Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 218

Discussie: Class: Witch Doctor

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3

Class: Witch Doctor

Bij deze dus een onderwerp voor de Witch Doctor class, die nieuw is in Diablo 3.

Hier beneden mijn huidige build op level 29 in normal mode, commentaar is welkom .

Momenteel gaat alles zéér vlot neer met deze combinatie met een goede 320 dps
    Witch Doctor - Game Guide - Diablo III
    Laatst gewijzigd door demon326; 21 mei 2012 om 20:56

Member Raukaris's schermafbeelding
    iTrader
    29 (97%)
    Soul Harvest is imo een must. Boost je powers zo ongelooflijk dat het bijna op is

Verder ben ik dol op de locust swarm!

lvl 31 btw

Approved 9-lifer Bloob's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    WD is echt zalig, level 39 hierzo

Approved 9-lifer lelouche's schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    Lvl 60 witch doctor 24k dps, soul harvest meest waardeloze skill.

Zombie bears ftw.

Approved 9-lifer Bloob's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    op lagere levels is Soul Harvest wel goed imo

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lelouche Bekijk bericht
    Lvl 60 witch doctor 24k dps, soul harvest meest waardeloze skill.

Zombie bears ftw.
    Post uw build volledige anders eens? Ben benieuwd.
    Ik vind Soul Harvest tot op een zekere hoogte toch ook wel één van uw beste skills omdat het uw dmg met een factor 1.6 verhoogt (ik ben zelf momenteel 43 met 768 int en ik krijg 480 int van soul harvast 5 stacks, wat veel voorkomt).

En ik denk niet dat ik gigantisch undergeared ben voor mijn level. Ik heb wel gehoord dat tussen lvl 50 en 60 uw stats een enorme sprong maken dus 't kan zijn dat het dan niet zo veel verschil maakt met of zonder soul harvest.
    There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lelouche Bekijk bericht
    soul harvest meest waardeloze skill.
    Zou dat niet te snel roepen zonder alles uit te pluizen

Zombie + sacrifice AOE dps, gebruik makend van soul harvest (5 stacks), zou er zelf niet opkomen maar interressant artikel! Zie naar die % damage!

Diablo: IncGamers – The Unofficial Diablo 3 Site News and Forums » Zombies + Sacrifice: unbeatable burst AOE?

Approved 9-lifer TrsH's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    1
    wat moet je nu eiglijk in godsnaam als eerststat aanzien als WD? intel of uw DPS omhoog doen?
    op diablo 3 forum was er een draad die zei dat je DPS moet voornemen op intel, klopt dit?

ps: ben een beginner eh dus zachtjes aan zodat je mijn tere gevoelens niet krenkt ;P

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
    wat moet je nu eiglijk in godsnaam als eerststat aanzien als WD? intel of uw DPS omhoog doen?
    op diablo 3 forum was er een draad die zei dat je DPS moet voornemen op intel, klopt dit?

ps: ben een beginner eh dus zachtjes aan zodat je mijn tere gevoelens niet krenkt ;P
    Uw dps gaat omhoog door uw intel (en ook +attack speed en +crit), dus snap u vraag om te kiezen tussen dps en intel niet?

Ga gewoon met uw muispijltje over uw Intel stat in je char screen en je ziet de uitleg.

Alsook is het niet voor niets dat je met "soul harvest" skill veel meer intel krijgt

Dus MAIN = intel
    Dan zou ik voor vitality gaan, en dan +crit, + attack speed.

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dazzled Bekijk bericht

Zombie + sacrifice AOE dps, gebruik makend van soul harvest (5 stacks), zou er zelf niet opkomen maar interressant artikel! Zie naar die % damage!

Diablo: IncGamers – The Unofficial Diablo 3 Site News and Forums » Zombies + Sacrifice: unbeatable burst AOE?
    Allemaal goed en wel in theorie. Probeer dat maar eens deftig te doen ingame.

Member Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Oefenen?

iTrader
    6 (88%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dazzled Bekijk bericht

Compleet belachelijk. Op inferno zou die burst die ze daar tonen misschien 10/20percent maximum van een rare packs health nemen.
    En dan sta je daar met de cd op je zombie dogs terwijl alles nog leeft en je oneshot.
    En over een periode van 3seconden heeft zombie bears al veer meer damage gedaan dan die 'burst' als je het dan kan noemen.

Ik zit nu einde act 2 inferno en ik heb geen enkele Witch doctor met Soul harvest zien lopen, simpelweg omdat niemand zo egoïstisch is om daar in meleerange te komen voor wat dps = instadeath.

Theorie craften is allemaal leuk en wel maar moest die mensen nu ook eens echt spelen.
    Maar zoals andere hebben gezegd op normal/nightmare ofzo kan het natuurlijk wel behulpzaam zijn.

iTrader
    6 (88%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Post uw build volledige anders eens? Ben benieuwd.
    Ik vind Soul Harvest tot op een zekere hoogte toch ook wel één van uw beste skills omdat het uw dmg met een factor 1.6 verhoogt (ik ben zelf momenteel 43 met 768 int en ik krijg 480 int van soul harvast 5 stacks, wat veel voorkomt).

En ik denk niet dat ik gigantisch undergeared ben voor mijn level. Ik heb wel gehoord dat tussen lvl 50 en 60 uw stats een enorme sprong maken dus 't kan zijn dat het dan niet zo veel verschil maakt met of zonder soul harvest.

Zo speel ik, dus voor dat je een rare pack ziet gargantuan op cd zetten en big bad voodoo poppen, mass hysteria, spam spam spam bears tot 50percent mana of tot wanneer je ziet dat een monster naar je komt. Dan gewoon spirit walk gebruiken en blijven spammen. (4cds nu +300percent mana regen)
    In de laatste seconde van spirit walk beetje repositioneren en meer bears.
    Ik heb nog geen enkele class gezien die witch doctors outdamagen als ze dit doen.

Nu ik moet wel zeggen je hebt 2 mana regen items nodig om vision quest te boosten anders ga je alsnog oom. Dus head, offhand of main hand.
    Each bear deals 236percent weapon damage, maar je mag niet vergeten die gaan door enemies en als je goed mikt kan je makkelijk 2 zombiebears op 1 target krijgen. En zelfs 3 bears op meeste bosses, dus dat is 708% weapon damage per seconde zonder ooit oom te gaan.

Dus qua gear ik stack att speed en damage, 1 bear crit bij mij nu 142k damage om maar een idee te geven. En ik heb nog enorm veel ruimte voor gear upgrades

(Hex is beter dan gargantuan imo, maar dan moet je wel vele meer die cd ophouden en in het oog houden.)

edit: En natuurlijk gebruik ik geen soul harvest, spirit walk is gewoon een must op inferno en anders kan ik geen 4cds halen eh.

http://us.battle.net/d3/en/calculato...fRQ!WUb!aaacZb

Gebruik ik op het moment voor Belial op inferno, mass histeria cd is te lang dus geswitched naar horror voor de adds, en hex omdat het gewoon geweldig is.
    Laatst gewijzigd door lelouche; 22 mei 2012 om 16:17

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Hoe effectief is soul harvest eigenlijk nog op lvl 60? Scalet die damage goed of wordt het zwakker?
    Ik ben gestopt met mijn WD na normal omdat ik soul harvest beu was maar die skill echt wel veel te goed is om niet te gebruiken op dat level. Sowieso terug wat beginnen spelen, want voor de rest vond ik die wel de max.

iTrader
    6 (88%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utred Bekijk bericht
    Hoe effectief is soul harvest eigenlijk nog op lvl 60? Scalet die damage goed of wordt het zwakker?
    Ik ben gestopt met mijn WD na normal omdat ik soul harvest beu was maar die skill echt wel veel te goed is om niet te gebruiken op dat level. Sowieso terug wat beginnen spelen, want voor de rest vond ik die wel de max.
    Soul harvest is gewoon niet nodig man, pak die witch doctor terug op en ga ownen. Ik vind het ook een irritante skill.

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zombieloos met circle of life en items die de range vergroten zo heb ik de achievement gehaald toen ik 3 zombie dogs in een keer voor de prijs van een corpse kreeg .
    Die hondjes blijven toch bij u dan kan je circle of life weghalen voor een andere. Een maal ze weg zijn vervang je je vervangskill door circle of life and rince and repeat
    ik gebruik dart,bats (heel goeie chargeable ability) en circle of life
    heb slechte ervaring met spiders te gooien

soulharvest is cool voor extra intelligence te halen van een hoopje vijanden. Hoge intell is extra damage

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Amai, nog niemand die de vision quest cookiecutter build gepost? Ik speel met deze en dat beat naar mijn mening nog steeds echt alles, want je kan dan vampiric bats gewoon spammen zonder OOM te gaan. Maw steengoeie dps en goeie CC.

Met die build is het mogelijk om soul harvest te nemen, maar imho is het dat niet waard omdat ik genoeg DPS doe voor normal mobs en je tov elites op inferno even goed zelfmoord kan plegen dan een 5stack buff te verkrijgen + het verkloot mijn rotatie. Oplossing voor mij is fetish army summonen zodra ik elite tegenkom.

Build (verkies deze combo omdat deze genoeg cc bevat om de niet ultra moeilijke elite ability combo elites hun face te rapen):

Al uw 1-4 skills op cooldown zetten voor 300% mana regen en zien dat je 1 item kan vinden met een klein beetje regen op en je hebt 113mp/s terwijl uw bats 112mp kosten per cast.

Eingelijk is alles persoonlijk te customizen behalve uw mouse skills. Bats met die rune is een heerlijk zware 40Y DPS nuke en spider queen zorgt ervoor dat uw low resource skill nuttig blijft omdat die spider een hele tijd active blijft (en je er dus geen cast aan moet verspillen). Voorwaarde is dat uw 1-4 skills een degelijke cooldown hebben.

Als je moeite hebt met elites kan je nog steeds gargantuan met smash nemen en uw legion summon vervangen door een cc spell zoals mass confusion of spirit walk (survability).

Als je liever dogs hebt kan dat ook, maar ik vind dat ze te snel dood gaan op fights waar het uitmaakt en als je niet met sacrifice werkt vind ik ze ook maar meh.

Sacrifices in mijn ogen met mijn build:

- Geen spirit walk
    - Geen massa aan pets
    - Geen health leeching abilities
    - Geen splash AOE (maar goed positioneren en bats maken dit meer dan goed, gaat los door alles heen).

Laatste tip voor alle witchdoctors (en andere classes) onder jullie, zoek geen wapens met gigantisch veel intellect, maar laat DPS op uw wapen primeren, al uw skills scalen hier namelijk eerst van en daarna pas van intellect als modifier. Veel int op een wapen is mooi megenomen maar DPS/weapondamage is king.

edit: precies toch al een VQ build hierboven, met die zombears is em ook wel tof
    Education costs money, but then so does ignorance.

iTrader
    6 (88%)
    haha is zombie bears cookiecutter build? Ik had hem zelf gemaakt, great minds think alike then.

Wat ik niet like aan die build is wall of zombies, ik heb dat een tijdje gebruikt met exact dezelfde rune. Maar op act 2 zijn die allemaal sneller dan u en lopen er zo snel rond.
    Grasp heb ik ook lang gebruikt maar in combinatie met spirit walk 15cd en dan 8cd grasp word het wel moeilijk om nog te spammen tussen 4cds in.
    Als je met bats speelt kan je spirit walk weg laten want de range daarop is heel goed, maar met bears is spirit walk beetje nodig voor positioning ook want de range daarop is niet zo geweldig.
    Ik begrijp je build wel maar persoonlijk zou ik hem niet spelen met wall of zombie daarin, misschien beetje uitleg waarom je die gebruikt en wanneer die dan toepasselijk is?

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb juist de rain of toads unlocked op level 11, begrijp hem echt niet

Member Drokz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    heb juist de rain of toads unlocked op level 11, begrijp hem echt niet
    Denk dat je de basis spell bedoeld. Rain of toads unlock je pas op lvl 35. Explosive toads gebruik ik regelmatig. Toffe skill unlocked op lvl 17. Do nog aardig wat dmg ook.

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten