Iemand nog wat betere gear dan dit voor een vriendenprijsje :
![]()
![]()
ik kan nu met gemak act1 clearen op inferno, act2 kom ik geen meter ver nog
zou ik ponylvl aankunnen op inferno?
12k dmg 6k armor 500 all resis 30k life monk
hoeveel zou dit waard zijn,
rare quiver met stats;
+85 dexterity
+26 intelligence
+74 vitality
Attack speed increased by 12%
+5% max. discipline
critical hit chance increased by 3%
1 socket
Monk fist weapon
698 dps
919 life on hit
1.12 spirit regen
dik boven de 100 vitality
Enig idee voor hoeveel dit zou gaan, der zijn niet veel wapens met meer dan 900 life on hit
+ spirit regen
Laatst gewijzigd door cricque; 11 juni 2012 om 13:25
Betreffende pony level ... Ge moet geluk hebben, ik heb 1x een 1100 blue 2h gehad
en een bow 1198dps met 19% attack speed ... Ik speel demon hunter dus was mooi meegenomen. Heb nu 5 runs gedaan, meeste is gewoon vendor trash
Maar het is gewoon geluk hebben met de drops, ik kan pony level solo clearen. Het hangt wel beetje af van de champion combos ... damage reflect, jail, mortar, teleport combos sucken bigtime, maar meestal valt het wel mee. Je kan ook level 51 rares hebben, dus het is gewoon als de sterren goed staan ten opzichte van jupiter, de maan en de zon ... zoals met de rest. En effe cemetary doen voor 5 stacks + clearen moet ge toch tellen een dik uur, anderhalf uur
Ja da zijn maat van mij ook, 5 ? 10million start ofzo ? Of wat is heel hoog
had het nog dexterity gehad was het helemaal af
Zit ook attack speed ook dacht ik. Anyway op AH was er maar 1 wapen gisterenavond met meer dan 900 life on hit. Maar geen in combinatie met vitality/spirit regen
oh oww! Is Life on Hit dan zo'n wanted stat? Damn, dan heb ik al ne serieuze flater begaan peinsek![]()
hoeveel kan ik vragen voor boots met 130 int / 100 vit en 12% movement speed?
En deze zijn er ook nog steeds:
Spoiler:
pinata is random ja, zoals een resplendant chest
wow cricque,dat is exact het wapen dat ik zoek!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)