Ik had ook graag een PM ontvangen met een guest pass. Would really appreciate it!
Ik had ook graag een PM ontvangen met een guest pass. Would really appreciate it!
ik graag ook een guest pass! wil het graag SAMEN met mn vriendin eens testen![]()
Als iemand een guest pass heeft die hij/zij kan missen, je mag me dan gerust een pm sturen!![]()
Om het eerst. Hier zijn er 2.
Key 1: TT2XGN-9F2T-TFNPPX-W9KM-R7F7TJ
Key 2: 7E6EN2-GYZ7-MJYETY-WTMG-PDBRB7
Veel plezier ermee![]()
Bedankt Summer_Rus![]()
allebei al gebruikt, maar toch bedankt voor de moeite
(kutleechers)
Kunnen guest pass users niet samen in een party spelen met full client mensen? Of begrijp ik het verkeerd.
Als er eventueel nog iemand een guestpass over heeft mag hij (als hij dit wilt) pm'en, zodat ik het eens kan proberen om tezien of het me wel ligt, vroeger nog Diablo 1 gespeeld.
Dank bij voorbaat,
27 non members die dit forum om de minuut refreshe.. waarom stuurt ge gewoon nie via pm![]()
Ik wil het ook wel eens proberen, dus moest er iemand eentje op overschot hebben-->pm THX!
Wie nog een guest pass wil -> PM!
KEY UIGEREIKT!
Laatst gewijzigd door .Thorax.; 15 mei 2012 om 16:27
kan je met een guestpass zonder problemen gewoon overstappen naar full versie?
indien iemand er nog eentje heeft, pm please ^^
Hier staat uitgelegd dat ge kunt upgraden naar een full edition.
Dus ik veronderstel dat u chars ook wel behouden zullen worden.
EDIT:
Extra info hier.
Progress in game will be saved, so when you attache you cd-key you will be able to play after Skeleton King content. You will not have to start from the beginning.
ok bedankt voor de info.
Wizard voelt heel raar aan, maar hij is al lvl 8 en wil niet opnieuw beginnen met een andere class, maar ik veronderstel dat Demon Hunter of Monk echt VET zijn
Ik zou het ook eens willen testen. Moest iemand nog een key op overschot hebben -> PM zou zeer welkom zijnIk kan ruilen met keys van swtor trail, mits interesse :P
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)