Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 218

Discussie: Class: Witch Doctor

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Veel damage maar lastig om iemand mee te raken waardoor het veel nut verliest. Die giant toad vond ik de max, al is die ook niet echt nuttig.
    WD heeft me net iets te veel nutteloze skills eigenlijk.

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lelouche Bekijk bericht
    haha is zombie bears cookiecutter build? Ik had hem zelf gemaakt, great minds think alike then.

Wat ik niet like aan die build is wall of zombies, ik heb dat een tijdje gebruikt met exact dezelfde rune. Maar op act 2 zijn die allemaal sneller dan u en lopen er zo snel rond.

Grasp heb ik ook lang gebruikt maar in combinatie met spirit walk 15cd en dan 8cd grasp word het wel moeilijk om nog te spammen tussen 4cds in.
    Als je met bats speelt kan je spirit walk weg laten want de range daarop is heel goed, maar met bears is spirit walk beetje nodig voor positioning ook want de range daarop is niet zo geweldig.

Ik begrijp je build wel maar persoonlijk zou ik hem niet spelen met wall of zombie daarin, misschien beetje uitleg waarom je die gebruikt en wanneer die dan toepasselijk is?
    Gebruik die combo vooral om elites op afstand te houden, ik gebruik grasp & wall vaak synchroon en ik probeer altijd environment in acht te nemen. Er zijn enorm veel dungeons/bruggen/smalle paadjes waar het het volledig blokkeert.

Is het niet het geval dan smijt ik wall & grasp op elkaar en dan is het rennen geblazen, is meer als slowing effect aangezien ik er altijd goed in slaag van op distance te nuken.

Teleport/vortex/immune adds/mortar of arcane orb combinatie is wel afzien, maar denk dat dat met praktisch elke build is .

Het is ook de skill die ik er direct uitsmijt als ik in part zit, dan pak ik ritual voor de damage buff. Nadeel is dat die voor mij persoonlijk niet echt goed is, want ik ga OOM met +attackspeed %.
    Education costs money, but then so does ignorance.

Member Spacid's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Lol wat lees ik hier toch allemaal... Spirit Walk + Soul Harvest das de basis van de WD. Met Siphon op Soul Harvest healt gij gwn heel uw leven, enige deftige heal op de WD. En da gezever over met Soul Harvest naar meleedistance gaan is ook dom want ge popt u SW pas als ge op meleedistance zijt en ge hebt meeeeeer dan genoeg tijd om weg te lopen.

En Vampire Bats das ook stom want die lifesteale veul te weinig en het duurt te lang om die te launche + er deftig damage mee te doen. De enige echte AOE long distance kite nuke is Dire Bats en die kunde gij in ne split second weg sturen terwijl ge kite op Inferno. WD's die in Inferno kunnen blijve staan en van Vampire Bats lifesteale da moeten ze nog uitvinden denkik.

Bears gebruik ik ook af en toe, is goe tege bosses. Ik zie hier ook mensen BBV gebruiken en Gargantuan. BBV daar wordt gwn los voorbijgelopen in Inferno, daar gade ene second kunnen blijven instaan Gargantuan is vrij snel dood vind ik, ben net overgeschakeld naar horrify met de langdurende fear (handig om packs uiteen te drijven en dan 1 target te nuke)

Ik zou ook even willen vermelden dat ge met uw WD niet perse de meeste dmg moet doen, je bent geen supernuker (behalve op bossfights mss). De WD heeft wel heel goeje CC en dat is goed om in groep Wizards en DH's te beschermen. De WD is gewoon een hele varierende char imo.

Ben juist nog een beetje op zoek naar men primary. Momenteel gebruik ik Splinter Darts omdat ze weinig mana verbruike en veel dps doen op single targets.

iTrader
    28 (100%)
    @ spacid check mijn rune dan toch maar even op mijn bats.

Als je blijft leven met ss/sw doe gerust verder maar ik merk dat ik meer cc nodig heb en dan heb ik ss/sw niet nodig als heal.

Ik speel namelijk inferno op mijn eentje, start act 3 nu. Jammer dat ik nu voor het werk tot 1 juni naar FR moet.

Approved 9-lifer lelouche's schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    Jah als je spirit walk gebruikt voor Soul harvest op te krijgen kan ik begrijpen dat je niet in je BBV kan blijven staan. Dus dan is het BBV tegenover Soul harvest en dan kies ik toch voor BBV.
    Trollface.jpg

http://us.battle.net/d3/en/calculato...fRQ!WUb!aaacZb

Dat is em toch op de moment voor mij.
    Gisteren Belial op inferno tot op 30percent mee gekregen, had ik niet de reflexen van een bompa had ik hem.
    Laatst gewijzigd door lelouche; 23 mei 2012 om 07:43

Member Prime-Omega's schermafbeelding
    iTrader
    175 (99%)
    Ben begonnen met een WD, geleveld tot lv 30 maar ben er daarna mee gestopt. Ik vind hem echt zo waardeloos, heb nog steeds geen skill gevonden die ik tof vind.

iTrader
    28 (100%)
    Allé nu, ik heb hem altijd plezant gevonden . In het begin is nightmare niet zo heel makkelijk zonder goed wapen, maar vanaf 40 is het steamroll.

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door botchla Bekijk bericht
    Allé nu, ik heb hem altijd plezant gevonden . In het begin is nightmare niet zo heel makkelijk zonder goed wapen, maar vanaf 40 is het steamroll.
    Ik zit op nightmare met mijn WD en ik heb tot nu toe met niets moeite gehad, zelfs niet met de skelleton king . Belial zal andere koek zijn omdat daar weinig ruimte is om te bewegen

iTrader
    4 (100%)
    Waarom legt iedereen altijd zo'n nadruk op die bosses? Die zijn dikwijls het makkelijkst van al
    Alleen Diablo, Belial en die baas voor Diablo zijn ietwat moeilijk. Toch voor zover ik kan zien.
    Gisteren wat WD in begin nightmare gespeeld. Toch nog altijd met soul harvest want zonder die skill doe ik misschien een derde van de damage.

Member Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lvl 55 WD

Soul Harvest nutteloos?

Zeker dat je lvl 60 bent ? :')

ik gebruik Spirit Walk+ Healing journey, Soul Harvest + Siphon, Wall of zombies + Pile on, Spirit Barrage + Phantasm Gargantuan + Big Stinker en Grasp of the Dead + Falling corpses.

Passive skills : Jungle Fortitude + Vision Quest (300% mana regen als 4 skills op cooldown staan) en Gruesome Feast wat per health orb mijn intelligence verhoogd met 10% per orb 5x stackable.

Mijn huidige damage staat zonder dat ik Soul Harvest gebruik op 2737.11, met 5 souls gaat dat naar 6k.

Ik heb wel geen idee of dat goed is, ik ben op bepaalde gear items nog wat undergeared maar dat valt op zich heel goed mee.

Gewoon een groep binnenlopen, gargantuan, wall of zombies, soul harvest en Grasp of the dead casten en dan Spirit Barrage + Phantasm beginnen spammen --> instakill ^^.

Mocht het dan effe te druk worden spirit walk gebruiken, als ik solo speel focus ik met Soul Harvest en Spirit Walk op healing anders op mana en damage. (Spirit walk heeft een rune die je damage laat doen aan vijanden waar je doorloopt.)

Fun build.
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Wg_Flow
    Steam-id: Wg_Flow

iTrader
    48 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wg_Flow Bekijk bericht
    Lvl 55 WD

Soul Harvest nutteloos?

Zeker dat je lvl 60 bent ? :')

ik gebruik Spirit Walk+ Healing journey, Soul Harvest + Siphon, Wall of zombies + Pile on, Spirit Barrage + Phantasm Gargantuan + Big Stinker en Grasp of the Dead + Falling corpses.

Passive skills : Jungle Fortitude + Vision Quest (300% mana regen als 4 skills op cooldown staan) en Gruesome Feast wat per health orb mijn intelligence verhoogd met 10% per orb 5x stackable.

Mijn huidige damage staat zonder dat ik Soul Harvest gebruik op 2737.11, met 5 souls gaat dat naar 6k.

Ik heb wel geen idee of dat goed is, ik ben op bepaalde gear items nog wat undergeared maar dat valt op zich heel goed mee.

Gewoon een groep binnenlopen, gargantuan, wall of zombies, soul harvest en Grasp of the dead casten en dan Spirit Barrage + Phantasm beginnen spammen --> instakill ^^.

Mocht het dan effe te druk worden spirit walk gebruiken, als ik solo speel focus ik met Soul Harvest en Spirit Walk op healing anders op mana en damage. (Spirit walk heeft een rune die je damage laat doen aan vijanden waar je doorloopt.)

Fun build.
    Ik gebruik op Spirit Walk toch de Mana regen, die is echt goed (15%/sec).
    Hebt gij nooit last als ge zo compleet zonder zit da ge dan moet wachten om spell te doen zoda ge trg Vision Quest activeert?

Banned
    iTrader
    0

Good luck op inferno.
    Een groep binnenlopen met je WD

iTrader
    48 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Cock Bekijk bericht

Good luck op inferno.
    Doe ik constant. Spirit Walk is zalig.
    Hoe gaat gij anders Horrify, Soul Harvest of Mass Confusion deftig doen?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Cock Bekijk bericht

Good luck op inferno.
    Ik zit momenteel in Hell, tot nu toe nog geen last gehad.

Ik moet natuurlijk niet een groep binnenlopen en daar effe blijven staan hé too squishy for that.

@Spacid, dat duurt slechts een aantal seconden, als je het goed timed kan je Spirit Barrage blijven spammen, ik gebruik Spirit walk dan als 'quick boost' mocht ik zonder Vision Quest komen te zitten.

Ik zeg zeker niet dat deze build top is, maar ik merk toch dat hij zeer efficiënt is als je niet al te hard overdrijft met Spirit Barrage spammage.

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Soul Harvest + Siphon is echt wel handig... even tussen groepje gaan staan, 5 souls nemen en uw AOE attacks op die groep gooien

iTrader
    0
    ^yeah ^^

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    ^yeah ^^
    Echter moet ik dit afleren met elites te doen, als ik niet oplet ben ik té snel dood

Member wattoo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik ben nu bijna lvl 40 met mijn witch doctor en ik vroeg mij af, is da normaal dak in act 2 nightmare het gevoel heb da gargantuan meer en meer waardeloos wordt?
    of ligt da gwn aan mij
    please comment
    grtz wattoo

iTrader
    4 (100%)
    Dat is zo. Pets scalen langs geen kanten.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utred Bekijk bericht
    Dat is zo. Pets scalen langs geen kanten.
    ²

Frustrerend, is de reden waarom ik WD ben, summons. Men hondjes de kloten waard So I make 'em explode!

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten