Wtf kwist ni da er een nieuwe klasse is? De "archivist"?
LOL, tis wel duidelijk een geïncarneerde DRUID![]()
Wtf kwist ni da er een nieuwe klasse is? De "archivist"?
LOL, tis wel duidelijk een geïncarneerde DRUID![]()
Lang geleden dat er nog es wat nieuws was... jammer
3 jaar beta, be prepared for it![]()
Goh ik weet het niet zn.
Volgens mij zitten er wel veel mensen (achter de schermen) aan dit spel te knutselen.
Zit niet te azen op nieuws, voor dit jaar zal het niet zijn![]()
in gamemania al pre-order,believe me tis voor dit jaar en nog wel voor het najaar !!
Gij kent Blizzard precies nog niet goed :]
Volgende info batch zal allicht zijn op Blizzcon, eind augustus
inderdaad, als ze nog maar 1/3 ofzo van de campaign uitgewerkt hebben en dat werd aangekondigd in december vorig jaar zal het nog niet voor dit jaar zijn, laat ze maar werken, als het uitkomt is het altijd af bij blizzarden denk niet dat ze SC2 en D3 tesamen in 1 jaar gaan uitbrengen
![]()
dat is uberhaupt geen garantie eh. ze moeten Een datum geven.
Voor t zelfde geld is dit de nieuwe policy van blizzard, "laten we pre orders een jaar op voorhand vrijmaken & ze nog wa meer opfokken!"
![]()
Ontopic:
Er zijn heel veel geruchten, ook van inside blizz-peeps (ik ken iemand die al 3 jaar teamleider is bij blizzerd parijs en daar word ook veel getetterd en gespeculeerd) en in verschillende interviews, dat er een beta komt tegen september,alsook starcraft is al meermaals ter sprake gekomen voor beta deze zomer... niets officieels maar toch!
Er zou ook voorstelling komen op de keulen gamebeurs (3de week augustus en vervanging van de grootste eu beurs die tot vorig jaar in leipzig was)... en daar ga ik met ons werk toch wel twee dagen naartoe zeker.... hoor ik daar iemand freee beta-keys and free murloc pets roepen?
![]()
Laatst gewijzigd door tb-303; 21 april 2009 om 10:45
die beta, 'k geloof daar allemaal nie te zeer in.
Diablo is geen MMORPG en bijgevolg zie ik uberhaupt niet in waar een beta voor nodig is. Blizzard heeft de traditie voor non mmo's altijd in house testing te doen. Tzou de 1ste keer moeten zijn.
Ik doe er allesinds niet aan mee, als die beta er effectief is. The less i see spoiled![]()
Tegenwoordig zijn die beta's al een soort van reclame techniek geworden heb ik de indruk.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)