Pagina 167 van 268 EersteEerste ... 67117157163164165166167168169170171177217267 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.321 t/m 3.340 van 5359
    Member stagepotato's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Heeft er nu iemand eigenlijk die staff (of welk item het ook is) voor die megacoole secret level? Wil wel eens joinen dan

Member t511413's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    nx gemerkt vanavond enkel 1000 keer dood gegaan in inferno thats it

Platinum Member L'enfant terrible's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VV@rl()rd Bekijk bericht

Wat een zever man, mensen hebben € 60 betaalt voor dit spel, het is niet meer dan normaal dat die mogen spelen wanneer zij willen. Nee het argument dat dit een multiplayer ervaring is telt voor geen reet hier.

Ik was blijkbaar bij de gelukkige die er niet uit geboot werd (wel 20seconden freeze gehad), dan nog dikke bs dat Blizzard na een volle week hun servers nog altijd niet kan up houden.
    Ik en iedereen dak ken hebben een volle week zitten spelen zonder probleem. Alleen zondag was er een paar uur maintenance. En geen enkel bedrijf gaat extra onnodige kosten doen voor die 2 eerste dagen dat de servers overbelast gaan zijn ( tot nu toe alleszins nooit gezien bij de launch van een huge multiplayer/mmo).

Banned syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    als er iemand goeie fist weapons heeft (+600 base dps) mag je me altijd es contacteren

Member Unkn0wn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Inferno is gemaakt om co-op te spelen. Solo zullen er altijd wel classes zijn die net iets beter daarmee kunnen.
    Houdt geen steek, gezien alles sterker wordt in coop games. (i.e als een wizard het kan soloen dan zullen 3 wizards dat ook kunnen) En als je al inferno coop doet dan kan je maar beter maken dat je ALL ranged gaat, want een barbarian of een monk in uw team is gewoon een wasted slot.

Ik zit nu bijna aan einde van Act II en heb nog 2 items gevonden die marginaal beter zijn dan mijn items van mid act I. Bovendien is 85% van alle drops gewoon knal hetzelfde, bijna 99% van de items heeft brolstats zoals gold range increase met 2 yards of +36 hp van health globes.
    De variatie in stats in D2 was wel een Heeeel stuk interessanter. Het boeit mij gewoon steeds minder en minder om constant legioenen vijanden te vloeren, om weer wat gold en wat waardeloze blues te krijgen. De lootfever ontbreekt mij echt.

bovendien, i get it, "het is maar normal", maar zelfs normal moet mij een motivatie en reden geven om verder te willen doen op nightmare en hell. Als het echt is dat 70% van alle loot pas beschikbaar wordt op inferno, dan forceren ze u driemaal gewoon hun spel te spelen al dan niet tegen uw goesting, om aan de feitelijke content te komen
    DIT. Moest de beste loot nu ook al in hell droppen, en inferno gewoon een 'extra' was dan was het ten minste eerlijk. Bovendien is het gewoonweg absurd dat sommige blues beter kunnen zijn dan legendaries. Wat is het nut van rares en legendaries als de stats een volledige loterij zijn geworden? Om nog maar te zwijgen van het feit dat de droprate gevoelig lager is... ik zit nu in hell en heb nog geen enkele legendary of set drop gezien, terwijl ik in D2 er al verschillende zou gevonden hebben.

Telkens als ik een +- 10 levels verder sta ga ik naar de auction house en koop ik wat goedkope gear op op mijn max level (waardoor ik bv van 500 naar 1000 damage ga, etc) Enkel op die manier maak ik terug een kans, want met het crafting systeem verdoe je te veel geld tegen dat je de juiste stats krijgt en wachten op een drop is al zeker geen optie. De gear'leap' is echt belachelijk, zeker van hell naar inferno, wat het groostste probleem is imo. Je gaat gemakkelijk van +- 3k damage naar 30k. (in de veronderstelling dat je die gear aankoopt) Absurd. In diablo 2 kon je perfect een item vinden in normal dat kon meegaan tot hell, en dat was net het mooie aan dat lootsysteem. Nu zijn alle items dat je vind in normal sowieso waardeloos in nightmare, items uit nightmare waardeloos in hell, enz. Op die manier is er gewoon niets meer aan... ik heb veel medelijden met mensen die 100k+ gold uitgeven aan items op normal

Ze hebben de bal echt serieus misgeslagen imo. Hopelijk komen er wat grote patches, maar ik vrees er voor.
    Laatst gewijzigd door Unkn0wn; 24 mei 2012 om 01:29

Member Plorex's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Op 15 minuten al 4 keer geboot.
    Elke keer men dungeon opnieuw kunnen doen.
    Danku Blizzard om de durability van mijn gear te verneuke !

edit: 5
    Laatst gewijzigd door Plorex; 24 mei 2012 om 01:28

Member VV@rl()rd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L'enfant terrible Bekijk bericht
    Ik en iedereen dak ken hebben een volle week zitten spelen zonder probleem. Alleen zondag was er een paar uur maintenance. En geen enkel bedrijf gaat extra onnodige kosten doen voor die 2 eerste dagen dat de servers overbelast gaan zijn ( tot nu toe alleszins nooit gezien bij de launch van een huge multiplayer/mmo).
    Zondag 4uur, vandaag ook klein uur en ver voorbij de eerste 2 dagen! Nog maar te zwijgen van de constante latency problemen die er nog steeds zijn en het argument dat jij en uw vrienden er geen last van hebben slaagt ook op niks. Het is toch niet omdat ik, jij en iedereen op dit forum goed kan zien dat er geen blinden zijn. Nee, diablo is geen MMO, mocht het zich inderdaad beperken op de eerste 2 dagen zou ik er nog met kunnen leven maar we zijn al ruim een week ver!

Als dit EA of Ubisoft was geweest ging het kot te klein geweest zijn, waarom krijgt Blizzard groen licht dan??

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Err, log net in en al mijn gerief en goud (+- 500K) is weg.. The fuck? Ik heb 2 firewalls en heb zeker nooit op een of andere dodgy link geklikt (of mijn accountinformatie ergens anders ingegeven)...

Serieuze fuck-up of hack? Zal maar al customer support contacteren dan
    Laatst gewijzigd door Unkn0wn; 24 mei 2012 om 02:05

Member VV@rl()rd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unkn0wn Bekijk bericht
    Err, log net in en al mijn gerief en goud (+- 500K) is weg.. The fuck? Ik heb 2 firewalls en heb zeker nooit op een of andere dodgy link geklikt (of mijn accountinformatie ergens anders ingegeven)...

Serieuze fuck-up of hack?
    Er is een soort hack dat mensen die in je party joinen uw sessie id kunnen kraken ofzoiets en rap uw gold en items kunnen wegnemen: Diablo 3 accounts hacked, gold and items stolen • News • Eurogamer.net

Customer service direct contacteren.

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ja, blijkbaar ben ik lang niet de enige, het ziet er naar uit dat het probleem bij blizzard ligt. (Mogelijks zelf een database breach of iets dergelijks) Het was al erg genoeg met al de random disconnects en server downtime, komt dit er ook nog eens bij...

Hopelijk denkt iedereen twee keer na voor ze het RMAH systeem gaan gebruiken

Member oxX_Nemesis_Xxo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zijn hier eigenlijk ook mensen, die sinds afgelopen zondag regelmatig latency problemen hebben? Dat is toch niet meer normaal. Voordien had ik dit nooit aan de hand. :-(

Member PsychoHuntz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    net een barbarian inferno diablo kill gezien van kripparrian
    beste barb die ik tot nu toe al gezien heb

hier zie je een filmpje over hoe hij gear beziet
    Gearing Barbs For Inferno - YouTube

al die zn filmpjes zijn leerrijk, doing the impossible

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PsychoHuntz Bekijk bericht
    net een barbarian inferno diablo kill gezien van kripparrian
    beste barb die ik tot nu toe al gezien heb

hier zie je een filmpje over hoe hij gear beziet
    Gearing Barbs For Inferno - YouTube

al die zn filmpjes zijn leerrijk, doing the impossible
    Leerrijk filmpje indeed, maar die gast heeft na echt wel ZIEKE gear da nie te krijge is zonder der goe wa cash tegenaan te smijte in AH eh. Hij zegt gewoon welk ge moet hebben vn gear ma de prijs, nope

Member Jeidas's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxX_Nemesis_Xxo Bekijk bericht
    Zijn hier eigenlijk ook mensen, die sinds afgelopen zondag regelmatig latency problemen hebben? Dat is toch niet meer normaal. Voordien had ik dit nooit aan de hand. :-(
    jup, mega latency problems hier ook, maar pas sinds gisteren eigenlijk...

Member Dragonix's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeidas Bekijk bericht
    jup, mega latency problems hier ook, maar pas sinds gisteren eigenlijk...
    ik heb veel latency problemen sinds het begin van D3 release..
    Gisteren eens redelijk vlot kunnen spelen (vlot is dan relatief gezien he..)

Member rico's schermafbeelding
    iTrader
    0
    niks problemen hier!
    alleen dropt hij heel soms ineens heel laag! gaat de ms naar 2000 ofzo, maar gebeurd maar zelden! (kote als ik net elite aan't kiten ben)

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb constant rond de 200ms en da zuigt..

Member SavaB's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Toegegeven, misschien iets kort door de bocht om te beweren dat niemand daar zin in heeft maar kennaah heeft toch wel een goed antwoord hier op gegeven:

En nog eens nadruk liggen op de items, als je nu een champion/elite pack killt ben je zeker dat je magic items krijgt, met wat geluk krijg je een rare en als je extreem veel geluk hebt krijg je een legendary met sucky stats. Zeer gevarieerd is dit niet en komt de itemfever niet ten goede.
    Nee, als je extreem veel geluk hebt krijg je een legendary, punt. Legendaries zijn er nu eenmaal ook in allerlei soorten en maten, dus soms heb je er één met stats die door een rare kunnen overtroffen worden, en soms niet. Hoe dit anders is dan in Diablo 2 zie ik trouwens ook niet: de rares zijn in D3 duidelijk een heel stuk sterker/beter gemaakt.

Dit heb ik een paar posts geleden uitgelegd: Blizzard heeft veel langer aan Diablo III gewerkt dan aan Diablo II, het lijkt me niet meer dan logisch dat ze de goede features van Diablo II er automatisch bijsteken en proberen te balanceren. Ze kunnen dan kijken voor nieuwe systemen in te steken voor eventuele expansions. Customization is in mijn ogen te beperkt in Diablo III
    Customization was normaal compleet geweest met de Mystic Artisan. Die is er uit gehaald, naar hun zeggen omdat het op dit moment te veel met de gameplay ging knoeien.
    Ik kan mij voorstellen dat zo'n ingame systemen heel de mechanics van het spel kunnen aanpassen. Daar is extreem veel balancing voor nodig, en daar kunnen beter eerst een goede basis voor hebben. Dit heeft volgens mij dan ook niets te maken met "de goede dingen behouden uit D2" (want de plannen zijn er duidelijk sowieso om een gelijkaardig systeem erin te steken), maar eerder stap voor stap bekijken hoe het grote publiek omgaat met hun game, welke dingen ze niet voorzien hebben tijdens testing, enz.

Ik denk dat je mijn punt gemist hebt bij deze, ik vraag totaal niet om een gemakkelijk faceroll, maar een uitdaging die tot op een bepaalde hoogte eerlijk is (zie dark souls vergelijking). De personen die een gimmick build gebruikten voor inferno uit te spelen hebben het nochtans zeer gemakkelijk gehad. Immune skill spammen en killen tot alles doodvalt, niet bepaald mijn gedacht van "hard".
    DS heeft lang niet de class customization dat D3 in zich heeft. Dat is op zich een onredelijke vergelijking. Het heeft trouwens geen zin om je te meten met gimmick builds:
    - die zijn over het algemeen gebaseerd op items met belachelijk hoge stats
    - er zit vaak ook een grote geluksfactor in
    - Blizzard haalt die er uit van zodra ze gevonden worden

Blizzard heeft voor de release al laten weten dat ze veel builds hebben getest, en dat ze een aantal grote game-breaking mechanics eruit hebben gehaald, maar net doordat er zo belachelijk veel verschillende builds mogelijk zijn, dat ze ook wisten dat er nog wel een aantal builds tussen zouden zitten waar ze geen rekening met hadden gehouden. Ze zouden die dan ook fixen van zodra dat deze aan het licht kwamen.

Mainstream kwam terug op het vlak van items: Itemisation die spoorloos is, runewords, set items, uniques... Praktisch iedereen loopt rond met dezelfde build als je inferno wilt doen met hun rare/magici tems omdat andere builds totaal nutteloos zijn en zelf nog onmogelijker wordt dan het momenteel is.
    set items en legendaries zijn nu toch evengoed te vinden? Ok, ze zijn nu zelfs nog moeilijker te verkrijgen via drops dan in D2, maar als je evenveel tijd zou steken in D3 als de meeste mensen ooit besteedden aan D2, dan zou je ze zeker te pakken krijgen.
    Wat betreft die builds is het moeilijker geworden. Mensen spelen graag met één build waarmee ze alles willen aankunnen, en dat is net veranderd in D3. Eens dat mensen echt door gaan hebben waarom ze net zo gemakkelijk van build kunnen veranderen, tesamen met de gear die binnenkort meer en meer beschikbaar wordt, zal inferno al een heel stuk haalbaarder worden.

Diablo 2 is ver van perfect en een zwakke punt was dat inderdaad ook maar een paar builds doenbaar was op de moeilijkste graad, maar daar is Diablo 3 even schuldig aan. Natuurlijk zat er routine in Diablo 2, dat is zeer kenbaar voor een ARPG, het is een kwestie van tijd wanneer die routine hier ook ga zitten, maar terug de customization van de items zijn er spijtig genoeg niet.
    Naar mijn gevoel zijn er meer builds mogelijk in Inferno, maar geen enkele is 'ideaal' voor alle elite packs. Het gaat nog even zoeken worden voor er routines gevonden worden tegen alle soorten combinaties. Het verschil is dat je in D2 met 1 routine per char zelfs maar KON werken, eventueel je speelstijl ietsje aanpassen ging nog, maar je build lag vast en gaf je daardoor héél weinig speelruimte.
    Hier ga je 20 of meer routines per char ontwikkelen, en af en toe creatief moeten omspringen met je gameplay.

Vang het niet verkeerd op, ik heb al heel wat leuke momenten aan Diablo III gehad maar na een 60tal uur spelen zijn dat in mijn ogen tekortkomingen die beginnen op te vallen. Ik hoop dat Blizzard zich herpakt en het potentieel volledig benut om Diablo III dé beste ARPG te maken.
    Ik begrijp dat veel D2 fans hadden gehoopt op een grafisch geupdate kloon van D2. Maar wat dat betreft zijn er genoeg mogelijkheden: PoE, Torchlight2, ... D3 onderscheidt zich, en voor veel spelers heeft dat een zeer positief effect gehad. Aan de ene kant nieuwe spelers die D2 nooit gespeeld hebben (en dus niet kunnen lijden aan het D2-nostalgisme), en aan de andere kant de spelers die D2 gespeeld hebben, maar niet zaten te wachten op een zoveelste D2-kloon. Uiteindelijk zijn het ook net die 2 groepen die Blizzard wil aanspreken: de hardcore Diablo-fans zullen het sowieso kopen en spelen.
    En ja, er is nog wat werk aan de winkel, maar op dit moment is het spel echt solide, speelt het zalig, en mensen amuseren zich. Buiten de server-problemen (maar daar gaat deze discussie niet over) is het spel geslaagd.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unkn0wn Bekijk bericht
    ik zit nu in hell en heb nog geen enkele legendary of set drop gezien, terwijl ik in D2 er al verschillende zou gevonden hebben.
    Dit is inderdaad IMO het meest teleurstellende gegeven in Diablo 3. Zoals het nu zit gaat waarschijnlijk een groot deel mensen Diablo 3 al aan de kant geschoven hebben zonder ook maar één set of legendary item gezien te hebben. De droprate op die zaken is belachelijk laag. Maar ja: ze moeten hun AH natuurlijk spijzen

Ohja, ik heb zelfs ergens gelezen dat setitems zelfs gewoon NIET droppen totdat je level 60 bent. Daarvoor moet je ze laten craften.

Teleurstellend.

Member Justchill's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    D3: Base Stat Mechanics - YouTube

Ook wel interessant, hoe weet die gast dat allemaal?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten