Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 508

Discussie: Hardcore

Approved 9-lifer kows's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    zelf hardcore wiz begonnen, nog low level maar heb mijn oefenwizard al klaar
    zal deze wss tot 60 stomen in nm to be sure

volg momenteel eigenlijk ook 2 hardcore spelers nl kripp & kungen (beide barbs) die nog racen voor first diablo inferno hc kill. Kungen net zien sterven, had stormshield, justice lantern & string of ears, ouchy. Is nu een monk begonnen. Zien of kripp act 3 kan overleven

Member V_i_n_e_D's schermafbeelding
    iTrader
    4 (83%)
    Reaally, Kungen is dood ofwa? Kben die ook aant volgen.. spijtig van zijn barb.
    Gelukkig voor hem had hij stormshield dubbel :P

iTrader
    4 (83%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deadlypeach Bekijk bericht
    echt geen schrik hebben om butcher te doen tbh... Ik speel samen met Arylia met een barb-monk combo en ik "tank" alle bosses... soms move ik zelfs niet eens...
    met een high attack speed wapen attack speed op rings met dex & attack speed op gloves & neck samen gepaard met goeie dex/vit items heb je echt geen zorgen.

alsje wat vragen hebt over een build etc moet je mij maar Pm'n. Ik ben nog niet onder de 90% hp gegaan en ik chainpull toch wel vrij vlug.

level 52 act 4 NM met wel wat overkill gear.
    stats:
    23600 hp
    3680 dps
    2.09 AT/S
    79 Phys dmg reduction

etc etc.
    Mantra of healing = overdreven btw.

de reden waarom ik veel attack speed heb is omdat ik mijn mantra of healing altijd kan uphouden dan om een absorb shield te uppen, dat helpt ENORM. kben nooit spirit starved en kan mijn eigen altijd healen.
    Tnx vr de info!

Approved 9-lifer Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mijne tikker is al paar x op hol geslaan in hell act1 :'( ...... Lvl 54

Member Leto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kungen haalt het nooit, Kripp zal het zeker wel als eerste lukken, als de US servers daar eens stabiliseren

Approved 9-lifer Lamsednav's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kdenk ni dat het voor die patch ooit haalbaar is.

Approved 9-lifer glennvdz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leto Bekijk bericht
    Kungen haalt het nooit, Kripp zal het zeker wel als eerste lukken, als de US servers daar eens stabiliseren
    Een exploiter vergelijken met Kungen is niet echt een juiste manier om dit te bekiijken. Wat ik versta onder exploits, gold en items 'dumpen' etc.

Het zijn ook twee verschillende types, de ene word geboost tot en met wanneer hij dood gaat vs normal levelling.

Zelf ook bezig in hardcore, als je weinig gold hebt is het toch een zware belevenis, aangezien je uw char niet optimaal kunt gearen.
    Lvl 37 op dit moment, nog maar 6k hp en 700dps als barb op NM.

iTrader
    4 (83%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glennvdz Bekijk bericht
    Een exploiter vergelijken met Kungen is niet echt een juiste manier om dit te bekiijken. Wat ik versta onder exploits, gold en items 'dumpen' etc.

Het zijn ook twee verschillende types, de ene word geboost tot en met wanneer hij dood gaat vs normal levelling.

Zelf ook bezig in hardcore, als je weinig gold hebt is het toch een zware belevenis, aangezien je uw char niet optimaal kunt gearen.
    Ik zit ook op die lvl met mn monk, maar met 5k hp en 550dps Als je zou willen coopen; devinci#2611. Al mn vrienden zijn te pussy om hc te spelen

Member Xevven's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Weblogs
    2
    Kripp krijgt ook gear van zijn stream viewers etc etc

Kungen geeft z'n gear gewoon weg.

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een een wizard levelen in HC, softcore is ondertussen al te saai en makkelijk eens je gear hebt

iTrader
    1 (100%)
    Nice beelz, kzou zeggen steek er wa speed achter en als ge hulp nodig ebt roep maar... Kunnen mss vaak groupen later voor goblins te farmen of gewoon progress... Speel als barb en maat van mij monk. Level 55 atm, mss vanavond 60 proberen worden.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glennvdz Bekijk bericht

Met dat verschil dat Kripp ook zijn maten helpt als die sterven ... Een items dumpen (je bedoelt dupen?) heeft hij alvast niet gedaan. En er is een video over wat hij verstaat onder exploiten, het spel is zo slecht ontworpen dat iedereen exploit...
    Ok ik ben zelf iemand die altijd normaal zal spelen, maar ik amuseer me op Kripp zijn stream, terwijl die van Kungen slaapverwekkend is. Kungen weet nog altijd niet wat hij aan het doen is, daarom dat hij het nooit eal halen voor de nerf. Als Kripp zijn connectie stabiel is haalt hij het nog voor de doomsday nerf.
    Path of Exile : The recipe for pure addiction
    Playing 'iron man' only (only wearing crafted & self found gear)

Member Woodster's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arylia Bekijk bericht
    Nice beelz, kzou zeggen steek er wa speed achter en als ge hulp nodig ebt roep maar... Kunnen mss vaak groupen later voor goblins te farmen of gewoon progress... Speel als barb en maat van mij monk. Level 55 atm, mss vanavond 60 proberen worden.
    Wil ik misschien ook wel meedoen, lvl 54 WD nu.

Gisteren even een lekker flashmoment gehad. IK was op weg naar the butcher op Hell. Op het einde van level 2 van de halls of Agony heb je zo'n geel groot beest dat je moet verslaan om iemand uit z'n ijzeren hok te halen. Ik was dit beest dus rustig aan het killen, zonder al teveel moeite eigenlijk, toen opeens mijn computer afsloot. Windows 7 updates..

Na een minuutje stressen ingelogd en mijn char leefde nog

iTrader
    1 (100%)
    Dalhia#2503

Moet maar toevoegen... Als je mee wil progressen met ons kunnen we wel es praten enzo, wat uw build is en waarom ge die spells gebruikt. Kwestie dat we weten waar ge mee bezig zijt en ons niet wiped :P

Member Deadlypeach's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V_i_n_e_D Bekijk bericht
    Tnx vr de info!
    np!
    als je vragen hebt over build dat ik gebruik just shout

Member Vimes's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Het probleem is als je zonder shield speelt zie ik het in HC enkel mogelijk solo. Als ik zie hoe snel ik nu kan sterven in SC in inferno met een 2H Ok ik heb daar niet echt zo goede gear, en heb ook geen motivatie daarvoor te farmen. Daarom eigenlijk ook HC begonnen, ik vind levelen het leukste.
    Geen probleem, ga je het nog doen zonder AH?
    Van m'n ervaring in SC (0 items gekocht/verkocht op AH daar), is normal/NM perfect te doen zonder risico om dood te gaan, zelfs met crap gear. Maar in hell toch al een stuk moeilijker of je moet 3/4 champions packs skippen om niet dood te gaan (ik spreek nu over Barb met enkel zelfgevonden gear).

Approved 9-lifer Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    5
    Hardcore is imo tijdverlies (tav d2)

1: Geen ladder
    2: Geen chatlobby waar ge met u HC char kunt stoefen
    3: Tot 1.03 is inferno OP voor HC (Kungen al 4 of 5x gestorven met lvl 60's in act 1 en 3 inferno HC)

iTrader
    1 (100%)
    bam 59 vanavond nog 60 zoiezo

edit: *ding*

op 6uurtjes van 55 naar 60, niet zo slecht vindek :O
    Laatst gewijzigd door Affinity; 14 juni 2012 om 23:13

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vimes Bekijk bericht
    Geen probleem, ga je het nog doen zonder AH?
    Van m'n ervaring in SC (0 items gekocht/verkocht op AH daar), is normal/NM perfect te doen zonder risico om dood te gaan, zelfs met crap gear. Maar in hell toch al een stuk moeilijker of je moet 3/4 champions packs skippen om niet dood te gaan (ik spreek nu over Barb met enkel zelfgevonden gear).
    Ik probeer me er aan te houden, en ik denk dat het wel zal lukken niks te kopen tot de patch, en erna is het hopelijk helemaal niet meer nodig voor inferno.
    Ik kan niet zo echt veel spelen tegenwoordig, ben nog maar 25 (en ook een paralelle sc voor af en toe te testen ). Ik tape sowiezo en plaats alles integraal op da tube, vooral om mezelf te dwingen niet toe te geven aan AH

Member Vimes's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Grats Arylia

Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten