Pagina 220 van 258 EersteEerste ... 120170210216217218219220221222223224230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.381 t/m 4.400 van 5153
    Member Bruno001's schermafbeelding
    iTrader
    125 (100%)
    nog 12 dagen

Member rico's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfway Bekijk bericht
    Dan hoop ik voor jou dat de download servers voor het spel lekker werken voor jou (samen met de miljoenen die samen gaan aan het downloaden zijn)
    Dat is niet meer nodig, je kan game al downloaden vandaag met pre load! gewoon installen op 15-05 om 00.01u en spelen maar!

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb al gedownload nu nog wachten tot ik hem kan installeren op 15.05 , moet hem zelfs niet preorderen (free with annual pass )

Member Mutant454's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Ik vind dat hele systeem van real money items wel brilliant gevonden, of de uitwerking op termijn even geniaal zal zijn, is een andere vraag, but think about it :

- Geen verplicthing, vrije keuze om al dan niet geld te investeren/verdienen door items te kopen/verkopen/farmen. Je kan het OF niet, OF sporadisch OF altijd gebruiken.

- Volledig legaal - geen dodgy websites of scams, geen vrees voor bans, etc.

- Toegankelijk - Integratie binnen het spel.

- Regio gebonden - Geen impact van Aziatische goldfarmers (waar dit systeem trouwens niet gebruikt zal worden) of currency impact met de States.

- Bliz/AV verdient zelf geld op de auctions indien deze naar paypal gaan. 15% misschien aan de hoge kant, maar bon ... . Indien succesvol zie ik dit al snel een nieuwe feature worden voor alle soorten games.

- Instant replay factor : incentive voor lang/veel te spelen.

De uitwerking op lange termijn zal dan wel duidelijkheid brengen of sommige zotten of rijkere spelers zich zo geen voordeel kunnen kopen, en of de 15% weer niet kopers/verkopers naar de 'zwarte' markt zal duwen. Tis dan ook een pioniers project dat nog kan getweaked worden ...
    “There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” // Softball Liga

Member witten's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    de vraag is.. kan je er iets aan verdienen? wordt spelen dan niet werken?

en wat als blizzard zelf items genereert op de RMAH.... voor extra inkomsten? wie controleert dit?

iTrader
    0
    daarmee kunnen ze hun developpers mee betalen en dan kunnen ze meer patches maken dan maken ze weer nieuwe items in de patches die we mogen farmen die worden weer verkocht en dan verdienen ze weer aan instant gold mine

als je naar een nachtverkoop wilt gaan moet je in amsterdam zijn. Er zullen wel nog meer volgen

goed dat azie wordt uitgesloten : een ban op goldfarmers in china. Of al chinezen moeten naar europa verhuizen om hier een server op te starten
    damn daarom komen er zoveel chinezen in belgie werken

Member witten's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    gaat wel leep ineenzitten die RMAH
    maar ik dacht wel dat de beste items niet verkocht konden worden voor echt geld.

Member
    iTrader
    0
    Dan hoop ik voor jou dat de download servers voor het spel lekker werken voor jou (samen met de miljoenen die samen gaan aan het downloaden zijn)
    Het spel kan je NU AL PRELOADEN als je bij battlenet zelf ge pre-ordered hebt, dus laat het groene lachje maar tot JIJ zeker bent dat je je exemplaar op tijd hebt

http://eu.battle.net/support/en/arti...nformation#q12

While these pre-sale copies of Diablo III may be downloaded and installed prior to the game’s release, the game itself will not be playable until Diablo III’s official launch date

Member
    iTrader
    4 (83%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witten Bekijk bericht
    gaat wel leep ineenzitten die RMAH
    maar ik dacht wel dat de beste items niet verkocht konden worden voor echt geld.
    Is toch niets over te vinden, de beste items zullen ze denk ik net wel graag verkocht zien worden.

Voor hardcore is er geen RMAH.

Wat betreft de controle of Blizz zelf items online gaat verkopen? Ik denk dat het geld vanzelf wel binnen zal rollen. En tussen de lijntjes lezend laten ze de optie hiervoor wel open. Als ze er mee zouden beginnen zullen die auctions ongetwijfeld heel goed aangeduid worden dat het om Blizz zelf gaat die dat stuk verkoopt. Ik denk dan eerder aan fluf.. zoals pets ofzo. Wie weet met de keuze om het op RM of G AH te kopen.
    Tijl

Member rico's schermafbeelding
    iTrader
    0
    OMG almost within my grasp!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rico Bekijk bericht
    waar kwam die al vandaan ?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rico Bekijk bericht
    Trolololololololol

Foto stond al op 10-tallen game sites voor jij hem hier plaatste, goe geprobeerdddddddddd
    1 of ander US verdeelcentrum dat ze al heeft gekregen blijkbaar.

o.a op inc gamers
    Diablo: IncGamers

Member
    iTrader
    47 (98%)
    Boeien uiteraard, het is niet alsof iets van die games zal werken

Member f33db4ck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is geen mooie grote witte doos

Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Downloaden?? Het spel staat al een maand op mijn pc. Net zoals bij die miljoenen anderen. De installer is gewoon locked tot 15 mei. Kan onmiddellijk installeren en spelen snachts.

En zoals Dazzled zei: "dus laat het groene lachje maar tot JIJ zeker bent dat je je exemplaar op tijd hebt " want je post komt nogal zwaar irri over

iTrader
    0
    nee Blizzard brengt altijd mooie dozen uit

Member fortuneke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tijd gaat zo traag zit me dood te vervelen , wachten tot ik men nieuwe hardware kan afhalen en wachten tot de 15de... zzzzZZzzZZzzZZzzZzZ

Approved 9-lifer Nerathas's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fortuneke Bekijk bericht
    tijd gaat zo traag zit me dood te vervelen , wachten tot ik men nieuwe hardware kan afhalen en wachten tot de 15de... zzzzZZzzZZzzZZzzZzZ
    Ik heb gelukkig mijn hardware vorige week kunnen bemachtigen nu enkel nog wachten op D3

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phaetor Bekijk bericht
    Downloaden?? Het spel staat al een maand op mijn pc. Net zoals bij die miljoenen anderen. De installer is gewoon locked tot 15 mei. Kan onmiddellijk installeren en spelen snachts.

En zoals Dazzled zei: "dus laat het groene lachje maar tot JIJ zeker bent dat je je exemplaar op tijd hebt " want je post komt nogal zwaar irri over
    Zwaar irri? Kan je niet tegen een klein beetje commentaar?

En geen zorgen hoor, ik zal m'n kopietje wel afhalen als het mij uitkomt of na de blok, bij mij geen rush

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    121 (100%)
    Als ik mijn spel terug verdien door AH dan ben ik al blij

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten