En de waarde van dat gold pff... wordt steeds minder waard.. zo kan je blijven en blijven gold farmen
nog eens 5 minuten gespeeld in 1,5 maand tijd en bored with it, k beklaag me dat k het gekocht heb, but then again kheb 't een 70 tal uur gespeeld voor 55€, moestk die tijd op café gespendeerd hebben was 'k meer geld kwijt
Idd: prijs/aantal uren amusement is dit game zeker niet slecht. Alleen vergelijkt iedereen dit game natuurlijk met Diablo 2, en dat was toch wel nog HEEL wat anders![]()
Ik denk dat ik meer ga genieten van Borderlands 2 dan torchlight 2 denk ik! Die word echt AF![]()
Lineage Eternal jongens, daar gaan we moeten zijn, denk ik.
meh, ik sta daar enorm skeptisch over.
die games van ncsoft zien er op videos altijd supercool uit, tot ge ze speelt & het serieus tegenvalt.
zelfde met die mouse movements voor uw abilities, op videos ziet dat er plezant uit, maar om telkens zo met uw muis te beginnen glijden, dat gaat na een paar uur op de zenuwen beginnen werken.
Inferno act II wat aan't farmen met een maat.
Zit op 5 NV stacks en 3x na elkaar bij rare mobs maar één rare drop (gele) in plaats van de 2 die zogezegd zouden moeten droppen op 5NV.
Bug reporting gaat niet, krijg telkens
"We are unable to accept requests for this type of issue.
Please visit Diablo III Restorations for more information."
Maakt niet uit welk type probleem ik selecteer, Blizzard is weer goed bezig.
Laatste fucking keer dat ik het geprobeerd heb, na de hotfixes van vorige week leek het even beter te gaan maar nu na die 1.03b patch ervaar ik zo mogelijk nog meer lag en hebben ze weer een hele hoop stats generfed zodat mijn WD wederom als karton aanvoelt.
En ik zit momenteel op 49k HP 15k dps (26k dps met 5 souls + health orbs (gruesome feast)) met al mijn resistances minstens 590+ dus vrij degelijk zou ik denken.
Blizzard heeft totaal afgedaan, ik zal DIII sporadisch nog eens opzetten maar dit was er gewoon over, mij van drops bestelen (heb dus 3 rares gemist omdat ze niet dropten) en op een halfuur tijd meer verlies draaien dan wat anders door godverdomde lagspikes en warping (niet door vortex maar door hun kutservers).
Fuck Li$$ard.
For living there's life, for everything else there's Mary Janewww.weedguru.com - where wombats wallow
Gamertag: Kurywusaki
PSN-id: Wg_Flow
Steam-id: Wg_Flow
Inderdaad, die servers mogen echt wat minder spiken... Hoelang is dat al? Ik heb het spel nog maar een weekje in huis.
Wa is da nu weer voor iet voos, wou gisteren xbow traden voor 3,5mil. eens ik getrade had was mijn xbow weg, maar ik had geen gold ontvangen... grrrr.
Kunde vlak voor accept nog al u geld wegdoen ofzo? want die kerel is er wel mooi mee gaan lopen.![]()
Ben gisteren zelfs gedisconnect geweest van de server, zo rond 0u15... Was net Goblin aant killen en toen bleef alles stil staan, behalve mezelf en paf eruit ... Daarna kon ik wel weer inloggen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)