k zal voor 700k proberen en hopenmerci
k zal voor 700k proberen en hopenmerci
Spoiler:
Spoiler:
Richtprijzen?
Die amulet lijkt me wel wat waard, over die pants twijfel ik...![]()
hoeveel ong voor deze mace?
http://i.imgur.com/cHD4j.jpg
Schatting hiervoor iermand?
Kdenk wel dat het redelijk veel waard is, ook al is de dps niet zo hoog.
Was er zo geen site die u alle "gevonden" items liet zien, of in ieder geval wat er mogelijk was?
Iemand een idee qua prijs? (gold of €)
Vind niet meteen iets gelijkaardigs terug ...
hi all,
mijn items zijn altijd direkt verkocht.dus ik vermoed dat ik ze te goedkoop
verkoop.daarom zou ik graag de waarde weten van deze 2 items.
helm ilvl61
324armor
193 int
82 vit
38 fire res
melee attackers take 137 dam per hit
health globe +2977
socket
ring ilvl 60
9-18 dam
36 str
61 dex
12 poison res
4% life
crit chance 3.5%
alvast bedankt
scorpje
Iemand die me hier eens mee kan helpen? belts met vergelijkbare stats staan er allemaal op voor 10+ mill, en dat lijkt me nogal veel ..
Als ik jou was zou ik op AH kijken naar items met iets mindere stats, dus bijvoorbeeld 100 int/vit en 50 allres opgeven in plaats van de stats van je belt zelf
niet omdat die voor die prijs op het AH staan dat ge dat er ook werkelijk uitkrijgt.
veel prijzen op de AH zijn gewoon bullshit, mensen zien één specifieke stat op hun drop en denken ineens dat ze de lottery gewonnen hebben. (in dit geval dps)
behalve de dps is die mace echt niet zo fantastisch.
geen LOH, en 105 str is nu ook niet om over naar huis te schrijven.
maar omwille van de hoge dps zal ze wel voor een redelijke prijs verkocht raken aangezien veel nitwits puur naar dps kijken.
Lospeed: Ring : 10mil ish, pants charsi.
Koetje: Nietveel in elk geval... heb een soortgelijke nog niet al te lang gelede verkocht voor rond de 500k(wat soortgelijke price was als de andere)
Dolf: Vendor/salvage, 800 dmg 2h is best crappy.
Young: 25++ mil.Het probleem is dat veel barb/monks zoeken achter 9+ crit shields.. dus je beste gok is forums.
Scorp: niet zeker... zoek op soortgelijke stats voor de helm(int/vit/socket), same voor ring(dex/crit chance).. in elk geval veel zal het niet zijn.
Sleejer: Tis een barb belt dus ... crap.
Ik krijg nooit wat verkocht (op gold en €), dus ik denk dat ik mijn items wat te hoog inschat. Kunnen jullie me wat helpen? Liefst in €indien mogelijk, gold is ook fijn
Pants:
Legendary helm:
Bracers:
Quiver:
Shield:
Fists 800+ dps:
Alvast bedankt!
pants : weinig, geen allresist, 50.000-100.000 +/- degelijke vit & 2x sockets, maar over het algemeen niet echt spectaculair
helm : weinig, geen allresist, geen vit, +/- 100.000 eventueel, aangezien het een legendary is & er altijd wel idioten zijn die meer betalen dan wat het waard is.
bracers: +/- 50.000 - 100.000, wel allresist, maar lage hoeveelheid, geen vit, geen crit
quiver: niks, er droppen zodanig veel quivers en ze zijn maar voor 1 class (DH) dat de stats echt al zeer uitzonderlijk moeten zijn om er iets uit te krijgen.
shield: niks, geen stats, weinig block
fistweap: moeilijk te zeggen, 2.5-7 mil, (start met 2.5 mil bid, 7mil buyout om te beginnen), dps is zeker oké, stats zijn zeker oké, had het life on hit gehad was het een fantastisch wapen
of het effectief voor die prijs zal verkopen valt nog te bezien, is soms moeilijk in te schatten aangezien er zoveel volk op het AH voor enorm veel gold hun items erop zetten, maar ze nooit verkocht krijgen, dus krijgt iedereen zowat een vals idee/illusie voor welke prijs ze hun item kunnen kwijtspelen.
wat euros betreft, enkel het wapen zult ge verkocht krijgen, een kennis uit de UK had een soortgelijk wapen voor 50eur verkocht dus ik schat zoiets, al kan het natuurlijk puur toeval geweest zijn.
Merci Psy
Dacht al wel dat er veel rommel tussen zat![]()
wat kan ik hier voor vangen?
( Best wel nice siegebreak farmin op inferno, 4 legendaries op 2 dagen, dit lijkt me wel de eerste deftige drop. )
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)