En klote dage elke keer uw paswoord in moet geven eh...![]()
En klote dage elke keer uw paswoord in moet geven eh...![]()
Bij RIOT krijg je tenminste een compensatie als er iets verkeerd gaat met servers enz.. Blizzard geef is wa free gold?
50 minuten op retrieving characterlist nu.
iedereen ne legendary geven![]()
Ik zit er wel in
ff ge-AH'ed
Kan ik nog niet eens in-game gaan
Trolololol
Het volgende online spel van Blizzard overweeg is zelfs niemeer. Ontevreden klant right here.
Pff je zou verwachten dat ze na WoW en SC toch wel enige ervaring zouden hebben met online games, zou denken dat het precies een newb team is dat diablo in elkaar gestoken heeft.
niet om jullie te ontmoedigen, maar als je erin zit kan je wss nog niet spelen, hier toch
resume game, error zoveel
ik hoop echt dat ze iets terugdoen hoor.. Want er zijn immens veel ontevreden spelers!
(waarschijnlijk gaan ze toch niks doen om te compenseren want spelen doen we toch weer vanaf de servers terug deftig op gang zijn...)
wat zijn we toch een stelletje slaven van Blizz..
Maar nu blijft het hangen op 'retrieving Hero list' ipv error 37
Het is in ieder geval minder confronterend.
LOL ben er net afgesmeten, (zat in char screen) "Input limit reached" :')
Pff hoop da Torchlight 2 snel uit komt... want dit is echt niet leuk meer
zie dit voor eerste x
Ik zou niet eens weten wat men extra kan geven, extra content ter compensatie? In WoW in het begin gaf men dan nog extra game time wat logisch en gemakkelijk te geven was. Maar hier hangt er geen monthly fee aan vast. Dit is toch ook niet van Blizzard's gewoonte, anders is het echt altijd keurig in orde.
In elk geval, dat de examens maar snel gedaan zijn want die starter begint men keel uit te hangen. Ironisch wel dat ik op die starter al meer tijd er op zitten heb dan een doorsnee game.
Om eens verandering van "error 37, 73, 74, 300008" te geven, mijn ergernissen.
- Blijkbaar hebben ze General Chat toegevoegd. Ik weet dit omdat letterlijk het eerste dat ik zag ne goldfarmer was.
- General Chat is ook niet uit te schakelen. Elke keer als ge weer inlogged, moet ge het leaven.
- Het is onmogelijk te weten of er gems staan op de AH. Ge MOET een aantal ingeven.
- Het zelfde voor crafting, dyes en pages.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)