Ons topic is echt onoverzichtelijk geworden en er is véél vraag naar een eigen subforum.
Diablo is weer zo populair als vroeger, dit verdient (althans nu) toch een eigen forum.
Ons topic is echt onoverzichtelijk geworden en er is véél vraag naar een eigen subforum.
Diablo is weer zo populair als vroeger, dit verdient (althans nu) toch een eigen forum.
De moderatoren van het MMoRPG forum beslissen hierover, dus ga ik bij deze even de thread naar daar verhuizen![]()
dit zou al weken moeten beslist zijn imo
zou zelfs al van vannacht 0.00 moeten up zijn
althans zo zou ik het doen![]()
Als men het overzichtelijk wil houden, is een subforum wel aangeraden![]()
Alstublieft niet. 1 thread over D3 is maar dan voldoende. Vind het al erg genoeg dat er 10 threads in RPG/MMORPG over da spel gaan. Alle vragen en opmerkingen daarin aub. Guild wars 2 doet het ook op die manier.
Als zelfs SWTOR er één krijgt... lijkt me dit een logische stap.
Het kan er alleen maar overzichtelijker op worden denk ik .. Of heeft iemand last van een extra subforum ? :/
+1vote voor een subforum
soulreaper heb je al is gekeken op dat d3 topic ?? momenteel zijn er 200 man aant lezen/posten nu en een subforum zou de latere flood aan topics ook vermijden :-)
Subforum zou wel handig zijn. Als je ziet hoe groot de titel is. Meer mensen spelen hier D3 dan SW:TOR
D3 is gwn super populair. Maar ik heb wel vertrouwen dat het er komt.
+1 voor subforum.
+1
momenteel vind ik het echt lastig om diablo 3 te volgen op dit forum. er gaan idd veel vragen/comments verloren in de waterval van posts :-)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)