Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 133
    Member Madmaarten's schermafbeelding
    iTrader
    0

Alle items verdwenen

Ik had verwacht dat er een topic zou zijn.. maar blijkbaar niet

al mijn items zijn verdwenen
    in de stash en op mijn character buiten een blauwe belt
    en de items in auction house die nog niet naar de stash waren verstuurd

aangezien er nog geen topic is.. ben ik de enigste ofzo?
    tis al meer dan 4-5 dagen geleden dak heb gespeeld wegens een nogal drukke week en na wat te kijken op de webs ben ik allesinds zeker dat ik de enigste niet ben

nog redelijk wat mensen die alles kwijt zijn uit hun stash en main character
    maar hun andere charactesr hebben nog alles en wat er op een tweede tab sta in stash is er ook nog...

je zou kunne zeggen hackers, maar 1 persoon was alles kwijt in stash buiten de items die hij had gevonden in de secret level

en de problemen lijken allemaal te komen na de patch

Member Challis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De laatste paar dagen is de EU server al enkele keren op bedenkelijke wijze gecrasht geweest. Telkens voor "scheduleded maintenence" enzo, maar de echte redenen zijn niet echt gekend, het is wel duidelijk dat er zware problemen zijn met de servers.
    Er zijn wel nog mensen die dingen verloren hebben dus je bent niet de enigste, gelukkig ben ik er (voorloopig) nog geen van.

Member Madmaarten's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ff gekeken naar mijn social van last played games
    staat daar een account tussen xxoohoney
    alleen lvl 1 champs met allemaal dezelfde namen...
    dusja.. rarara wie waar mijn items naartoe zijn
    kzou zelfs nie weten waarom iemand hem daar mee bezig houd
    sommige mensen verliezen items terwijl ze nog in normal zitten
    dus buiten brol kunne ze nu niet iets intressants hebben

en andere mensen verliezen hun stuff terwijl ze nog nooit een public game hadden gespeeld

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmaarten Bekijk bericht
    ff gekeken naar mijn social van last played games
    staat daar een account tussen xxoohoney
    alleen lvl 1 champs met allemaal dezelfde namen...
    dusja.. rarara wie waar mijn items naartoe zijn
    kzou zelfs nie weten waarom iemand hem daar mee bezig houd
    sommige mensen verliezen items terwijl ze nog in normal zitten
    dus buiten brol kunne ze nu niet iets intressants hebben

en andere mensen verliezen hun stuff terwijl ze nog nooit een public game hadden gespeeld
    idd maar lees toch nog altijd heel weinig mensen met authenticators die het tegenkomen.

Dus zou alvast zorgen om daar mijn voornemens te nemen

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    dan mogen ze beginnen met die authenciators gratis te maken. Als ze de veiligheid van hun eigen servers al niet kunnen garanderen out the box, dan vind ik het niet kunnen dat ze u al zouden zeggen 'if you pay only 5 (of hoeveel is het) for an account authenciator to completely protect your account".

Ze hebben al genoeg gezichtsverlies geleden over de laatste paar dagen

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Veel mensen hebben nen slimme telefoon en voor zo goed als ieder operating systeem is er een gratis authenicators.

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Veel mensen hebben nen slimme telefoon en voor zo goed als ieder operating systeem is er een gratis authenicators.
    Het zou me niet zo zeer verwonderen moest meer dan een kwart van alle spelers GEEN smartphone hebben.

Dat zij nog een centje willen verdienen aan het gevolg van HUN incompetentie is volkomen onverantwoord en(bij gebrek aan een beter woord) een dick-move.

iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Het zou me niet zo zeer verwonderen moest meer dan een kwart van alle spelers GEEN smartphone hebben.

Dat zij nog een centje willen verdienen aan het gevolg van HUN incompetentie is volkomen onverantwoord en(bij gebrek aan een beter woord) een dick-move.
    Het lijkt alsof jullie zeggen dat blizzard nu pas authenticators heeft uitgebracht, zodat ze door de hack problemen nog is geld bij kunnen verdienen. Wat niet zo is, maar het is waar dat ze er toch gratis kunnen uitdelen nu (althans in EU en Korea, waar er bijna iedere dag server problemen zijn).

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    dan mogen ze beginnen met die authenciators gratis te maken. Als ze de veiligheid van hun eigen servers al niet kunnen garanderen out the box, dan vind ik het niet kunnen dat ze u al zouden zeggen 'if you pay only 5 (of hoeveel is het) for an account authenciator to completely protect your account".

Ze hebben al genoeg gezichtsverlies geleden over de laatste paar dagen
    Mobile app = gratis.

Keychain wordt verkocht aan de prijs dat het kost om te maken, dus ze maken daar geen winst op.

Nuja het zou miss mooi zijn moest er in elke boxed copy zo'n auth zitten

Member
    iTrader
    0
    De smartphone app is gratis. De keychain wordt verkocht ONDER kostprijs. Het bedrijf die die maakt voor hun vraagt daar 20 euro voor en zij verkope hem aan 10 euro met GRATIS verzending. Iemand die daar over klaagt leeft verdomme onder een steen.

En als iemand u passwoord kan raden/hacken, dan heeft dan geen reet te maken met de beveiliging van de Blizzard servers, dat is uw eigen schuld. Blizzard levert u dan nog een extra beveiligingsoptie om uw eigen incompetentie te compenseren Ikaruga en dan zit jij hier nog te zeuren.

iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rohendar Bekijk bericht
    De smartphone app is gratis. De keychain wordt verkocht ONDER kostprijs. Het bedrijf die die maakt voor hun vraagt daar 20 euro voor en zij verkope hem aan 10 euro met GRATIS verzending. Iemand die daar over klaagt leeft verdomme onder een steen.

En als iemand u passwoord kan raden/hacken, dan heeft dan geen reet te maken met de beveiliging van de Blizzard servers, dat is uw eigen schuld. Blizzard levert u dan nog een extra beveiligingsoptie om uw eigen incompetentie te compenseren Ikaruga en dan zit jij hier nog te zeuren.
    20 lijkt me toch veel voor een ding dat gewoon getallen moet genereren.

Kunt da in theorie doen met een rekenmachien.

Ik vraag me eigenlijk ook hoe dat da werkt.
    Ge moet niet eens online zijn met de authenticator.

KBE
    KBE is offline
    Member KBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die mobile app durft nogal eens rare toeren doen. Zo had ik constant de verkeerde authen code ingegeven. Na 20 min maar eens mijn wifi aangelegd en gewoon mijn authen eens moeten resyncen. Toen kon ik terug inloggen zonder problemen.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rohendar Bekijk bericht

Mijn items zijn ook weg, en ik heb zeer zeker mijn info aan niemand gegeven. Er staan ook ineens een aantal gastjes op de recently played with list, terwijl ik alleen solo of met RL vrienden speel. Lijkt me toch ergens een serieuze lek te zitten bij Blizzard..

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vraagje, gebruiken jullie hetzelfde pw voor je blizz acc als je voor je email?

Member fortuneke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Vraagje, gebruiken jullie hetzelfde pw voor je blizz acc als je voor je email?
    dat zou nu nog es stom zijn

Member
    iTrader
    0
    Nee, mijn mail is telenet. Info is ook niet gechanged, enkel mijn stuff is gone. Ondertussen heb ik mijn password wel veranderd voor de zekerheid. Ook een ticket naar Blizzard gestuurd met de volgende battletags:

nerka#2300
    wufadao#1399
    JordiiDutch#2730

Deze zijn namelijk in mijn recent players lijst, terwijl ik enkel maar met RL vrienden of solo speel, dus dat zijn duidelijk de hackers..

Member Caretaker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Echt erg dat mensen continue liggen roepen van koop/gebruik een authenticator. Het zijn sessions die gehacked worden, niet de accounts zelf...

Ter info, zelf Forbes heeft er al een artikel over gepubliceerd: The Horror of Being Hacked in Diablo 3 - Forbes

Member t511413's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    of het zelfde pw als dees forum of elk ander forum?
    of andere games

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caretaker Bekijk bericht
    Echt erg dat mensen continue liggen roepen van koop/gebruik een authenticator. Het zijn sessions die gehacked worden, niet de accounts zelf...

Ter info, zelf Forbes heeft er al een artikel over gepubliceerd: The Horror of Being Hacked in Diablo 3 - Forbes
    Dat Forbes artikel zegt zelf dat het niet weet of het aan Blizzard zijn kant ligt, dus dat jij hier lekker loopt te verkondigen dat het session hacks zijn, is gewoon liegen, met valse argumentatie om het te verbloemen. Zeker als je ziet vanuit Blizzard zelf dat session ID hacks onmogelijk is.

Als je kijkt naar de geschiedenis van account breaches in WoW en nu in Diablo is 99.99% gewoon de passwoord achterhaald via scam mail, keyloggers, etc. Dit is waar een authenticator tegen helpt.

En dan kan je vragen, ja maar er zijn ook mensen MET een authenticator hun gear kwijt. Ja ook met een authenticator kan je door "man in the middle" attacks gehacked worden. Alleen is dit veel meer moeite dan de meeste scammers willen doen, en je ziet het bijna niet gebeuren.

Nu het kan zijn dat er iets aan Blizzard zijn kant ligt, maar ik betwijfel het. WoW gaat al 7+ jaar mee, en al 7+ jaar worden daar dagelijks accounts gehacked. En dat ligt al al die 7 jaar aan de users. Waarom zou het nu voor Diablo ineens anders zijn?

Mensen die hier lekker als waarheid lopen te verkondigen dat allemaal Blizzard hun schuld is, hebben echt 0 kennis van wat er gaande is. Het kan zijn, maar naar alle waarschijnlijkheid is het niet zo.

Maar wat moet je nu doen, als niemand met zekerheid kan zeggen waar het aan ligt? GET AN AUTHENTICATOR. Echt waar, 99% van de hacks gaat ge er mee tegenhouden. Je hebt geen 100% zekerheid, maar het is beter dan niets.

Mensen die weigeren een authenticator te nemen is als naar de bank gaan en de dief over jouw schouder jouw PIN laten meelezen en daarna de bank de schuld geven als er geld wordt gestolen :/

Member biotek's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    kan belachelijk klinken maar hetgeen ik nu doe is als ik stop switchen naar een ander char lvl1) met niks van items bij hem , log off en dan exit game

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten