Pagina 207 van 258 EersteEerste ... 107157197203204205206207208209210211217257 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.121 t/m 4.140 van 5153
    Approved 9-lifer Nochnoii's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Vraagje: heb je een zwaar systeem nodig voor Diablo III?

Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nochnoii Bekijk bericht
    Nee Een (fatsoenlijk) systeem van 3 jaar geleden is al voldoende tbh. Minimum specs staan op de blizz site
    http://us.battle.net/support/en/arti...m-requirements

Member Pilatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Puppieke Bekijk bericht
    vraagje:
    Ik heb de Beta van D3 al een "paar keer" gespeeld, maar afgelopen weekend had ik nog eens zin om wat te spelen. k had gelezen over die nieuwe patch en het was alweer een paar weken geleden.

DUs ik start op, haal de patch binnen en begin een met een WD. Na een dik uur valt plots mijn laptop uit.
    Vreemd, maar mogelijk. Ik check of de lader goed insteekt (dit was het geval) en start de laptop terug op. Geen probleem. Ik begin opnieuw met D3 en nu na amper 15min valt alles weer uit.

Beetje stress gekregen. Dacht dat het aan de laptop zelf lag, dus snel nog eens een backup gemaakt. (doen we dat niet allemaal veel te weinig? ) Virusscan eens laten lopen, cccleaner erop. Maar alles clean.
    Sindsdien de laptop nog uren laten aanstaan, zonder dat hij uitvalt.

WAAROM valt die dan uit als ik D3 aan het spelen ben???
    wss wordt uw pc te warm, dan valt die vanzelf uit als een soort beveiliging

Member Dragonix's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pilatus Bekijk bericht

Idd, had ik ook met mijn vorige laptop!
    Er bestaan soort van tafeltjes die een extra ventilator hebben die je dan aansluit via USB en dat verhielp mijn probleem

Approved 9-lifer Puppieke's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pilatus Bekijk bericht
    na amper een uurtje? en mijn laptop staat dan zelfs nog op een laptopstaander (dus omhoog) zodat hij extra veel lucht kan pakken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragonix Bekijk bericht
    Idd, had ik ook met mijn vorige laptop!
    Er bestaan soort van tafeltjes die een extra ventilator hebben die je dan aansluit via USB en dat verhielp mijn probleem
    enig idee wat het kost en waar ik het kan vinden?

iTrader
    2 (100%)
    na amper een uurtje? en mijn laptop staat dan zelfs nog op een laptopstaander (dus omhoog) zodat hij extra veel lucht kan pakken
    Bij mij was het zelfs na 15 minuten als ik geluk had...

Normaal in elke computerwinkel en je hebt er al rond de 15 euro, maar ook duurdere uiteraard

Cooling pads

Member Ezarto's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Wat ik eerst zou doen is kijken of laten kijken of er niet veel stof in zit.

Maat van mij heeft zelfs bij een recente laptop een assemblagefout ofzo waardoor de luchtinvoer langs de binnenkant was afgesloten met een of ander plastiek plaatje.

Dus: niet direct geld gaan uitgeven, zie eerst alles is tegoei na (of laat het doen)

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ezarto Bekijk bericht
    Wat ik eerst zou doen is kijken of laten kijken of er niet veel stof in zit.

Maat van mij heeft zelfs bij een recente laptop een assemblagefout ofzo waardoor de luchtinvoer langs de binnenkant was afgesloten met een of ander plastiek plaatje.

Dus: niet direct geld gaan uitgeven, zie eerst alles is tegoei na (of laat het doen)
    Zolang die in garantie kun je het beter laten doen

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nochnoii Bekijk bericht
    Nee, mijn systeem is echt niet goed en speelde heel vlot, weliswaar op medium settings. Niet geprobeerd op max settings.

ntel® Core™2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz @ 2999MHz, 4gig ram, ati 5750

Member rico's schermafbeelding
    iTrader
    0
    volgens mij liggen die haperingen echt wel aan de server ze, en niet aan uw systeem.
    (ik heb er nu zelf eigenlijk weinig last van. maar het gebeurd soms wel)
    onthoudt dat je ALTIJD online speelt he!

