yuk speciaal vroeg gaan slapen om nu te kunnen spelen, zijn de American en Europeaan servers weer down.
yuk speciaal vroeg gaan slapen om nu te kunnen spelen, zijn de American en Europeaan servers weer down.
its up!
lol, kspeel barbarian en ik vind zo een gele boog voor de demon hunter... BOE!![]()
bogen kunt ge als barbarian gebruiken om aan uwe spoundrel companion te geven , eens ge die unlockt
Ik heb ook een probleem met achievements. Hoop dat blizz deze zo vlug mogelijk oplost.
En gekke is dat bij act 3 en 4 ik de achievements wel kreeg, en in act 1 en 2 niet?? raar....
De achievements lijken terug te werken, ik heb al degenen die ik kwijt was nu terug![]()
Iemand zin om deze nm eens te mpen met een nieuwe char?
Daarnet ook gekeken. Ik vind nergens een optie om meerdere skills in de bar te zetten. Hoe noemt die optie precies?
Ik vind het net fantastisch dat ik constant mijn build kan veranderen. Anders zit ik constant te stressen of ik het wel goed doe.
Wat ik wat vervelend vind is dat je in een gebied nooit weet in welke richting de quest ongeveer is, zodat ik zeer dikwijls per ongeluk al bij de boss ofzo uitkom terwijl ik misschien de helft van het gebied hebt uitgekamd en dus een heel stuk moet teruglopen.
Barbarian![]()
elective mode zorgt er trouwens voor dat je bepaalde skils kan combineren en samen gebruiken. Als je dat niet aanzet kan je sommige skills gewoonweg niet samen op de bar zetten soms.
mijn lvl 31 barb... ik kan alles aan, echt super easy, hoe groter de pack hoe liever.
Jump + Armor buff rune -> Aoe Stun + vijanden worden naar je toe getrokken -> Als Vengeance up is, vengeance + die heal rune -> Whirlwind + Movement speed rune OF Hurricane rune... en voor de rest WHIRLWIND WHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRL WINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDW HIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLW INDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWH IRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWI NDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWINDWHIRLWIND
2x 1 hander van 34 en 32 dps
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)