Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 211

Discussie: Secret Pony Level

Member
    iTrader
    2 (100%)

Secret Pony Level

Plans for the Staff of Herding —Found in Act 4. It’s a random drop from Izual. Kill Izual for Blacksmith Plans for the Herding Staff (use the last waypoint). Head to The Great Span.

Black Mushroom —Found in Act 1. The Black Mushroom is located in a patch of mushrooms in Cathedral level 1 (second waypoint).

Leoric’s Shinbone —Found in Act 1. Leoric’s Shinbone is located at random in the fireplace (found by walking right when you enter) in Leoric’s Manor (use Leoric’s Manor waypoint).

Wirt’s Bell —Found in Act 2. Wirt’s Bell costs 100,000 gold in Caldeum’s Bazaar. To purchase it from a vendor, talk to the Squirt Merchant.

Liquid Rainbow —Found in Act 2 after you saved an NPC. To get to the Dahlgur Oasis use the Path of the Oasis waypoint. The Rare Merchant is located at the bottom of the map. Find the Mysterious Chest in the Mysterious Cave (a random dungeon).

Gibbering Gemstone —Found in Act 3 on the quest where you destroy the ballistae. Gibbering Gemstone drops from Chiltara, a RARE mob in the Caverns of Frost level 2. If you see Ice Cave Falls (AKA ice caverns) as a dungeon then you need to reload the game. Load using The Bridge of Korsikk waypoint.

Craft the Staff of Herding: Then you just need to get the recipe drop, pay your blacksmith 60,000 gold and craft it! (on Normal difficulty mode). How to upgrade your Staff of Herding: After you kill Izual in nightmare, before you kill Diablo, go to town and buy the nightmare Staff of Herding plans for 1 gold (vendor located by the healer/mercenaries) Note: All these items (besides Wirt’s Bell) are rare or random spawn or even both. So, you may have to do multiple run throughs. To enable it on higher difficulties you need to find the recipe on that level and pay the blacksmith again. In total you need:
    Normal –150,000 gold.
    Nightmare –200,000 gold.
    Hell –500,000 gold.
    Inferno –1 million gold.

Wanneer je uw staff hebt, loop daarmee van old tristram waypoint terug naar newtristram
    Langs de weg ( onderkant ) zie je cowking spawnen uit beenderen zie wel dat je uw staff meehebt.dan opent hij een portal naar secret pony level.
    Laatst gewijzigd door Yukimura; 30 mei 2012 om 14:18

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Valt er eig iets te farmen in die pony level of is het gwn voor de leut?

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Butcher + pony in hell levert voor mij ong 15 rares. Ik denk dat deze run het beste word met tijd in inferno.

Member kaneda's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik heb men staff net gemaakt nu nog gold verzamelen voor Hell versie...

Member Unkn0wn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Anders met 4 man de prijs delen voor hell? Ik ben wel bereid, als er tenminste wat deftig gold + items droppen

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Als je van nul begint is het wel zo dat je 1kk en 50k gold nodig voor pony hell want voor een moeilijker graad staff te kunnen maken heb je de staff van vorige graad als materiaal nodig

Edit : of 850k heb me misrekend

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yukimura Bekijk bericht
    Butcher + pony in hell levert voor mij ong 15 rares. Ik denk dat deze run het beste word met tijd in inferno.
    Is da op lvl 60 met stacks in hell?

En oelang duurt zon run in pony lvl dan. Miss ook wel interesse al heb ik atm geen geld over om die staff te kunnen betalen.

Approved 9-lifer Mexter's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    die staff is rete duur om te upgraden

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Is da op lvl 60 met stacks in hell?

En oelang duurt zon run in pony lvl dan. Miss ook wel interesse al heb ik atm geen geld over om die staff te kunnen betalen.
    Ja klopt aangezien pony lvl gelijk is aan a4 kwa level. Eerst butcher en halls of agony voor max stack dan naar pony. Heb ondertussen 4 nutteloze legendarys wat leuk meegenomen is als verdienst . Denk een kwartier per run. Nooit getimed.

Approved 9-lifer Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Pony? Het zijn unicorns

Weet er iemand hoe de damage is op inferno ook gelijkaardig aan act4 inferno?

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smashy Bekijk bericht
    Pony? Het zijn unicorns

Weet er iemand hoe de damage is op inferno ook gelijkaardig aan act4 inferno?
    Haha, ik schreef pony omdat iedereen het zo gebruikt. wss omdat het makkelijker valt uit te spreken.

Ma in theorie zou het indd gelijkaardig aan a4 moeten zijn welk moeilijkheids graad ook. dat kan ik bevestigen ivm hell.

Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op inferno droppen daar de beste rare items, zeker de moeite. Als je telkens met 3 maten speelt is dit makkelijk om elk 250k te sprokkelen. Verschiet er soms nog van dat 70-80% van de D3 players, zich niet eens bewust zijn van de secret whimsey level. Als je hun dan vraagt of ze Whimseyland kennen zeggen ze neen, maar dr is wel een 'secret cow level' zeggen ze dan :| nuuBs!

Anyway, dagelijks vind je op de D3 forums (battle.net) mensen die Whimseyruns organiseren, en voor een redelijke prijs kan je met hem binnen gaan, zonder die items te moeten farmen (hij doet dat alleen)

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Moet nog veel farmen eer dat ik inferno pony's kan doen, zit vast in A2 Kulle in inferno

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    ik heb die plan en die shinbone, is de rest eigenlijk te farmen? lukt dat op normal/nightmare/hell?

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Difficulty maakt niet uit. je kan ze overal farmen op de genoemde plaatsen.

Psy
    Psy is offline
    Member Psy's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    heeft hier nie lang geduurt, uurke om alles van die items te vinden.
    nightmare versie upgrade kost 200k, hell upgrade kost 500k, inferno zal wel 1mil of zo zijn veronderstel ik.

zoals gezegd is pony op hell samen met act2+3+butcher @inferno toch wel vrij goed voor gold, al duurt pony level misschien 15min met inferno gear, butcher enz zit ge toch wel iets langer over bezig.

iTrader
    86 (97%)
    vind al die mushroom nie, great.

edit:

Lol heb hem nu juist

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Mushroom en unicorns hmm ben ik de enigste die de relatie ziet

iTrader
    86 (97%)
    man man fuuuu die rainbow, op men eerste try stond die npc daar maar natuurlijk geen chest in die cave nu al 20 tries niets

Approved 9-lifer glennvdz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Moet je die 1x farmen om het elke dag te kunnne doen of is het elke dag een nieuwe staff farmen?

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten