Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 81 t/m 91 van 91

Discussie: Subforum Diablo3

Member
    iTrader
    0
    wanneer komt er eens een subforum??
    zoveel diablo threads ik zie amper nog de andere MMO topics,......

Approved 9-lifer [Dark-Fury]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eld0 Bekijk bericht
    ja raar wie er beslist over die subforums. Er moest zelf geen thread komen voor SWTOR of er was al een subforum tijdens de beta...
    Archangelus is de enige die hier dingen beslist en doet voor zover ik al gezien heb.

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archangelus Bekijk bericht
    Ik zal hier even posten wat ik een tijd geleden op het crew-forum gezet heb, dan weten jullie ineens waarom er nog niets veranderd is.

We zijn er dus wel degelijk mee bezig en het is niet nodig om voor elke hype weer een nieuw topic voor een subforum te starten. Wij zien ook wel wat er leeft op het forum
    Archangelus, als jouw mening effectief het standpunt van de forumcrew is of wordt, dan heb jij zonet het einde van games op het 9livesforum ingeluid.

Je wil geen nieuwe subfora voor hypes van een paar maanden. Ik zou net denken dat een forum gelieerd met een gamewebsite als taak heeft om pro-actief gamers te verwelkomen bij elke nieuwe grote launch. Het mooiste aan nieuwe grote games is de nieuwe community die errond ontstaat. Hoe bloeit een community? Juist ja, met een forum. Ik heb ze meegemaakt bij Unreal Tournament, Diablo 2, Hattrick, en intussen bloeiden ze nog op verschillende andere subfora, en dat was enkel mogelijk dankzij de ruimte die daarvoor gecreŽerd werd. Beeld je eens in dat WoW bij de launch op het rpg-forum 1 topic zou gekregen hebben...

Blizzard heeft de rep om topgames te maken. Je zegt dat de fora voor Diablo 2 en Wow hun nut bewezen hebben, wat is je redenering hierachter? Omdat ze zo'n massa mensen aantrokken? Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar Diablo 3 zorgde de laatste 7-10 dagen voor meer dan dubbel zoveel activiteit dan op alle andere gamefora hier samen. Als Diablo 3 nog maar een kwart haalt van zijn voorganger, is een eigen subforum voor minstens een jaar verzekerd van activiteit.

Je spreekt over hypes van een paar maanden, bij de meeste games klopt dat. Dat je Diablo zomaar bij die hoop van dertien in een dozijn games gooit, doet me vermoeden dat jij vandaag que mentaliteit verder van games staat dan ooit en hier dus als moderator alle geloofwaardigheid ontbeert. Een subforum voor nieuwe topgames zou de norm moeten zijn. Who cares dat het na 3 maanden meestal uitsterft? Schrap het dan gewoon opnieuw? Vanwaar komt die aversie tov nieuwe ontwikkelingen? Of is het te veel werk? Laat het modereren dan over aan de gamers, die spelen dat spel ook maar een half jaar of een jaar, beheren dat forum met passie en hangen dan samen met het spel, ook hun moderatorschap aan de kapstok

Ik herinner me een moderator van een ander subforum die zei dat hij ging proberen zijn forum zo lang mogelijk in leven ging proberen houden, uit respect voor 'the good ol' days'. Zijn forum bestaat idd nog steeds, het heeft 1 actief topic: de sticky. Dat zoiets wel kan, maar een subforum voor de grootste game van 2012 niet is ronduit degoutant en bewijst vooral dat de gameforumcrew vooral uit fossielen en anciens en amper uit gamers bestaat.

Stoppen met het creŽren van nieuwe subfora is eigenlijk gewoon een signaal dat jullie liever geen nieuwe communities meer zien ontstaan. Dat dit forum sinds het openbreken van het algemeen forum in algemene fora langzaam evolueert van een gamesforum naar een jongerenforum ziet iedereen, dat games gewoon minder volk trekken ook. Maar als zelfs Diablo 3 al geen eigen forum krijgt, zal geen enkele game het nog krijgen. Maar wees dan consequent en schaf dan EINDELIJK eens alle dode of bijna dode subfora af, en dat zijn ze eigenlijk allemaal. Maak dan gewoon 1 forum: games, en geef alle games hun eigen thread daarin.

Wees gewoon eerlijk en erken dat gamers hier eigenlijk niet meer gewenst zijn, want dat signaal wordt nu wel subtiel, maar imo heel duidelijk gegeven.

