Pagina 208 van 258 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212218 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.141 t/m 4.160 van 5153
    Member f33db4ck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levicious Bekijk bericht
    Kga em nog wa uittesten, nog keer die wizard ofzo spelen
    poor you , dan moogde met plezier nog de beta van mij spelen ^^

iTrader
    0
    Even weer PoE, jammer dat D3 het skillsysteem + engine heeft van PoE, dan zou het spel gewoon 99/100 zijn

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door All-In Bekijk bericht
    Even weer PoE, jammer dat D3 het skillsysteem + engine heeft van PoE, dan zou het spel gewoon 99/100 zijn
    Euhm... wat?

Member Ezarto's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    poor you , dan moogde met plezier nog de beta van mij spelen ^^
    Mijn definitief antwoord is appelsien.

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    this battle net account does not have a diablo III license attached to it

wtf ... heb het eergisteren nog gespeeld

Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow Bekijk bericht
    this battle net account does not have a diablo III license attached to it

wtf ... heb het eergisteren nog gespeeld
    eergisteren was dan ook open beta
    enkel mensen die in closed beta zitten kunnen nu nog spelen tot 01/05

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Member Leto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FalconGX Bekijk bericht
    Euhm... wat?
    Hij bedoelde allicht dat het jammer is dat D3 NIET het skillsysteem van PoE heeft Zo ingenieus zijn die van Blizzard niet, ze werken net weg van meer customisatie ipv er naar toe.

Member yannick's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik vind zelf precies dat ze de bal laten vallen hebben bij het skillsysteem, vond het zo leuk in d2 om zelf te customizen en dit verdwijnt nu bijna helemaal. Voor de rest vond ik de barbarian wat overpowered precies, de sfeer zat echter goed .

Toch zonde van het levelling systeem

Member maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leto Bekijk bericht
    Hij bedoelde allicht dat het jammer is dat D3 NIET het skillsysteem van PoE heeft Zo ingenieus zijn die van Blizzard niet, ze werken net weg van meer customisatie ipv er naar toe.
    Wees er maar zeker van dat ze bij Blizzard zo ingenieus zijn. Blizzard gaat gewoon voor de massaverkoop, niet voor de niche, en dan moet je het gebruiksvriendelijk houden.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    Wees er maar zeker van dat ze bij Blizzard zo ingenieus zijn. Blizzard gaat gewoon voor de massaverkoop, niet voor de niche, en dan moet je het gebruiksvriendelijk houden.
    yup! agree.

En op zich is er niks mis mee. Het spel is tof om te spelen, alhoewel, ze kunnen niet voor iedereen goed doen. D3 is lekker casual en daar is niets mis mee.

Member Leto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    Als je een ARPG maakt moet je echt niet voor een mietjespubliek gaan, ik bedoel ze hebben zelf het genre zowat uitgevonden, bijna zelfverraad als het echt zo zou zijn... Ik ga maar oordelen eens ik zelf een hele playthrough heb ervaren

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Mannen, ffkes serieus... dat gezever over het skillsysteem, dikke facepalm ze...

Member qflame's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    yup! agree.

En op zich is er niks mis mee. Het spel is tof om te spelen, alhoewel, ze kunnen niet voor iedereen goed doen. D3 is lekker casual en daar is niets mis mee.
    Casual is een slecht gekozen woord. Het is eerder casual in de normal mode. Eens je in Nightmare, Hell of Inferno zit, gaat je wat anders zeggen.

Blizzard wou namelijk eerst de casual players aanspreken en die daarna in Hardcore gamers veranderen.

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    jelson, zwijgt gewoon. Die attitude van "oh tis Blizzard, elke verandering die ze doen is godsgezonden!" is even erg als het "geween op de skilltree".

Ge lijkt zo op 1 van de bandwagon blizzardboys die het niet erg zou vinden als blizzard bazen zou veranderen in de teletubbies, "cause it's blizzard!".

Het probleem met die skilltree is simpelweg dat de illusie van controle weg is. Niet iedereen is wild enthousiast over een systeem dat uw handje vasthoud van punt A naar B

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qflame Bekijk bericht
    Casual is een slecht gekozen woord. Het is eerder casual in de normal mode. Eens je in Nightmare, Hell of Inferno zit, gaat je wat anders zeggen.

Blizzard wou namelijk eerst de casual players aanspreken en die daarna in Hardcore gamers veranderen.
    mja, in D2 was hell niet echt moeilijk en dat hoefde ook niet.

De Uber bazen daarintegen (zonder runeword gear) waren fubar

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    ik vind dat gemem over skillsysteem ook een beetje zielig aant worden infeite. Ja ok POE heeft een enorme passive skilltree, maar als puntje bij paaltje komt gaat 95% van de spelers gewoon een cookie cutter build volgen van op het net.

Dan vind ik persoonlijk het systeem van D3 beter, kan je met je runes wat spelen enzo. En eigenlijk al die mensen die klagen zitten nu te beoordelen op 13 levels, hoe kan je nu een idee hebben hoe dit op max level gaat uitdraaien.

En POE is gratis dus je kan ze toch perfect beide spelen?

Zoals al es eerder gezegd, tis precies echt hip en trendy om af te geven op diablo 3 en Blizzard. En maar memmen dat het casual is heel de gekende "hardcore" pc-gamer gezever. Ik zou es graag zien hoeveel van die gasten D3 op inferno gaat clearen, maak er dan ineens maar een hardcore char van ook.

En das niet op de bandwagon van Blizzard springen, zoiets heet vertrouwen hebben in een dev die al een heus trackrecord op zak zitten heeft. Moesten ze gewoon diablo 2 gepakt hebben en het wat mooier gemaakt hebben ging er ook gezever en gewhine komen.

Allemaal gamedevs in spe precies hier.

/rant.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member Genkenaar's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Inderdaad, zoals syndrom zegt, er zijn de skill runes in D3.

Nu denken veel mensen dat die runes niet zoveel uitmaken, maar elke rune verandert de mechanic van een skill soms helemaal, deze zijn veel meer dan een simpele passieve boost ofzo, dus eigenlijk kan 1 skill op 5 totaal verschillende manieren werken afhankelijk van de skill rune.
    Dus als ge eraan denkt dat elke class in D3 (ik gok maar) ongeveer 25 verschillende skills zou hebben en dan daar bovenop nog eens 5 skill runes per skill, ook wetende dat ge echt moet kiezen tussen 6 skills, is er eigenlijk best wel een veel grotere customization dan veel mensen beseffen zeh.

En ik persoonlijk verwelkom het feit dat geen enkele customization permanent is, dit maakt het spel zoveel plezanter en meer flexibel, ge kunt echt afhankelijk per bossfight uw skill en rune set volledig veranderen, dit vind ik enorm tof, daarbij dan ook nog eens dat ge ook uw equipment set kunt veranderen afhankelijk van bossfights of zone waarin ge quest, omdat verschillende soorten stats stacken toch echt wel voordelen en nadelen hebben in elke situatie.

Er zijn dan ook nog eens de Passive skills, die toch ook wel meer zijn dan alleen "increases damage by 5%", dus deze zijn ook al een vrij grote factor.

Ik wil maar zeggen dat het rune systeem veel complexer is dan veel mensen denken, want echt waar, 1 skill kan op 5 totaal verschillende manieren werken met de runes.
    Laatst gewijzigd door Genkenaar; 25 april 2012 om 09:59

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    Ik zou es graag zien hoeveel van die gasten D3 op inferno gaat clearen, maak er dan ineens maar een hardcore char van ook.

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    goeie reply man!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten