarna toegestuurd waarvoor er dus kosten aangerekend werden.
    Nihil agit qui diffidentem verbis solatur suis.
    Is est amicus qui in re dubia re juvat, ubi re est opus.

Approved 9-lifer mungoke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cycloon Bekijk bericht
    Wel vreemd, want banken zijn verplicht om je uittreksels gratis te bezorgen (tenzij je expliciet opteert om dat niet te hebben). De meeste banken sturen die dan ook gratis op 1 keer per 3 maand ofzo.
    Gratis? Dat staat niet in de woordenboek van de grootbanken.
    Ze rekenen u daar sowieso de prijs voor de zegel aan.
    Dus echt gratis is dat niet.
    Ok, het is niet veel, maar het zijn allemaal extra kosten.

Andere banken sturen ze niet op: je moet zelf de uitreksels gaan halen, maarja, het is dan wel gratis.
    Of je checkt het via internet, bij grootbanken kan je dat ook doen, maar die sturen ze (meestal) toch nog op, ookal geef je aan ze niet te willen ontvangen via de post.

Member McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Binnen het kader van het DB M@X aanbod worden de uittreksels gratis om de drie maanden per post verstuurd. Als er gedurende het vorige trimester bewegingen op de rekeningen zijn geweest, ontvangt u deze in januari, april, juli en oktober. Wilt u uw uittreksels maandelijks, wekelijks of dagelijks ontvangen? Dan rekenen we 0,10 euro aan + portkosten.

Het kan dus gratis, bij DB
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond

Member DM_Nova's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dubbelpunt Bekijk bericht
    Ik zit momenteel voor alles bij Fortis.

Ik ga mijn spaarrekening verhuizen naar Rabobank als ik deze link bekijk:
    -> Basisrente Rabobank:1.90%
    -> Basisrente Fortis: 1.00%

Ik heb ze in alle geval reeds een mailtje gestuurd.
    PM

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Mijn spaarrekening heb ik bij Rabobank.

Gratis, heel goede rente, overzichtelijk, snel, en je kan per dag bekijken elke intrest je al verworven hebt
    Echt niks negatiefs over eigenlijk.

Zichtrekening heb ik bij KBC, omdat ik daar al altijd heb gezeten en er veel kbc kantoren/automaten zijn.
    -=||Vegito, the ultimate fightingmachine||=-

Member
    iTrader
    0
    Als je een duurzame bank wilt is Triodos ongetwijfeld de beste. Je krijgt er wel niet de hoogste rente, maar je geld gaat zonder twijfel naar goeie doelen. In het andere geval is Argenta een goeie keuze, want ze hebben deftige rentes op spaarrekeningen, gratis kredietkaart, enz. Het enige spijtige bij deze twee is dat deze niet worden ondersteund door directebanking.com (sofortubderweisung) en ogone voor zover ik weet.

Member Gandalf1993's schermafbeelding
    iTrader
    0
    het werd KBC, omdat ik gratis 4 cinematickets heb gekregen

geen van de banken boden zoiets aan en omdat ik nog geen kosten moet betalen heb ik maar voor KBC gekozen. Als ik 25 ben ga ik waarschijnlijk voor Argenta kiezen omdat die niets kost.

Member Gandalf1993's schermafbeelding
    iTrader
    0
    en bedankt voor jullie reacties

Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    53 (98%)
    Typisch grootbanken, je in het begin iets geven om klant te worden en je dan levenslang uitpersen.
    2 maanden terug wees ik al op de onveiligheid van de wachtwoorden bij 9lives. Tijdens de downtime hebben ze alle kritische threads verwijderd.
    http://i.imgur.com/t9X2Yrd.png

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Typisch grootbanken, je in het begin iets geven om klant te worden en je dan levenslang uitpersen.
    Iets gelijkaardigs zien we bij Delhaize. Ze geven aan de kassa die Smurfen-shit weg en nu moeten de mama's wel elke keer naar die winkel gaan om hun kind te plezieren.

Oh ja, een kinderhand is vlug gevuld. Een gratis ticket en men springt een gat in de lucht.
    Money always returns to its true owners

Member
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Hoezo? Als het tegen steekt ga je toch gewoon weg bij die bank. Ik zit als 18 jarige bij BNP en heb ook niks van kosten, maar wanneer dat opeens wel het geval zou zijn (normala pas bij 25 jaar) ben ik daar ook gewoon weg

Approved 9-lifer
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rebensmans Bekijk bericht
    Hoezo? Als het tegen steekt ga je toch gewoon weg bij die bank. Ik zit als 18 jarige bij BNP en heb ook niks van kosten, maar wanneer dat opeens wel het geval zou zijn (normala pas bij 25 jaar) ben ik daar ook gewoon weg
    Totdat je echt je bankrekening begint te gebruiken voor je loon, afbetaling wagen, domiciliëring voor god weet wat. Dan heb je echt geen zin meer om te veranderen. Verander nu het kan
    “In terms of how we evaluate schooling, everything is about working by yourself. If you work with someone else, it’s called cheating. Once you get out in the real world, everything you do involves working with other people.”
    PSN: Cycloon - Final Fantasy XIV: A realm reborn character

Banned
    iTrader
    0
    Vier weken geleden mijn aanvraag opgestuurd naar DB, maar tot op heden nog altijd geen antwoord. Gvd, efficiëntie alom.

Member
    iTrader
    6 (100%)
    KBC is toch een goede keuze als je niets moet betalen: goede online banking, veel kantoren/automaten om geld af te halen, mogelijkheid om via Bancontact te betalen op bepaalde websites.
    Daarna kan je het nog altijd stopzetten.

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeff_tw Bekijk bericht
    KBC is toch een goede keuze als je niets moet betalen: goede online banking, veel kantoren/automaten om geld af te halen, mogelijkheid om via Bancontact te betalen op bepaalde websites.
    Daarna kan je het nog altijd stopzetten.
    Ik ben bij KBC maar haal meestal geld af bij Fortis of Dexia.
    Dus argument?

Banned
    iTrader
    0
    Lol ik kreeg vandaag een telefoontje van deutsche bank, ze waren mijn aanvraag aan het behandelen en vroegen in eerste instantie dat ik een loonfiche moest opsturen, maar ik ben nog student, dat had ik ook wel op dat formulier gezet.

Daarna ging het dus dat ze mijn dossier er dan niet gingen accepteren, tenzij dat mijn ouders een rekening bij db hebben want dan kon er daar wel eens over gesproken worden.
    Vervolgens zei ik dat ze vroeger wel sneller studenten toelieten en niet zo strenge voorwaarden hadden, maar dat was nooit zo geweest, hehe.
    Ze vroeg ook bij welke bank ik klant ben (spaarrekening bij fortis) en nadat ze gehoord had hoeveel ik op mijn rekening had staan, gingen de poorten terug open.

Maar dan moet ik eerst terug een nieuwe aanvraag doen en bij die kaarten niks aanduiden, dan zouden ze zonder problemen een rekening openen en als er dan geld opstaat dan kan ik die kaarten wel aanvragen.

Pagina 4 van 30 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten