Hier de plaats om te showen met je nieuw item, nieuwe look of indrukwekkende stats. Mijne volgt..
Hier de plaats om te showen met je nieuw item, nieuwe look of indrukwekkende stats. Mijne volgt..
Binnenkort komt er een "armory" voor D3. Misschien makkelijker
ben met een monk begonnen, gear is gewoon wat basic loot.
echt vette class.
hoe is die witch doctor en mage? ziet er ook nog leuk uit
Kheb een Nagelring Nagelring - Game Guide - Diablo III
Die is er toch al van de eerste dag?
http://eu.battle.net/d3/en/item/
Ah kk snap het al , armory waar je je eigen char ziet met de equip die ie aanheeft.
Btw, is er eigenlijk een mogelijkheid als je IN de AH zit om je equip te vergelijken die je aanhebt met hetgeen je wilt kopen?
Want zie dat niet direct zonder dat ik uit de ah moet gaan?
Lvl 24 wizard
st68
dex54
int 428
vit 106
def 423
dps 232,18
barb lv 48
strength 885
dex 252
int 186
vitality 750
armor 2812
dps 2382
17k life
Wil niet onbeleefd zijn naar u toe, maar ik snap dus nooit de botten van wat jij replied... zo onsamenhangende zinnen...
En ik heb nergens de vraag gesteld over iets verkopen... ?!
Mijn vraag was en is nog steeds, of je vanuit het scherm in de AH waar je de zaken ziet om te kopen, je onmiddelijk kan vergelijken met wat je aanhebt? Nu moet ik precies iedere keer uit die AANKOOP tab gaan om te gaan zien of hetgeen ik aanheb beter of minder is dan hetgeen i kwil kopen.
lvl 54 wizard act2 hell 6.4k dmg![]()
Level 33 Wizard. De build die ik gebruik. Sni mijne favoriete hoed maar twas het beste wat ik ben tegen gekome
Wizard - Game Guide - Diablo III
net 60 geworden en effe wat spaarcentjes op de ah gegooid:
dps (unbuffed) : 13628 . wie doet beter ?![]()
Dat is zo wat de reden dat ik heel die AH links laat liggen, zelfs de gold AH. Tis geen MMO hé... Veel te easy om met je gold dingen te kopen, ik vind liever m'n stuff zelf want veel meer voldoening daar van. Dan ga ik veel langer van deze game genieten.
Enige wat ik doe is wat trading met friends of course![]()
Dan moet je toch al ferme chance hebben qua drops om door hell te geraken.
Daar kan ik nog wel een schepje bovenop doen.
http://users.telenet.be/Daedie/Screenshot003.jpg
Ik heb iets gekocht omdat ik maar 500dps op mijn barb had en amper fatsoenlijk nightmare kon en maar geen fatsoenlijk wapen vond. Nu gaat het veel beter.
gisteren mijn 2de legendary gevonden: Slave bonds, wel niet de beste stats mja+life na kill +extra life van orbs verhoogd mijn overlevingskansen wel.
Net zoals mijn nagelring heb ik deze gevonden van een gewoon wit mob![]()
Laatst gewijzigd door Kennaah; 20 mei 2012 om 12:07
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)