Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 107
    Member GeHaWk's schermafbeelding
    iTrader
    0

Diablo III Bible - Questions & Answers!

Omdat ik het idee heb dat er veel vragen verloren gaan in de algemene thread en om het RPG - MMORPG forum een beetje deftig te houden zou ik voorstellen om een Q & A topic te starten. Deze topic kan later ook in een sticky worden geplaatst indien er een subforum komt. Uiteindelijk kan een moderator alle vragen in de eerste post plaatsen en de antwoorden in posts eronder laten.

Indien je in een game zit als low level en een hoger level komt in je game, verlaagd je exp rate dan? (dit was zo in diablo 2)

Indien je mercenary de final blow op een monster doet, telt je eigen mf dan mee of telt de mf van de items van je merc?
    Laatst gewijzigd door GeHaWk; 19 mei 2012 om 16:05

Member Shelob's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sorry voor de commentaar maar zou "bible" moeten zijn.

Approved 9-lifer GammaGamer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    A2: Als je goed kijk op de extended character sheet van je Mercenary, zie je dat zijn MF bij jouw MF wordt bijgeteld
    Dus ik denk da het alle2 ulder MF is

Member eXe./special's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Q3: Iemand die weg weet met die zogenaamde error 108? Je zou de downloader opnieuw moeten laten lopen maar die begint gewoo nin de helft weer her te downloaden .. da's gelijk nog 3gb dat hij weer opnieuw zal downloaden ofwa?

Member Energised's schermafbeelding
    iTrader
    8 (85%)
    welke soort "stat" helpt uw health omhoog?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Energised Bekijk bericht
    welke soort "stat" helpt uw health omhoog?
    Vitality of course... kan je trouwens allemaal zien door met je muis over je stats te gaan.

Member Necreo's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Vitaliteit normaal gezien.

Member devilution.be's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Q: Respawnen bosses? Ze droppen maar 1 keer 'goede' loot?

Vb.: SK, ik moet altijd de quest resetten om hem te doen spawnen en na eerste kill dropped hij enkel nog blues...

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Act opnieuw spelen = opnieuw de boss, maar dropt geen rares meer dan. Rares droppen trouwens na een tijdje gewoon niet meer van bosses, of even zelden als van andere mobs (vanaf nightmare). Dan is uw best bet champions.

Beste farm plekje pre inferno = Act II Hell is er een stuk waar ge 7-11 champions na elkaar hebt. Elke keer je die opnieuw start zonder volgende checkpoint kan je goed yellows farmen om wat op te gearen foor hell act 4 / pre-inferno loot.

Approved 9-lifer Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    0
    is die elective mode eigenlijk de moeite? call me stupid, maar ik versta niet echt waarom je het kan gebruiken en hoe

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door botchla Bekijk bericht
    Act opnieuw spelen = opnieuw de boss, maar dropt geen rares meer dan. Rares droppen trouwens na een tijdje gewoon niet meer van bosses, of even zelden als van andere mobs (vanaf nightmare). Dan is uw best bet champions.

Beste farm plekje pre inferno = Act II Hell is er een stuk waar ge 7-11 champions na elkaar hebt. Elke keer je die opnieuw start zonder volgende checkpoint kan je goed yellows farmen om wat op te gearen foor hell act 4 / pre-inferno loot.

einde act 3 ja , de kill azmodan tab, altijd 2-4 champion packs+ azmodan en dan het eerste lvl van act IV (boss mob & shadows) , te clearen onder 5 minuten en geeft altijd minimum rond de 150k exp en wat gear

@ kowlier elective mode laat je toe om je skills zelf te ordenen en om skills die bevoorbeeld niet in de defensive tab thuishoren toch bij he hotkeys te zetten

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    81 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kowlier Bekijk bericht
    is die elective mode eigenlijk de moeite? call me stupid, maar ik versta niet echt waarom je het kan gebruiken en hoe
    elective mode is game changer.

Neemt beperking van skill selectie weg en je kan alles binden waar je maar wil, je blijft wel met je 4 action bar slots en je twee muisknoppen hé.

Maar dan kan je bijvoorbeeld meerdere skils van eenzelfde categorie combineren. Zo heb ik nu bijvoorbeeld mijn healing mantra op men rechter muis staan in plaats van op de 4 knop. En gebruik ik meerdere defensive cooldown abilities in plaats van 1 te kiezen.

Hierdoor kan je veel meer builds maken dan oorspronkelijk.

Dit staat standaard af om de nieuwelingen te helpen, zodat ze geen verkeerde skills bij elkaar zetten. bijvoorbeel allemaal skills die fury/sprit/mana/whatever gebruiken zonder een generator voor je "power" pool.

Maar ik raad iedereen aan die al wat uren achter de kiezen heeft of wat ervaring in dit soort games dat meteen aan te vinken. En vink direct ook de betere tooltips aan, veel meer informatie over je skills.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member
    iTrader
    0
    Vraagje: Is het eigenlijk de moeite om blacksmith te levelen voor dat je lvl 60 bent? Ik haal nu mijn nieuw items ofwel van drops ofwel van ah. Heb geen goesting om verschrikkelijk veel geld in blacksmith te steken terwijl dat ik beter items kan halen van ah.

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Nee. Doe dat later, als die kost insignificant is.

Member devilution.be's schermafbeelding
    iTrader
    0

Pfff dat is wel dikke faal Diablo 2 was juist leuk om MF runs te doen !

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devilution.be Bekijk bericht
    MF runs zullen hier heel anders zijn. Helaas

Member GeHaWk's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devilution.be Bekijk bericht
    Yea da vindek ook maar sad eigenlijk . Is het droppen van items eigenlijk gebaseerd op ilevel van de zone waarin ze droppen ? Dus het kan zijn da bepaalde dungeons hogere droplevel hebben als andere?

Member VV@rl()rd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Toevallig de naam van die zone?

Member BramDC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Kun je eigenlijk een public game maken/joinen waar je bvb zegt dat je maar met 1 of 2 random anderen (geen vrienden) wilt samenspelen?

Approved 9-lifer Faun's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Q: Hoe verander je ingame van act?

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten