Zit momenteel diablo - inferno te proberen. Maar ik blijf fouten maken met het dodgen van zijn attacks.
(DH - 33 k hp - 86k damage).
Laatst gewijzigd door D3-Pirate; 29 mei 2012 om 17:11
barbarian
Act 1 inferno
13k dps
40k health
elite .... getting asswhooped...
nuja tis te zien welke elite met welke abilities. maar bij 80% ga ik toch dood.![]()
Resist to all is your answer witten
ja maar dat dropt niet en mijn repair bills zijn groter dan mijn inkomsten![]()
Woop woop izual neergehaald als WD makkelijker dan ik had verwacht.
Yay eindelijk in infernoEn dan nu afzien met men 8K hps
![]()
act 1 is poepsimpel buiten de rare mobs, maar act 2 is echt wel hard
Ik snap het niet goed, ik 3 shot in act 1 bijna alles buiten rare mobs, maar in inferno krijg ik een pak
mss niet slecht, zou anders wat simpel zijn. Maar toch, na 30 butcher runs met 5 stacks nog altijd maar minor pimps vinden is toch wel kak.
resist all is zoals hiervoor gezegd inderdaad DE oplossing, ook een shield helpt met deftige block rate.
met 500 resist all kan je gemakkelijk act 1 te pletter lopen zonder te kiten. Gewoon kletsen en blijven staan. Geen idee welk wapen je hebt maar je kan echt wel wat dps opgeven voor een wapen met stats + lifehit. Barbarian tanks hebben niet veel dps nodig. De mijne steamrolled act 1 en ik heb maar 8k dps.
Gisteravond inferno gestart... Act 1 uitgespeeld (wizard) , ik ging echt goed alleen, maar daarna kwamen er enkele vrienden bij en vond ik het toch moeilijker gaan... Daarna met een maat een paar butcher farms gedaan met 5 stacks en beetje leren oefenen met switchen naar MF gear... Is beetje wennen, ik speel nogmaar een week en heb nog nooit diablo gespeeld.
Upgrades droppen er niet maar ik denk dat dat wel eens gaat komen binnekort
Voorlopig ga ik wat farmen en zorgen voor wat gold, en hopen op drops :P
Ik ben blij dit te lezen, diablo nooit gespeeld maar toch snap je het
Welkom bij de Diablo familie
@D3-Pirate :
Je neemt me de woorden uit de mondZoveel whiners gezien over barbs dat ze niks voorstellen in inferno en niks kunnen doen, ik heb gisteren act 1 inferno gecleared en heb meer gold verdiend dan uitgegeven
(had ook wat geluk eigenlijk
)
Nu gewoon blijven farmen, gold verzamelen, hopen op upgrades en als ik ze niet kan vinden dan zoek ik wel auction house af![]()
act I is een cakewalk. Mensen die zeggen dat inferno makkelijk te doen is hebben duidelijk nog niet vanaf ACT II gespeeld.
@ Smashy je mag me altijd adden en dan zien we wel of ik misschien gear upgrades voor je heb( PinkyPirate#2712)
act 1 is easy met de juiste stats
act 2 is ook easy met de juiste stats
act 3 & 4...vraag me af of we daar niet aan de limieten gaan zitten qua resists![]()
Haha thx smashy
Om eerlijk te zijn heb ik een zwaar verslaafd gevoel aan deze game. Dat gevoel heb ik niet meer gehad sinds WoW: burning crusade.
Gotta love iphone voor forums/streams/talent calc apps tijdens de werkuren :P
Act 2 ga ik nog nie direct beginnen denk ik. Ben nogmaar net met nieuwe build aant spelen en ga me wat amuseren met warden/butcher runs met mn maat (WD). Mn gear loopt wat achter ook. Veel lvl 52-54 items :/
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)