Iemand een idee? Ben er niet echt zeker van of het iets is, redelijk laag lvl maar op ah zag ik lvl 60 items met toch ietwat gelijkaardige stats.
Iemand een idee? Ben er niet echt zeker van of het iets is, redelijk laag lvl maar op ah zag ik lvl 60 items met toch ietwat gelijkaardige stats.
Iemand een idee wat ik voor deze Immortal King items zou kunnen vragen in de RMAH?
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Is dit iets waard?
https://dl.dropbox.com/u/13985132/item.png
Wat zou ik hiervoor kunne vrage ? laagste op AH met zowat gelijkaardige stats is +/- 1mill, maar dat lijkt me wat veel niet ?
Die Crit Hit Chance is ZEER mooi! Is toch wel zeker een mil waard hoor!
Zie prijzen van 100k tot een paar miljoen voor dit, dus iemand de me nog is kan helpen ?![]()
Veel te lage dps voor een 2h, helaas niet veel waard.
Als je het geld niet dringend nodig hebt zet je het er voor een hoge prijs op(wel eerst kijken naar gelijkaardige stats en die prijs dan checken)
Indien ie dan niet verkocht raakt verlaag je van prijs.. Er is meestal wel iemand die veel geld uitgeeft op AH hoor, je moet gewoon geluk hebben![]()
Pricecheck legendary ring:
![]()
Iemand die me een pricecheck op deze amulet kan geven?
96 Strength / 122 Dex / 47 vit / 37 Fire Resistance / 250 Life on Hit / 4% Critical hit chance / +641 health op globes
Er staat toch geen attack speed op?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)