Noem me gerust een dramaqueen, de feiten die ik hier opsom, zijn onweerlegbaar. Diablo 3 is voor 9lives games zowat hťt feit van het jaar. Dat het op het forum zo weggemoffeld wordt zegt veel.

Het is wel opvallend Archangelus, dat jij als gamer vooral actief lijkt met de game Star Wars, The Old Republic, en dat net die game, een half jaar geleden een eigen subforum kreeg. En dat ook dat subforum intussen qua activiteit maar een mager beestje is.
    Daar komt weer die geloofwaardigheid...
    Laatst gewijzigd door Time; 18 mei 2012 om 23:26
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Member Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Waarom is er een SWTOR forum en geen Diablo 3 forum? Zowel dat forum als het WoW forum zijn zo goed als dood

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archangelus Bekijk bericht
    Ik zal hier even posten wat ik een tijd geleden op het crew-forum gezet heb, dan weten jullie ineens waarom er nog niets veranderd is.

We zijn er dus wel degelijk mee bezig en het is niet nodig om voor elke hype weer een nieuw topic voor een subforum te starten. Wij zien ook wel wat er leeft op het forum
    Ja natuurlijk, liever 2 maand een pak leden op de zenuwen werken dan onszelf even 20min werk geven hť

So what als het maar voor een maand is, liever een maand overzichtelijk dan altijd onoverzichtelijk.

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Archangelus, als jouw mening effectief het standpunt van de forumcrew is of wordt, dan heb jij zonet het einde van games op het 9livesforum ingeluid.

Je wil geen nieuwe subfora voor hypes van een paar maanden. Ik zou net denken dat een forum gelieerd met een gamewebsite als taak heeft om pro-actief gamers te verwelkomen bij elke nieuwe grote launch. Het mooiste aan nieuwe grote games is de nieuwe community die errond ontstaat. Hoe bloeit een community? Juist ja, met een forum. Ik heb ze meegemaakt bij Unreal Tournament, Diablo 2, Hattrick, en intussen bloeiden ze nog op verschillende andere subfora, en dat was enkel mogelijk dankzij de ruimte die daarvoor gecreŽerd werd. Beeld je eens in dat WoW bij de launch op het rpg-forum 1 topic zou gekregen hebben...

Blizzard heeft de rep om topgames te maken. Je zegt dat de fora voor Diablo 2 en Wow hun nut bewezen hebben, wat is je redenering hierachter? Omdat ze zo'n massa mensen aantrokken? Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar Diablo 3 zorgde de laatste 7-10 dagen voor meer dan dubbel zoveel activiteit dan op alle andere gamefora hier samen. Als Diablo 3 nog maar een kwart haalt van zijn voorganger, is een eigen subforum voor minstens een jaar verzekerd van activiteit.

Je spreekt over hypes van een paar maanden, bij de meeste games klopt dat. Dat je Diablo zomaar bij die hoop van dertien in een dozijn games gooit, doet me vermoeden dat jij vandaag que mentaliteit verder van games staat dan ooit en hier dus als moderator alle geloofwaardigheid ontbeert. Een subforum voor nieuwe topgames zou de norm moeten zijn. Who cares dat het na 3 maanden meestal uitsterft? Schrap het dan gewoon opnieuw? Vanwaar komt die aversie tov nieuwe ontwikkelingen? Of is het te veel werk? Laat het modereren dan over aan de gamers, die spelen dat spel ook maar een half jaar of een jaar, beheren dat forum met passie en hangen dan samen met het spel, ook hun moderatorschap aan de kapstok

Ik herinner me een moderator van een ander subforum die zei dat hij ging proberen zijn forum zo lang mogelijk in leven ging proberen houden, uit respect voor 'the good ol' days'. Zijn forum bestaat idd nog steeds, het heeft 1 actief topic: de sticky. Dat zoiets wel kan, maar een subforum voor de grootste game van 2012 niet is ronduit degoutant en bewijst vooral dat de gameforumcrew vooral uit fossielen en anciens en amper uit gamers bestaat.

Stoppen met het creŽren van nieuwe subfora is eigenlijk gewoon een signaal dat jullie liever geen nieuwe communities meer zien ontstaan. Dat dit forum sinds het openbreken van het algemeen forum in algemene fora langzaam evolueert van een gamesforum naar een jongerenforum ziet iedereen, dat games gewoon minder volk trekken ook. Maar als zelfs Diablo 3 al geen eigen forum krijgt, zal geen enkele game het nog krijgen. Maar wees dan consequent en schaf dan EINDELIJK eens alle dode of bijna dode subfora af, en dat zijn ze eigenlijk allemaal. Maak dan gewoon 1 forum: games, en geef alle games hun eigen thread daarin.

Wees gewoon eerlijk en erken dat gamers hier eigenlijk niet meer gewenst zijn, want dat signaal wordt nu wel subtiel, maar imo heel duidelijk gegeven.

Noem me gerust een dramaqueen, de feiten die ik hier opsom, zijn onweerlegbaar. Diablo 3 is voor 9lives games zowat hťt feit van het jaar. Dat het op het forum zo weggemoffeld wordt zegt veel.

Het is wel opvallend Archangelus, dat jij als gamer vooral actief lijkt met de game Star Wars, The Old Republic, en dat net die game, een half jaar geleden een eigen subforum kreeg. En dat ook dat subforum intussen qua activiteit maar een mager beestje is.
    Welkom op 9lives

Member Nielskeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die reden van hyped game is nogal belachelijk vind ik, Diablo III gaat zeker nog wel ne lange tijd meegaan en ik denk niet dat de meeste snel gaan klaar zijn met inferno te clearen + miss best gear in slot te halen en eveneens alle achievements?

Just my 3 cents

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Beetje kort door de bocht. Archangelus heeft zich serieus verzet tegen Tor-forum, kan ik bevestigen. TOR is nu in een fase waar de drukte al lang vervlogen is en we inderdaad met gevoel "tja" achter blijven maar dat mag nooit een rem zijn... Als we het al niet meer zouden mogen vragen en de community zelf ook niet moet reageren als "toch maar niet want o wee het verleden". 9lives zelf wat meer proactief de vingers aan de forumpols moet houden en niet puur "mod kiest...".

Wat ik wil? Leuke feature van dit forum zijn de groepen. Al langer vragende partij achter om hier een forse upgrade aan te geven. Zelfde postopties als de normale forumonderdelen, oprichter limited moderator mogelijkheden geven en die kan medetoezichters aanstellen. Als je daar eens over nadenkt... Hebben we als community zelf de controle waar en wanneer het ons past. Uitwerking is iets anders...

Member Samadhi's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

I 2nd that! 9lives is een 'speciaal' soort forum aan et worden en dat bedoel ik niet positief. Deze onbeantwoorde Diablo 3 request voor eigen subforum bevestigd dat enkel maar. Jammer ...

Sent from my iPhone using 'Tapatalk'

Member UnD3RD0G's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    15
    Arch is zeker niet tegen subfora he mensen, het is niet omdat hij er niet voor is, dat hij er tegen is.

Desalniettemin heb ik het subforum laten maken, en ik zal er voor instaan - Arch is zeker niet tegen, maar vergeet ook niet dat meer fora meer werk voor ons betekent en wij daarom niet altijd even happig zijn alles op te splitsen.

Vanaf heden zijn alle Diablo'ers welkom op het subforum - just like old days - en is er een mooie balans

tot straks!x

ps - thread closed - want het draait hier negatiever uit als het orgineel bedoeld was

Crew Member Archangelus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eld0 Bekijk bericht
    ja raar wie er beslist over die subforums. Er moest zelf geen thread komen voor SWTOR of er was al een subforum tijdens de beta...
    Ik wil nog even meegeven dat dit manifest onjuist is: het TOR forum is geopend bij launch, net omdat ik niet 100% zeker was dat de game de eerste maand hype wel zou overleven. Ook dat subforum is eerst besproken binnen de crew.
    Uiteindelijk zijn we dan toch geplooid en is er een subforum gekomen, maar helaas heeft de game de verwachtingen niet kunnen inlossen en is de activiteit van het subforum vandaag de dag gene vette.

Verder ga ik niet reageren op individuele posts, maar ik vind het wel jammer dat een aantal onder jullie mijn poging tot open communicatie aangrijpen om enkel negatief te doen.

Mijn enige bedoeling was om iedereen even te laten weten dat we er wel degelijk mee bezig waren. Ik weet maar al te goed dat het niet fijn is als het lijkt alsof er niemand luistert.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten