Zoals in de poker
Welke goeie items zijn er vandaag gedropt voor jou , en graag ook wat info over welke act, diff en je stats/skills.
Bij mij : NIETS !![]()
Zoals in de poker
Welke goeie items zijn er vandaag gedropt voor jou , en graag ook wat info over welke act, diff en je stats/skills.
Bij mij : NIETS !![]()
idem dito... niks...
Is het trouwens normaal dat er bij eerste kills van bosses geen enkel geel dropt? Dit weekend nightmare gecleared en niet 1 gele drop van een boss... lijkt me raar of zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
Heel normaal
Klein stoefke, die monk gloves die ik gisteren gevonden heb brengen al sowieso 900k op.
Gaat prolly voor een nieuw sword want ik heb net ook een koopke gedaan voor een nieuwe 1000+ dps bow. Yay.
Eens Normal voorbij droppen voornamelijk magic items en niet meer zoveel rares.
Magic find & de Nephalem bonus stacken op lvl 60 zorgt er dan weer voor dat je bij bosses voornamelijk rares vind (met fullstack geregeld 3 rares & 2 blues...)
Zelf weliswaar nog niets duur gevonden sinds ik nog maar in Act 1 zit van Inferno.
Tijdens het gold farmen in act 1 inferno een rare belt gedropt met 62 rest all en 145 vit.
Voor mijn DH een bow gekocht voor 950 gold met socket. Dan maar een gem ingestoken van 28 dmg meer.
eerste legendary drop
was dan nog uit een chest![]()
toch een chance dat ge net de meest bugged legendary boots ter wereld vind. De increased attack speed daarop werkt niet, is een erkend probleem intussen dat al lang opgelost had moeten zijn volgens blizzard
volgens deze youtube video heb ik nochtans de juiste.
Diablo 3 Legendary Boots Bug: Boj Anglers - YouTube
Niet echt nodig om een nieuwe thread voor aan te maken, en ik vind het wel een fijne item: hoeveel zou ie waard zijn?http://i.imgur.com/7KRpl.png
Vandaag weer niet echt veel gevondenPaar items voor andere classes met redelijke stats op, hopelijk verkopen ze op de AH.
Legendary wel niet echt top maar kom
Allemaal in whimsyshire met 288% mf
die fist weapon is wel nice, jammergenoeg geen life on hit enzo.
whimsyshire inferno?
yeps inferno, kunt life on hit socketten eh![]()
Ge haat echt geen 3.5 miljoen krijgen voor een 823 dps wapen. (Stats zijn nice, maar een 900+ dps wapen gaat al weer pakken meer damage doen, en kan je met gemak voor een paar miljoen aanschaffen)
Wat is de beginprijs?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)