iTrader
    17 (100%)
    ff OT maar: waarom gamen jullie op een laptop? dat is klein, wordt veel te warm en is way overpriced vgl met een desktop (ik bedoel 1000€ desktop = dikke performance en 1000€ laptop = dikke brol op gebied van game performance)

Approved 9-lifer Puppieke's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phaetor Bekijk bericht
    ff OT maar: waarom gamen jullie op een laptop? dat is klein, wordt veel te warm en is way overpriced vgl met een desktop (ik bedoel 1000€ desktop = dikke performance en 1000€ laptop = dikke brol op gebied van game performance)
    omdat ik enkel een laptop in huis heb natuurlijk

iTrader
    5 (100%)
    Het kotleven zal er wel voor veel tussenzitten. Ben er zelf ook helemaal geen fan van, zelfs om gewoon op te werken lijkt het alsof ik met een linkshandige schaar aant knippen ben. Maar met de komst van de raspberry pi is er gelukkig alweer een reden meer om van laptops af te blijven (voor mij dan toch).

iTrader
    17 (100%)
    Ik vind dat vreemd dat het zo vanzelfsprekend is dat studenten een laptop moeten hebben. Toen ik op kot zat had ik er gewoon een desktop neergezet voor €600 o.i.d. en dat was stukken aangenamer dan een laptop vond ik. Op uni/school waren ook altijd pc's beschikbaar en in de les met een laptop zitten heb ik ook nooit meegemaakt (behalve bij ict richtingen dan obviously.. )
    Nja tzal wel aan mij liggen zeker xD

Zwaar off topic gegaan lol

iTrader
    5 (100%)
    Als ge genoeg op de hoogte bent van diablo blijft er hier niet veel anders meer te doen dan te antwoorden op vragen en in te pikken op het huidige onderwerp zeker ...

iTrader
    17 (100%)
    I know Nog 3 weken .. waarvan 8 werkdagen !! GOGO

Member Genkenaar's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phaetor Bekijk bericht
    Omdat ik redelijk vaak voor een paar maanden naar de VS ga en ook om bij mijn kameraden te kunnen LANen zonder een hele desktop en scherm moeten mee te pakken.

Als ge een goeie gaming laptop hebt zoals de mijne wordt die helemaal niet te warm en die kan alle huidige games op high aan met 1920x1080 resolutie.

Dat laptops niet viable zijn om te gamen is zo 2009 (of whatever jaar), als ge een i5/i7 laptop hebt met een GTX 560m videokaart of beter kan die al serieus wa games draaien hoor en daarom dat ge ook specifiek voor een gaming laptop moet gaan, omdat deze goede koeling hebben.

Sommige mensen kunnen met een desktop niet zoveel doen omdat mobiel zijn nogal belangrijk is, zoals in mijn geval, maar ik heb dan ook nog een goede desktop erbovenop voor thuis, het is maar wat ge u kunt veroorloven zeker.

Ik snap niet dat laptop gaming nog altijd zo een taboe is, tegenwoordig kunt ge met een 1000 dollar/euro laptop games al op high settings aan zonder problemen.
    En ja, prijs/kwaliteit is dat duurder dan een desktop, maar zoals ik zei, sommige mensen kunnen niet anders of willen gewoon mobiel zijn.

En deze laptop kan ik makkelijk op mijn schoot zetten en die wordt helemaal niet warm, omdat die een grotere behuizing heeft en extra ventilatiegaten aan de zijkanten.

EDIT: En sommige mensen zijn trouwens al tevreden als ze op Medium-high kunnen draaien, niet iedereen maalt erom dat ze niet op full maximum kunnen draaien.
    En ik vind 15,6" helemaal niet te klein, ik kan hier perfect alles op spelen op 1920x1080 resolutie zonder enige problemen te hebben met tekst te lezen of wat dan ook, het is maar wat ge verkiest zeker.
    Laatst gewijzigd door Genkenaar; 24 april 2012 om 17:49

Member f33db4ck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    jammer dat ik geen key heb zodat ik nog tot 1 mei wat kon testen. Witch Docter geen go gegeven. Had bijna al die beta achievements

Member XantiX's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    godver, ik wil ne key! Anyone?

Member Xevven's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XantiX Bekijk bericht
    godver, ik wil ne key! Anyone?
    pick a number, same here

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten